MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.021
ik zou graag iedereen bedanken hier, heb veel bijgeleerd.
heb ook een vraag. na 4 weken op 30mg var per dag hoelang laat ik best tussen de volgende ronde van 4 weken?

Zoals Rodondo aangeeft, 3 tot 4 maandjes.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Maand of 3.... juist laten prikken na 3 maand ongeveer en niets abnormaals gemerkt, alles was OK.

Altijd mooi om te horen.

Cools, zijn die kitjes om bloedwaardes te checken die je thuis gestuurd krijgt beetje te vertrouwen en accuraat, of wel beter laten doen?

ok perfect, bedankt :)

• #3.024
Cools, zijn die kitjes om bloedwaardes te checken die je thuis gestuurd krijgt beetje te vertrouwen en accuraat, of wel beter laten doen?

Voor je hormoonwaardes niet zo. Indien het goedkoper is dan een bloedonderzoek kan het wel zodat je al een idee hebt. Maar voor correcte waardes is een bloedafname nodig.

Ik heb niet alles gelezen in dit topic, eigenlijk bijna niets.

Enkel een vraag. SARMs en hun werking. Ik ben er zeer naar geinteresseerd en zie mezelf daar nog wel mee experimenteren. Op DBB tot op heden maR bar weinig over te vinden.

Cools, heb jij hier al over geschreven op dbb en zo ja, waar kan ik dat vinden? En is het niet eens tijd dat er op dbb een sub sectie over geopend wordt? Alvast bedankt.

Enkel een vraag. SARMs en hun werking. Ik ben er zeer naar geinteresseerd en zie mezelf daar nog wel mee experimenteren. Op DBB tot op heden maR bar weinig over te vinden.

Cools, heb jij hier al over geschreven op dbb en zo ja, waar kan ik dat vinden? En is het niet eens tijd dat er op dbb een sub sectie over geopend wordt? Alvast bedankt.
Prohormonen topic nog niet gevonden?

• #3.028

Sarm's heb ik een tijdje geleden onderzocht. Toen was er nog geen geschikte sarm wat een goede resultaat-bijwerking ratio had.

Ik zal de volgende dagen eens wat bijlezen hierover.

Prohormonen topic nog niet gevonden?

In die prohormonentopic wordt er veel geluld over sarms maar er wordt niets interessants over gezegd. Er zijn ook twee oninteressante log's over geweest. Misschien waren ze toch een beetje interessant omdat je uit die log's toch kan uitmaken dat het niet met die producten is dat je progressie zal maken.

Cools, hcg verhoogd naar 2x750 maar merk nog steeds dat ze erg klein zijn. Verhogen naar 2x1000?

En als ik hcg met bac water meng kan het toch prima 4 5 weken in de koelkast worden bewaard?

• #3.031
Cools, hcg verhoogd naar 2x750 maar merk nog steeds dat ze erg klein zijn. Verhogen naar 2x1000?

En als ik hcg met bac water meng kan het toch prima 4 5 weken in de koelkast worden bewaard?

Kan tot 6 weken zeker bewaard worden, zelfs met NaCl gemengd.

Heeft soms 2 weken nodig om op formaat te komen, maar je kan naar 1000iu verhogen.

Wel steriel he [emoji14] Dus niet zo een plastic fles voor wonden te spoelen.
Nee is deze

uploadfromtaptalk1436103405284.jpg

• #3.035
Cools is er iets tegen puffy nipples te doen door nolva?
Heb hier altijd last van tijdens de nakuur..

Cools hoe denk jij over nakuren met Decapeptyl?

Terug
Naar boven