Nee niet verlamd

Spieraandoening door immuunstoornis. Ik poep werkelijk het meeste van mijn eten weer uit. Dus mijn lichaam neemt vrijwel niets op, dus daar zit het probleem waarschijnlijk.
Heb gelukkig niet meer om de maand griep met keelontstekingen en aften in mijn mond. Maakt eten al helemaal niet makkelijk. Constipatie wat ik ook constant had is ook opgelost.
Voorheen ook een zware chronische maagontsteking, maar ook onder controle nu. Achteruitgang van mijn spierfunctie is ook onder controle. Zit nu al 6 jaar op 5% vetgehalte, dus veel reserve heb ik niet. En voorlopig krijg ik dit ook niet omhoog. Blijf op 72kg stabiel nu (normale gewicht 85-87kg), maar heb op 67kg al gezeten op 1m86.
Waar je dan last van hebt is spierpijn natuurlijk en spierscheuren bij idioot simpele handelingen, dus oppassen wat je doet. Heb er iets van een 7 opgelopen, waarvan 3 door verkeerd op te staan

Maar kleintjes zijn het van 3 tot 7mm, eentje 11mm.
Mag niet klagen dus, heb ergste achter de rug gehad. Ah en leverfunctie was ook niet geweldig, maar ook onder controle nu.
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------
In België ben je invalide als je meer dan 66% werk onbekwaam bent. Dit lichamelijk of geestelijk, in mijn geval zoals in post hierboven lichamelijk op een niet zo prettige manier.
---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------
Androgene activiteit van beiden is vrijwel gelijk. Alleen komt het inderdaad veel voor gewrichtsproblemen met winstrol, een van de redenen waarom ik het niet aanraad.