AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
Cools, acht weken geleden begonnen met cruise (250 test) toen las ik hier vijf weken geleden topic over tren naast de cruise te zetten om de trenlook te houden dus zet ik er sinds dien 200 tren langs. Ik krijg nu beetje puffy nippels en mn libido daalt ook denk ik. Enig idee wat ik kan doen? Nolva low dose ed naast pakken?

Tren eruit en primo in de plaats ;) 125 test - 125 primo.

• #3.063
Heb geen primo thuis, wel aromasin, provi en tamoxifen.

Aromasin en tamoxifen zijn moeilijk te doseren en niet aan te raden vanwege mogelijke bijwerkingen op termijn bij continue gebruik.

Die androgeen/oestrogeen balans verkrijg je het makkelijkste en beste door een niet aromatiserende aas toe te voegen. Proviron zou een optie zijn en dan kan je gewoon op 250 test blijven.

Aromasin en tamoxifen zijn moeilijk te doseren en niet aan te raden vanwege mogelijke bijwerkingen op termijn bij continue gebruik.

Die androgeen/oestrogeen balans verkrijg je het makkelijkste en beste door een niet aromatiserende aas toe te voegen. Proviron zou een optie zijn en dan kan je gewoon op 250 test blijven.

Oke duidelijk, kan eventueel ook weer een blast starten, om gyno weg te krijgen en libido te krijgen. Cruise toch al tijdje, wat denk je van 1-4 test/tren 250-400 en 5-10 test/tren 250-600?

• #3.065
Oke duidelijk, kan eventueel ook weer een blast starten, om gyno weg te krijgen en libido te krijgen. Cruise toch al tijdje, wat denk je van 1-4 test/tren 250-400 en 5-10 test/tren 250-600?

Zou het eerder tijdens de cruise proberen weg te krijgen/verminderen. En dan binnenkort een blast met een goede verhouding.

Tren raad ik alvast niet aan ivm gyno.

Yow Cools, heb tijdens anavar mijn bloed laten controleren. 30mg per dag.
Maar heb twee problemen. Lever gpt alt te hoog en hdl te laag
Gpt alt is +59 max waarde is 41
Hdl is 21 referentiewaarde tussen 35 - 55
Ldl is 134 referentiewaarde 115

Wat zegt dit eigenlijk? Dr zegt aan de telefoon dat alle resultaten ok waren. Nu krijg ik de uitslag in kopie in de bus. Zo goed lijkt deze toch niet...

• #3.067
Yow Cools, heb tijdens anavar mijn bloed laten controleren. 30mg per dag.
Maar heb twee problemen. Lever gpt alt te hoog en hdl te laag
Gpt alt is +59 max waarde is 41
Hdl is 21 referentiewaarde tussen 35 - 55
Ldl is 134 referentiewaarde 115

Wat zegt dit eigenlijk? Dr zegt aan de telefoon dat alle resultaten ok waren. Nu krijg ik de uitslag in kopie in de bus. Zo goed lijkt deze toch niet...

Gpt alt = ALAT Dit is een normale stijging bij verhoogde anabole processen. Voor leverbelasting is ASAT icm ALAT hoog en bij grotere beschadiging ook gamma-GT. Dus om zeker te zijn altijd ASAT en ALAT eerst meten en indien beiden verhoogd zijn kan gamma-GT nog gemeten worden.

Daling HDL en stijging LDL is ook normaal bij aas gebruik, dat hersteld vrij snel na je kuur.

Aromasin en tamoxifen zijn moeilijk te doseren en niet aan te raden vanwege mogelijke bijwerkingen op termijn bij continue gebruik.[/QUOTE

Kan je kort samenvatten waar ik hierbij zoal aan moet denken (de bijwerkingen op termijn). Neem aan dat dit op een casus van toepassing is waarbij men tijdens een gehele kuur bijv. 10mg Aro en 10mg nolva ED wil laten meelopen?

