- Waardering
- 11.482
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je antwoord CoolsDaar kan ik wat mee!
Ik hoeverre is het e5d een vereiste? Kan bijvoorbeeld een EOD protocol ook?
Wat raad je aan voor personen die last krijgen van een hoge bloeddruk tijdens een kuur? Ik veronderstel weinig zout eten alvast. Aspirine innemen eventueel?
Aspirine kan preventief op lage dosis.
Maar voornaamste is je kuur hierop afstellen. Test iets lager en een niet aromatiserende aas wat hoger. En zeker geen tren.
Ok thxs. Over welke dosis aspirine spreken we dan die er dagelijks ingenomen worst zolang dz hoge bloeddruk er is? Btw, is dit zonder voorschrift verkrijgbaar in Belgie?
cools, wil vitamine D3 aanschaffen. vooral om de mogelijk test stijgende werking. (libido is volgens mij nog steeds redelijk laag, lager dan ie ooit was in iedergeval. humeur enz gewoon prima. verder nooit gekuurd oid, ZMA heb ik niks van gemerkt) hoeveel IU /dag raad jij voor dit doel eind aan? de dosering is 2500IU /cap. mij lijkt dit een mooi aantal, wat vind jij? na hoeveel dagen zou ik er iets van moeten merken mocht het aanslaan? bvb dank!
Aspirine kan preventief op lage dosis.
Maar voornaamste is je kuur hierop afstellen. Test iets lager en een niet aromatiserende aas wat hoger. En zeker geen tren.
En bloed afstaan? Begreep dat dit ook handig kan zijn een paar keer per jaar tegen hoge bloeddruk.
Cools heb je zelf wat gehoord van RU , een topical androgen receptor blokker voor je hoofdhaar?
Probeer horny goat weed! Werkt perfect bij mij... Harde erecties [emoji39]cools, wil vitamine D3 aanschaffen. vooral om de mogelijk test stijgende werking. (libido is volgens mij nog steeds redelijk laag, lager dan ie ooit was in iedergeval. humeur enz gewoon prima. verder nooit gekuurd oid, ZMA heb ik niks van gemerkt) hoeveel IU /dag raad jij voor dit doel eind aan? de dosering is 2500IU /cap. mij lijkt dit een mooi aantal, wat vind jij? na hoeveel dagen zou ik er iets van moeten merken mocht het aanslaan? bvb dank!
Heb ik al van gehoord. Moet nog een hoop onderzoek op gebeuren. Ik wacht nog af tot alle mogelijke bijwerkingen bekend zijn vooraleer ik dit aanraad.
Werkt het ook degelijk heel goed met test en tren etc?
zal ook eens voor zo'n potje geile wiet kijken dan. hebben ze bij verschillende winkels zie ik. na hoeveel dagen moet je dit merken wilt het aanslaan? en gewoon de dosering aanhouden op het potje ? (1000mg)