MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

250 Test + 200 Primo is zeker een leuk kuurtje...voor beginners of jongens die geen ambitie hebben om een monster te worden. Op een gegeven moment zul je toch echt hoger moeten doseren. Denk maar niet dat je met 250 Test 200 primo de nationale of internationale top kan halen qua bodybuilding. Dat wilt dus niet zeggen dat je geen goed lichaam met zo'n lage dosering kan opbouwen....maar als je iets wilt bereiken in bodybuilding dan komt er toch meer bij kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Lees ook veel dat het vooral voor een hogere aromatase in de lyedig cellen zorgt, dus alleen voor het testosteron wat je zelf aanmaakt (door die hcg), en dus los staat van de exogeen toegediende testosteron.

Weet niet meer exact waar ik dat gelezen had dus kan er ook naast zitten.

Dat maakt niet zo uit. Exogeen testosteron kan overal interacteren met het aromatase enzym in principe.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 14:53 ----------

250 Test + 200 Primo is zeker een leuk kuurtje...voor beginners of jongens die geen ambitie hebben om een monster te worden. Op een gegeven moment zul je toch echt hoger moeten doseren. Denk maar niet dat je met 250 Test 200 primo de nationale of internationale top kan halen qua bodybuilding. Dat wilt dus niet zeggen dat je geen goed lichaam met zo'n lage dosering kan opbouwen....maar als je iets wilt bereiken in bodybuilding dan komt er toch meer bij kijken.

Toch wel ;)

Als je iets wil bereiken in bodybuilding is eten en training het belangrijkste. Kuren is maar een extra.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 14:54 ----------

Dat is niet te zeggen. Dat hangt af van je aanleg voor spieropbouw, je progressie tot nu toe, je dieetdiscipline, je trainschema, je rust, etc etc. Het is onmogelijk om aan de kuur een gewichtstoename te plakken. Hij kan hooguit een hele grove schatting geven waar je niet veel aan hebt.

Toch wel idd. Ik heb dit op velen getest. De testen van injects komen er vandaag aan.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 14:57 ----------

@Cools: om eventjes terug te komen op de combo Test/Primo.

Als ik dit 2 keer per jaar a 6 weken doet (250/200) kan ik het eerste jaar netto 10 kg schoon gainen in totaliteit? en met de anavar erbij nog eens 2-3 kg netto schoon aan de haak. dus met deze 3 kleine kuurtjes 12 kg?

Nee, want er zit altijd wat vocht bij je test-primo kuur. Van die winst moet je 2kilo aftrekken. En wat je behoud hangt vanje training en voeding af. Bij anavar is er vrijwel geen vocht omdat het niet aromatiseerd.

Define: "iets willen bereiken"

Wat alle bodybuilders willen bereiken. Los van wedstrijden.

Maar in principe met genoeg rust en blijft trainen en eten zal je steeds groeien op dezelfde dosering. Heb het al gezien met een kennis van me, die toch aan de nationale top staat.

Zijn herstel is tussen kuren snel zonder enige dip waardoor hij volop kan blijven eten en trainen. Hij profiteert tussen kuren dus van zijn eigen aanmaak.

Laatst bewerkt:

Maar in principe met genoeg rust en blijft trainen en eten zal je steeds groeien op dezelfde dosering. Heb het al gezien met een kennis van me, die toch aan de nationale top staat.

Zijn herstel is tussen kuren snel zonder enige dip waardoor hij volop kan blijven eten en trainen. Hij profiteert tussen kuren dus van zijn eigen aanmaak.

Cools,

Hoe past hij zijn kuren toe?
Tijdens het bulken om extra spiermassa te winnen, of in zijn wedstrijdvoorbereiding tijdens het cutten?
Is de combi geschikt voor beide doeleinden?

Dan heb ik het over de kuur: week 1-6 250mg test e/200mg primo.
Wat ik eigenlijk wil vragen is, wat zijn de resultaten met een calorieën te kort tijdens deze kuur?

Cools,

Hoe past hij zijn kuren toe?
Tijdens het bulken om extra spiermassa te winnen, of in zijn wedstrijdvoorbereiding tijdens het cutten?
Is de combi geschikt voor beide doeleinden?

Dan heb ik het over de kuur: week 1-6 250mg test e/200mg primo.
Wat ik eigenlijk wil vragen is, wat zijn de resultaten met een calorieën te kort tijdens deze kuur?

Hij staat hele jaar door op 5 a 6%. Hij kuurt 2 keer per jaar test-primo and that's it. Geen bulk of cut.

Speciaal geval wel moet ik zeggen.

Resultaten met kcal tekort weet ik niet.

@Cools: om eventjes terug te komen op de combo Test/Primo.