• #3.069
Kan je kort samenvatten waar ik hierbij zoal aan moet denken (de bijwerkingen op termijn). Neem aan dat dit op een casus van toepassing is waarbij men tijdens een gehele kuur bijv. 10mg Aro en 10mg nolva ED wil laten meelopen?

Beschadiging gewrichten, stuggere pezen, oogbeschadiging, hersenbeschadiging, enz.. In principe is een te laag oestrogeen schadelijk voor al je cellen.

Inderdaad, tijdens de kuur is dit vooral nadelig omdat je met een grotere hoeveelheid androgenen zit. En oestrogeen beschermd tegen bepaalde toxische nadelen van androgenen. Maar bij een nakuur is het ook oppassen. Daarom gaat mijn voorkeur naar clomid only gezien dit voldoende is voor test stimulatie en de receptor niet overmatig blokkeert.

Gpt alt = ALAT Dit is een normale stijging bij verhoogde anabole processen. Voor leverbelasting is ASAT icm ALAT hoog en bij grotere beschadiging ook gamma-GT. Dus om zeker te zijn altijd ASAT en ALAT eerst meten en indien beiden verhoogd zijn kan gamma-GT nog gemeten worden.

Daling HDL en stijging LDL is ook normaal bij aas gebruik, dat hersteld vrij snel na je kuur.

Hey Cools. Alvast bedankt.
De asat was 35 (max 37). De gamma gt was 12 (<60). Dus deze waren wel perfect.
De cholesterol was ook verder ook goed 179 ( max190)
Dus zo een anavar kuurtje beinvloed dit wel precies he.

Had ook vit d laten testen. Ik neem 2000iu a 3000iu momenteel huismerk...Afhankelijk van het weer:)
Misschien interesseert u dat? Deze is 46,6ng/ml

• #3.071
Hey Cools. Alvast bedankt.
De asat was 35 (max 37). De gamma gt was 12 (<60). Dus deze waren wel perfect.
De cholesterol was ook verder ook goed 179 ( max190)
Dus zo een anavar kuurtje beinvloed dit wel precies he.

Had ook vit d laten testen. Ik neem 2000iu a 3000iu momenteel huismerk...Afhankelijk van het weer:)
Misschien interesseert u dat? Deze is 46,6ng/ml

Ok, dat is goed. Het heeft inderdaad invloed en dit is persoonsafhankelijk in hoeverre.

En je vitamine D is perfect ;)

Mensen zeggen dat ze met nandrolone een ''deca-d*ck'' krijgen, ik zit nu even als experiment op NPP en hcg only en heb urenlang boners, kan dit normaal zijn?

Voor hoelang al ? En hoe hoeveel zet je?
Hoelang geleden en hoeveel test heb je als laatste gezet?
Ik hoor vaker van old skool gasten dat ze vaak deca only deden vroeger en nog met beste dosissen zonder dat ze ergens last van hadden.

Cools, nog een vraagje. Dus heb zonet anavar afgerond en een nakuur van 5 dagen. Hierbij was mijn lever waarde hoog hè zoals je weet. Alat +59. Ben bij men laatste dag van mijn nakuur genaaid geweest aan mijne voet en moet nu 10 dagen antibiotica bijnemen tegen een ontsteking. Das toch ni gezond meer nu mijn waarde al hoger was. Of kan dat er nog wel bij:rolleyes:

• #3.075
Mensen zeggen dat ze met nandrolone een ''deca-d*ck'' krijgen, ik zit nu even als experiment op NPP en hcg only en heb urenlang boners, kan dit normaal zijn?

Oppassen voor priapisme. Dosis NPP verlagen vermoed ik. NPP zit meer actieve stof in per ml.

Deca d*ck is iets uit het verleden bij mensen die deca only (of icm primo) gebruikte en/of zonder goede nakuur.

