Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bedankt voor je antwoord Cools :) Daar kan ik wat mee!

Ik hoeverre is het e5d een vereiste? Kan bijvoorbeeld een EOD protocol ook?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.302
Bedankt voor je antwoord Cools :) Daar kan ik wat mee!

Ik hoeverre is het e5d een vereiste? Kan bijvoorbeeld een EOD protocol ook?

EOD is volledig onnodig gezien hcg zeker 5 dagen werkzaam is. Je zou E3D kunnen doen maar op lagere dosis dan natuurlijk.

Wat raad je aan voor personen die last krijgen van een hoge bloeddruk tijdens een kuur? Ik veronderstel weinig zout eten alvast. Aspirine innemen eventueel?

• #3.304
Wat raad je aan voor personen die last krijgen van een hoge bloeddruk tijdens een kuur? Ik veronderstel weinig zout eten alvast. Aspirine innemen eventueel?

Aspirine kan preventief op lage dosis.

Maar voornaamste is je kuur hierop afstellen. Test iets lager en een niet aromatiserende aas wat hoger. En zeker geen tren.

Maar voornaamste is je kuur hierop afstellen. Test iets lager en een niet aromatiserende aas wat hoger. En zeker geen tren.

Ok thxs. Over welke dosis aspirine spreken we dan die er dagelijks ingenomen worst zolang dz hoge bloeddruk er is? Btw, is dit zonder voorschrift verkrijgbaar in Belgie?

• #3.306
Je vraagt cardioaspirine bij de apotheker en dan krijg je die van 100mg.

cools, wil vitamine D3 aanschaffen. vooral om de mogelijk test stijgende werking. (libido is volgens mij nog steeds redelijk laag, lager dan ie ooit was in iedergeval. humeur enz gewoon prima. verder nooit gekuurd oid, ZMA heb ik niks van gemerkt) hoeveel IU /dag raad jij voor dit doel eind aan? de dosering is 2500IU /cap. mij lijkt dit een mooi aantal, wat vind jij? na hoeveel dagen zou ik er iets van moeten merken mocht het aanslaan? bvb dank!

• #3.309
cools, wil vitamine D3 aanschaffen. vooral om de mogelijk test stijgende werking. (libido is volgens mij nog steeds redelijk laag, lager dan ie ooit was in iedergeval. humeur enz gewoon prima. verder nooit gekuurd oid, ZMA heb ik niks van gemerkt) hoeveel IU /dag raad jij voor dit doel eind aan? de dosering is 2500IU /cap. mij lijkt dit een mooi aantal, wat vind jij? na hoeveel dagen zou ik er iets van moeten merken mocht het aanslaan? bvb dank!

2500iu is een goede dosis. En tegen de herfst mag je naar 5000iu verhogen. Na een weekje moet je toch wat merken.

En bloed afstaan? Begreep dat dit ook handig kan zijn een paar keer per jaar tegen hoge bloeddruk.

• #3.311
Cools heb je zelf wat gehoord van RU , een topical androgen receptor blokker voor je hoofdhaar?

• #3.313
  • #3.314
Reported, mag niet :p

Probeer horny goat weed! Werkt perfect bij mij... Harde erecties [emoji39]

zal ook eens voor zo'n potje geile wiet kijken dan. hebben ze bij verschillende winkels zie ik. na hoeveel dagen moet je dit merken wilt het aanslaan? en gewoon de dosering aanhouden op het potje ? (1000mg)

• #3.319
Werkt het ook degelijk heel goed met test en tren etc?

Het werkt specifiek op de androgeenreceptoren op je hoofdhuid als je het op je hoofdhuid dan smeert, dus het zou kunnen. Maar het blijft een anti-androgeen en ik stel me vragen of het echt plaatselijk blijft de werking.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

zal ook eens voor zo'n potje geile wiet kijken dan. hebben ze bij verschillende winkels zie ik. na hoeveel dagen moet je dit merken wilt het aanslaan? en gewoon de dosering aanhouden op het potje ? (1000mg)

Dosering is even zoeken wat beste voor je werkt. Normaal gezien zou dit meteen moeten werken.

Hoi Cools:

Binnenkort wil ik de kuur Test/Primo gaan doen. wel 8 weken ipv 6

-Test250 en Primo 200 (of Masteron 200 omdat de meeste Primo fake is)
-Hcg 2* 500 eenheden per week. start week 1 tm 8.
Clomid week week 11+12 50 mg per dag

Ik wil uiteindelijk netto na mijn kuur 4-5 kg spiermassa aan overhouden. Is dit realitisch?

Ik heb een tijdje geleden 30 mg anavar voor een week of 5 gedaan maar heb er uiteindelijk maar 1-1.5 kg aan overgehouden.

Bedankt voor je reactie.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Terug
Naar boven