Als ik dit 2 keer per jaar a 6 weken doet (250/200) kan ik het eerste jaar netto 10 kg schoon gainen in totaliteit? en met de anavar erbij nog eens 2-3 kg netto schoon aan de haak. dus met deze 3 kleine kuurtjes 12 kg?

nee, en daar ben ik zeker van. en dan zeker niet op jou leeftijd. als je veel geluk hebt misschien de helft. en dat zal iedereen beamen die wat ervaring heeft met AS. (250/200) 6 weken daar ga je zelfs geen 3 kg van overhouden twee maanden na je nakuur. en een klein anavarkuurtje daar moet je ook niet veel van verwachten. Ik zou nu echt willen dat je dit probeert en ons een jaar later laat weten wat het je heeft opgebracht. Ik kan je alleszins zeggen dat mijn eerste kuurtje eentje in die stijl was en ik was toen ook 41 of 42 jaar. Denk nu toch is zelf na. Je weegt 96 kg voor 183cm en je gaat nu toch niet denken dat je na 2 lichte kuurtjes van 6 weken en nog een anavarkuurtje 108 kg gaat wegen. En dan spreek je nog van netto spierwinst.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 18:41 ----------

Wie is die kennis dan die aan de nationale top staat. Ik veronderstel dat er toch een paar mannen zoals Jesse bijvoorbeeld hem moeten kennen. En misschien dat ik ook wel iemand ken die hem dan persoonlijk kent want ik woon nu toch ook niet zo ver van waar jij woont.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 18:46 ----------

Laatst bewerkt:
nee, en daar ben ik zeker van. en dan zeker niet op jou leeftijd. als je veel geluk hebt misschien de helft. en dat zal iedereen beamen die wat ervaring heeft met AS. (250/200) 6 weken daar ga je zelfs geen 3 kg van overhouden twee maanden na je nakuur. en een klein anavarkuurtje daar moet je ook niet veel van verwachten. Ik zou nu echt willen dat je dit probeert en ons een jaar later laat weten wat het je heeft opgebracht. Ik kan je alleszins zeggen dat mijn eerste kuurtje eentje in die stijl was en ik was toen ook 41 of 42 jaar. Denk nu toch is zelf na. Je weegt 96 kg voor 183cm en je gaat nu toch niet denken dat je na 2 lichte kuurtjes van 6 weken en nog een anavarkuurtje 108 kg gaat wegen. En dan spreek je nog van netto spierwinst.

Wie is die kennis dan die aan de nationale top staat. Ik veronderstel dat er toch een paar mannen zoals Jesse bijvoorbeeld hem moeten kennen. En misschien dat ik ook wel iemand ken die hem dan persoonlijk kent want ik woon nu toch ook niet zo ver van waar jij woont.

Ik ga het doen en laat het jullie weten.
Wat je zegt klinkt logisch alleen ik train al jaren lang en nu weeg ik tussen de 98-100 kg 15% en ik denk dat ik uit mijn vel zal gaan knallen met dit. ik hoef maar een weekendje te bulken en als ik dan erna ga trainen denkt gelijk iedereen dat ik aan de AAS zit omdat ik direct een pomp krijg en mezelf erg snel opblaas:D

Dat is een geheim ;) met reden.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 20:44 ----------

Ik ga het doen en laat het jullie weten.
Wat je zegt klinkt logisch alleen ik train al jaren lang en nu weeg ik tussen de 98-100 kg 15% en ik denk dat ik uit mijn vel zal gaan knallen met dit. ik hoef maar een weekendje te bulken en als ik dan erna ga trainen denkt gelijk iedereen dat ik aan de AAS zit omdat ik direct een pomp krijg en mezelf erg snel opblaas:D

Ah een tester :p, handig. Post de resultaten maar hier nadien. Wel exact volgen he ;), nakuur inbegrepen.

Hij staat hele jaar door op 5 a 6%. Hij kuurt 2 keer per jaar test-primo and that's it. Geen bulk of cut.

Speciaal geval wel moet ik zeggen.

Resultaten met kcal tekort weet ik niet.

Dus 2x per jaar 250test-e en 250primo op 6 weken, hcg niet nodig en nakuur 3 weken clomid?

Wat is de dosis van clomid en zou ik ook anavar kunnen toevoegen? Bijv laatste 4 of eerste 4 weken op 30/40mg?

Dat is een geheim ;) met reden.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 20:44 ----------

Ah een tester :p, handig. Post de resultaten maar hier nadien. Wel exact volgen he ;), nakuur inbegrepen.

Ga ik doen;) aleen nu nog even niet, ik moet in april eerst mijn leverwaarde en cholesterol laten checken want die zijn nu net wat te hoog.
Zal vermoedelijk juni worden denk ik maar ik hou jullie op de hoogte;)

Is er al iemand die deze 250/200mg kuur heeft gedaan en kan zeggen wat de resultaten voor hem/haar zijn?
Iemand die een log gaat bijhouden? Ben benieuwd...

Geloof je dat nu zelf dat je met jou magische combinatie aan de nationale en internationale top kan staan? Dan heb ik het bv over types ala Alexey Lesukov, Antoine Vaillant, etc etc?? Sorry maar dan ga ik jou dus echt niet meer serieus nemen. Ook grappig dat het een "geheim" is wie die goede kennis van je is die aan de nationale top staat. Als dat echt waar zou zijn zou diegene er echt geen problemen mee hebben als zijn naam hier genoemd werd. Dat JIJ dit een goede combo vindt ok...is het ook. Maar ga niet al die naïeve jongens op dit forum proberen te overtuigen dat ze hiermee de volgende Lesukov kunnen worden...want dat is namelijk wel wat je beweerd zolang je voeding en training top zijn. Dikke bullshit.

Terug
Naar boven