Altijd test of hcg erbij met nakuur en dan ga je geen deca d*ck krijgen.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Voor hoelang al ? En hoe hoeveel zet je?
Hoelang geleden en hoeveel test heb je als laatste gezet?
Ik hoor vaker van old skool gasten dat ze vaak deca only deden vroeger en nog met beste dosissen zonder dat ze ergens last van hadden.

Velen waarvan je het niet hoort hebben hierdoor deca d*ck gehad. Dit komt ook even na je kuur. Altijd test of hcg erbij.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Cools, nog een vraagje. Dus heb zonet anavar afgerond en een nakuur van 5 dagen. Hierbij was mijn lever waarde hoog hè zoals je weet. Alat +59. Ben bij men laatste dag van mijn nakuur genaaid geweest aan mijne voet en moet nu 10 dagen antibiotica bijnemen tegen een ontsteking. Das toch ni gezond meer nu mijn waarde al hoger was. Of kan dat er nog wel bij:rolleyes:

Hangt van de antibiotica af, maar meeste standaard antibiotica is niet belastend voor je lever.

En de hoge alat waarde geeft niet perse leverbelasting aan gezien dit enzym ook in andere weefsels voorkomt en kan vrijkomen bij aas gebruik. asat moet hier ook voor verhoogt zijn.

Ha Cools: Ik hoor steeds vaker dat men tren erbij neemt ipv primo.

Denk je echt dat primo op 200-300 mg per week een significante meerwaarde kan hebben bij 250 mg test?
Wat zullen de gains op alleen de primo zijn als je de test zou weglaten? 1 kg?

Of bezie je primo meer in het kader van een anti aromatisatie middel om bijv de kans op gyno te kunnen verminderen?

• #3.077
Ha Cools: Ik hoor steeds vaker dat men tren erbij neemt ipv primo.

Denk je echt dat primo op 200-300 mg per week een significante meerwaarde kan hebben bij 250 mg test?
Wat zullen de gains op alleen de primo zijn als je de test zou weglaten? 1 kg?

Of bezie je primo meer in het kader van een anti aromatisatie middel om bijv de kans op gyno te kunnen verminderen?

Zet maar eens 250 mg test e alleen en keer daarop 250mg primo erbij. Zal idd 1kg meer geven ongeveer, maar wel 1kg spiermassa. En geloof het of niet, dat is veel op 6 weken bij de 2kg van de test ongeveer.

Deze winst is wat je overhoud na een kuur gemiddeld, dus niet wat je tijdens de kuur opbouwt (minus vocht en verlies na kuur dus). Dit is ook persoon, voeding, en training afhankelijk.

De combi is om gyno en andere ongewenste oestrogene bijwerkingen te voorkomen met een redelijke winst. Op deze manier moet je niet zitten klooien met anti-e's wat negatief voor gezondheid en winst kan zijn.

Last van gyno? Primo omhoog en test omlaag, opgelost.

Laatst bewerkt:
Zou je voordeel hebben als je bij 250sust en 2OO deca per week nog eens 50 proviron/dag en 25 dostinex 2xper week erbij neemt? Of zou je dit houden voor zwaardere kuren.

• #3.079
Zou je voordeel hebben als je bij 250sust en 2OO deca per week nog eens 50 proviron/dag en 25 dostinex 2xper week erbij neemt? Of zou je dit houden voor zwaardere kuren.

Proviron en dostinex raad ik nooit aan. Onnodig, zeker bij 250 sust - 200 deca.

Had een bloedonderzoek gedaan tijdens mijn test-ana kuur (Was voor iets anders) maar hier werden ook de standaard alat enzo getest. Heb 10 weken test-anavar gebruikt op 250-50. Geen bijwerkingen of iets. Kan ik aan de hand van deze waardes stellen dat mijn anavar legit was?

Alanineaminotransferase (ALAT;SGPT) 41
Kreatinine 77
Kreatinineklaring MDRD (GFR) uitslag 114

Terug
Naar boven