XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik merkte na 3 weken test prop ook nog niet veel hoor. MAar gebruikte het in een cut cycle.

Is dit een bulk voor je? Zo ja. Eet je wel genoeg?

Je zou op zijn minst een libidoboost moeten krijgen. En met prop zou je dat na enkele dagen al moeten voelen.

gone

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Geeft bij beide authentic aan. Maar dan kan het NOG fake zijn??

Kan uit een ander productiecentrum zijn die andere standaarden hanteren voor internationale leveringen. Zoals je kan zien kan je 2 opties kiezen, Indië authenticatie of internationaal.

Normaal gezien zou de je de code ook maar 1 keer kunnen checken anders kan iedereen die gewoon kopiëren.

Laatst bewerkt:
gone

Laatst bewerkt:
Dat probleem heb ik ook eigenlijk wel, het is elk jaar een beetje erger...
Namaak, ondergedoseerd, andere inhoud dan op de verpakking staat...

Hey Cools,

Super tof dat jij de moeite neemt om iedereens vragen te beantwoorden.

In jouw test boosters topic zeg je dat gember een vergelijkbaar effect als clomid kan hebben (op dieren), klopt het dan dat het dus niet zo is dat oestrogeen waardes stijgen als gevolg van stimulering testosteron of maak ik hier een denkfout?

Thanks!

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Hey Cools,

In jouw test boosters topic zeg je dat gember een vergelijkbaar effect als clomid kan hebben (op dieren), klopt het dan dat het dus niet zo is dat oestrogeen waardes stijgen als gevolg van stimulering testosteron of maak ik hier een denkfout?

Thanks!

• #2.989
Hey Cools,

Thanks!

Gember (stof erin) werkt zoals clomid inderdaad. Zelfde voor de stof ellaginezuur (ellagic acid) wat in frambozen bv. zit en granaatappel (verschillende stoffen).

Oestrogeen gaat stijgen door de verhoging van test, maar kan niet hechten aan de meeste oestrogeenreceptors (dosisafhankelijk). Het nadeel van dat vrije oestrogeen is nog een vraag.

Hoe komt het dan dat dit oestrogeen niet aan de receptors kan hechten? Is dit eenvoudig uit te leggen?

Bedankt!

• #2.991
Cools, wat is nou precies je mening over een iets hogere dosering of over een iets langere kuur?

Bijvoorbeeld:

- week 1-6 test 375
- week 1-6 primo 300

Of:

- week 1-8 test 250
- week 1-8 primo 250

Of:

- week 1-8 test 375
- week 1-8 primo 300

Onnodige belasting? Geen extra resultaat? Wel meer gains maar gezondheidsrisico's niet waard, of niet eens meer gains?

Cools, wat is nou precies je mening over een iets hogere dosering of over een iets langere kuur?

Bijvoorbeeld:

- week 1-6 test 375
- week 1-6 primo 300

Of:

- week 1-8 test 250
- week 1-8 primo 250

Of:

- week 1-8 test 375
- week 1-8 primo 300

Onnodige belasting? Geen extra resultaat? Wel meer gains maar gezondheidsrisico's niet waard, of niet eens meer gains?

• #2.994

Bijvoorbeeld:

- week 1-6 test 375
- week 1-6 primo 300

Of:

- week 1-8 test 250
- week 1-8 primo 250

Of:

- week 1-8 test 375
- week 1-8 primo 300

Ik zou standaard 250-250 voor 6 weken doen. Nadien kan je nog hoger en/of langer en dan kan je de resultaten vergelijken. Altijd eerst de standaard dosis gezien mensen niet lager meer durven te gaan als ze eerst een hogere dosering of langer gebruiken. Reden hiervoor is de angst voor onvoldoende gains.

Ik zou standaard 250-250 voor 6 weken doen. Nadien kan je nog hoger en/of langer en dan kan je de resultaten vergelijken. Altijd eerst de standaard dosis gezien mensen niet lager meer durven te gaan als ze eerst een hogere dosering of langer gebruiken. Reden hiervoor is de angst voor onvoldoende gains.

Maar aangezien je nadien nog hoger/langer kan gaan zeg je wel dat je meer gains kan krijgen als je het hoger/langer doseert? Ben gewoon benieuwd wat je mening hierover is.

