AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Heb je last van haaruitval door het gebruik van AAS ondervonden dan?

Volgens Cools is de combo Test/Primo 250/200 redelijk safe voor je haarlijn ondanks de primo.
Is dat waar Cools?
Nope maar ik wil alsnog zo weinig mogelijk dht hebben.. het is per iedereen verschillend maar toch.

Heb je nu al bijna geen haar dan?

Wat vind je van dit Cools :

1/10 HCG 500 IU
1/10 Test E 500 mg
12/16 Nolvadex 20 mg

Heb je een wat betere nakuur voor me dan dit? En wil geen primo gebruiken vanwege de DHT

Ja daar moet cools echt even naar kijken want een kuur als dit is niet heel standaard..:)

:D Nee joh, kan prima zo. Zou zelf alleen hcg vanaf week 4 doen en de test 2wkn langer zetten.
Thx maar ik ben zon goedkope student dat 10 weken ( 2 vials exact) doet en hcg heb ik ook exact voor 10 weken.

Bloed test zijn duur :( tijdens en na de kuur ga ik een bloed test laten doen gaat me ook ong 200 euro kosten.

Bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Wat vind je van dit Cools :

1/10 HCG 500 IU
1/10 Test E 500 mg
12/16 Nolvadex 20 mg

Heb je een wat betere nakuur voor me dan dit? En wil geen primo gebruiken vanwege de DHT

hcg tijdens een kuur met test :p Je gaat veel oestrogeen hebben zo. En hcg verhoogt de activiteit van je aromatase enzym ook nog eens wat herstel nadien gaat beperken. En natuurlijk sterke onderdrukking tijdens kuur. hcg onderdrukt direct gezien het LH imiteert.

hcg tijdens een kuur met test :p Je gaat veel oestrogeen hebben zo. En hcg verhoogt de activiteit van je aromatase enzym ook nog eens wat herstel nadien gaat beperken. En natuurlijk sterke onderdrukking tijdens kuur. hcg onderdrukt direct gezien het LH imiteert.
De een zegt HCG de andere niet raak zo in de war :roflol:

Heb je last van haaruitval door het gebruik van AAS ondervonden dan?

Volgens Cools is de combo Test/Primo 250/200 redelijk safe voor je haarlijn ondanks de primo.
Is dat waar Cools?

Oestrogeen komt niet te laag bij deze combi, dit is nodig ter bescherming van je haren. Androgene waarde valt ook mee gecombineerd.

Belangrijk is een niet te zware nakuur. 20mg nolva voor 4 weken is dodelijk voor je haren.

De een zegt HCG de andere niet raak zo in de war :roflol:

Het is onnodig als je niet te lang kuurt en/of in hoge dosis. Je herstel zal goed genoeg gaan met je nakuur. Test op zichzelf zorgt al voor een heel hoge oestrogeen waarde, zeker icm hcg.

Je wil zeker niet tijdens een kuur de activiteit van je aromatase enzym nog meer verhogen dan het al gebeurt met test.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 19:02 ----------

Ik denk wel dat 500 mg TestE meer inpact op zijn haarlijn zal geven dan een primobolan erbij

Er is inderdaad meer vorming van DHT door 5 alpha reductase interactie met test.

Thx maar ik ben zon goedkope student dat 10 weken ( 2 vials exact) doet en hcg heb ik ook exact voor 10 weken.

Bloed test zijn duur :( tijdens en na de kuur ga ik een bloed test laten doen gaat me ook ong 200 euro kosten.

Bedankt!

Waarom niet via huisarts dan gaat het wel van je eigen risico af de eerste keren maar misschien zit je daar op een jaar al aan en kun je vaker testen.

Cools, naar welke studie refereer je als je het hebt over HCG op lage dosis en het verhogen van het aromatiserend enzym dat daarmee gepaard zou gaan?

Terug
Naar boven