• #2.996
Maar aangezien je nadien nog hoger/langer kan gaan zeg je wel dat je meer gains kan krijgen als je het hoger/langer doseert? Ben gewoon benieuwd wat je mening hierover is.

Niet perse. De verhoogde dosis of lengte gaat in meeste gevallen minimaal extra spiermassa opleveren. En de bijwerkingen stijgen sterker dan deze extra winst in verhouding.

Reken met de standaard kuur 250 primo - 250 test voor 6 weken op 3,5kg gemiddeld aan spiermassa. Wat je dus overhoud.

Met een hoger gedoseerde kuur of langer zoals je voorstelt zal dat maar een paar 100 gram extra zijn. En sterkere onderdrukking met mogelijk meer bijwerkingen.

Voor alle andere kuren, hoeveel je ook gebruikt en hoe lang je ook zet, gaat het gemiddeld 4-5kg zijn aan spiermassa die je overhoud (maanden na je kuur dus). Een andere factor is natuurlijk hoe ver je boven je natuurlijke onderhoudsgrens zit. Hoe verder er boven, hoe meer je uiteindelijk gaat verliezen gezien het lichaam maar zoveel spiermassa kan onderhouden met de hormonen die het aanmaakt.

Dus voor je spiermassa te behouden is je eigen aanmaak uiteindelijk de key ;)

Was dit primo van het merk met de bull?
wit rood label
Tegenanalyse zou ik zeker laten doen. Welke supplementen neem je? Als je deze even post zal ik eens zien of er tussen zitten die mogelijk aas kunnen bevatten.
Probleem is dat de tegenanalyse hetzelfde staal gaat analyseren als het vorige. Dit is toen verdeeld over twee potjes (A en B staal) dus uitkomst zal dezelfde zijn..
Supplementen niks speciaal:
- whey
- multivit
- omega 3
- gluco + chondro
- crea mono
- vit d

• #2.998
wit rood label

Probleem is dat de tegenanalyse hetzelfde staal gaat analyseren als het vorige. Dit is toen verdeeld over twee potjes (A en B staal) dus uitkomst zal dezelfde zijn..
- whey
- multivit
- omega 3
- gluco + chondro
- crea mono
- vit d

Maakt niet uit. Het gaat erom dat je de resultaten niet aanvaard (gezien je het niet gebruikt hebt) en dit laat blijken zo. Alsook kan er een fout bij de eerste analyse gebeurd zijn.

Van welk merk zijn de supplementen? Bepaalde VS merken kunnen hormonale verontreinigingen bevatten.

Meer info.
Verontreinigingen in supplementen

wit rood label

- whey
- multivit
- omega 3
- gluco + chondro
- crea mono
- vit d

Ga op zijn minst eens met een advocaat praten als je die bloedanalyse wil betwisten. Ik kan mij niet inbeelden dat je geen tweede bloedafname mag laten doen. Je kan al op zijn minst twijfelen dat er een fout gebeurd is en dat het misschien jouw bloed niet is dat getest werd.

Niet perse. De verhoogde dosis of lengte gaat in meeste gevallen minimaal extra spiermassa opleveren. En de bijwerkingen stijgen sterker dan deze extra winst in verhouding. Reken met de standaard kuur 250 primo - 250 test voor 6 weken op 3,5kg gemiddeld aan spiermassa. Wat je dus overhoud. Met een hoger gedoseerde kuur of langer zoals je voorstelt zal dat maar een paar 100 gram extra zijn. En sterkere onderdrukking met mogelijk meer bijwerkingen. Voor alle andere kuren, hoeveel je ook gebruikt en hoe lang je ook zet, gaat het gemiddeld 4-5kg zijn aan spiermassa die je overhoud (maanden na je kuur dus). Een andere factor is natuurlijk hoe ver je boven je natuurlijke onderhoudsgrens zit. Hoe verder er boven, hoe meer je uiteindelijk gaat verliezen gezien het lichaam maar zoveel spiermassa kan onderhouden met de hormonen die het aanmaakt. Dus voor je spiermassa te behouden is je eigen aanmaak uiteindelijk de key ;)

Was deze 3.5kg gemiddeld gebaseerd op mensen in de bulk? en nam het vetpercentage ook nog iets af tijdens deze kuur?

Terug
Naar boven