XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
@Cools:

Hoe verhoudt primo zich t.o.v. masteron qua massa gains? 1-0.7 verhouding?

Thx

Moeilijk te zeggen gezien ik masteron niet uitvoerig getest heb op mensen. Hiervoor zou ik een gelijke dosis mast e 200mg moeten combineren met 250mg test e voor een goede vergelijking tov test-primo (alhoewel ik nu 250mg primo aanraad). Dit op meerdere personen om een gemiddelde te bekomen van de resultaten.

Maar ik verwacht dat dit niet meer dan een halve kilo minder winst zal zijn.

Cools, misschien is deze vraag al gesteld maar als je anavar nou winstrol is en je doet een test-anavar kuurtje,
Klopt dan de androgeen-oestrogeen verhouding nog wel aangezien je anavar dus eigenlijk winstrol is?
Dit vroeg ik mij af omdat velen zeggen dat je geen echte anavar meer kan krijgen??

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Cools, misschien is deze vraag al gesteld maar als je anavar nou winstrol is en je doet een test-anavar kuurtje,
Klopt dan de androgeen-oestrogeen verhouding nog wel aangezien je anavar dus eigenlijk winstrol is?
Dit vroeg ik mij af omdat velen zeggen dat je geen echte anavar meer kan krijgen??

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Cools, aangezien anavar vaak genept wordt en je vaak winstrol krijgt,
Bij een test anavar kuurtje, klopt dan je androgeen-oestrogeen verhouding npg wwl aangezien het winstrol is en geen anavar?

Laatst bewerkt:
  • #3.384
Ja, want de androgene waarde van beiden is vrij gelijkend en zetten niet om naar oestrogeen. Zolang je geen dianabol krijgt zit je goed, maar dit merk je snel genoeg ;)

Cools wat is uw achtergrond? Bekende bb of wat? Iedereen stelt vragen aan u maar vraag me af waarom dat is.

• #3.386
Cools wat is uw achtergrond? Bekende bb of wat? Iedereen stelt vragen aan u maar vraag me af waarom dat is.

Ben alvast niet bekend :p Waarom ze me vragen stellen is een raadsel.

Even serieus, omdat ik een andere kijk heb op het gebruik van aas en veilig kuren promoot ;)

Laatst bewerkt:
Cools is de broer van de bekende Ralf

Ben alvast niet bekend :p Waarom ze me vragen stellen is een raadsel. Even serieus, omdat ik een andere kijk heb op het gebruik van aas en veilig kuren promoot ;)

Absoluut mee eens. Alleen ik denk dat veilig kuren niet echt bestaat want alles is toch afhankelijk van je eigen gevoeligheid enzo maar ik snap wel wat je bedoeld en ik geloof ook in je ideeën en opvattingen. Alleen als je 3 korte lichte kuurtjes per jaar doet, is dat dan wel gezonder dan 1 lange zwaardere kuur vraag ik me af?

Kuren is toch altijd ongezond in meer of mindere mate afhankelijk van soort middelen, dosering en duur natuurlijk

Cools

Bestaat er zo iets als teveel hcg
Ik vroeg je laats wat ik het beste kon doen omdat me balle toch waren gaan krimpen tijdens me kuurtje met 250 test -ew en 2 x 500 hcg elke week.
Je adviseerde toen meer hcg te pakke elke week.
Maar is er eigenlijk een bove grens waar je het beste onder kan blijven.

Of een soort van verhouding tot de aas die je gebruikt .

Of is dit puur persoons gebonden

• #3.391
Absoluut mee eens. Alleen ik denk dat veilig kuren niet echt bestaat want alles is toch afhankelijk van je eigen gevoeligheid enzo maar ik snap wel wat je bedoeld en ik geloof ook in je ideeën en opvattingen. Alleen als je 3 korte lichte kuurtjes per jaar doet, is dat dan wel gezonder dan 1 lange zwaardere kuur vraag ik me af?

Kuren is toch altijd ongezond in meer of mindere mate afhankelijk van soort middelen, dosering en duur natuurlijk

Veiliger kuren dan :p Maar het kan zeker als je niet extreem gevoelig bent. Dat is altijd even afwachten en naar je lichaam luisteren. Ik raad dan ook meestal te stoppen en niet meer te kuren als je bij mijn kuren al extreme bijwerkingen ervaart.

Dat is zeker gezonder omdat je lichaam nu eenmaal de tijd nodig heeft om te herstellen. Hoe langer je kuurt en hoger doseert, hoe moeilijker het herstel en hoe groter de kans op schade van bepaalde organen of functies.. Ook zie ik geen meerwaarde in langer dan 6 weken kuren omdat winsten minimaler zijn hierna en je dan beter kan herstellen.

Kuren is in principe altijd ongezond inderdaad, maar het kan vrij veilig gedaan worden.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Cools

Bestaat er zo iets als teveel hcg
Ik vroeg je laats wat ik het beste kon doen omdat me balle toch waren gaan krimpen tijdens me kuurtje met 250 test -ew en 2 x 500 hcg elke week.
Je adviseerde toen meer hcg te pakke elke week.
Maar is er eigenlijk een bove grens waar je het beste onder kan blijven.

Of een soort van verhouding tot de aas die je gebruikt .

Of is dit puur persoons gebonden

Dat bestaat, zeker tijdens een kuur. Teveel gaat juist je LH cellen ongevoeliger kunnen maken. Lage dosis hcg tijdens de kuur zorgt voor een verhoogde gevoeligheid juist wat weer voordelig is voor je nakuur.

Maar dan spreken we van dosissen +1500iu 2x/week. 750-1000iu 2x week kan perfect en is soms nodig bij mensen waarbij de teelballen toch sterk krimpen. Alhoewel dit ook komt door ontbreken van FSH is zou dit beperkt moeten zijn bij hcg gebruik.

Dus standaard 500iu 2x/week of e3d gewoon. Indien toch sterk krimpen van de teelballen verhogen naar 750iu tot max 1000iu.

Wat ik me wel afvraag, waar vind je in godsnaam de tijd om hier zoveel te reageren op al die vragen? Uiteraard alle respect hiervoor hoor. Of heeft een endocrinoloog in het ziekenhuis zoveel vrije tijd :')?

• #3.393
Wat ik me wel afvraag, waar vind je in godsnaam de tijd om hier zoveel te reageren op al die vragen? Uiteraard alle respect hiervoor hoor. Of heeft een endocrinoloog in het ziekenhuis zoveel vrije tijd :')?

Ben invalide op een niet mongoloïde manier met alle ledematen nog aan men lichaam vast :p Dus ik ben verdoemd met tijd die ik benut om hier te antwoorden en lezen daarbuiten.

Zoveel tijd of moeite kost het me trouwens niet. Als ik kon werken zou ik er nog de tijd voor nemen. En lezen blijf ik gewoon doen tot mijn grafkist of urne.

Van het beantwoorden van vragen kan je ook leren gezien het extra inzichten en info kan geven. Dus ik zie het al een aanvulling, sowieso gezien ik het fijn vind om anderen te helpen.

Verlamd oid? Heftig maat..

Idd heftig... Toch altijd tof dat je antwoorden bevraagd in dit topic.

Ben invalide op een niet mongoloïde manier met alle ledematen nog aan men lichaam vast :p Dus ik ben verdoemd met tijd die ik benut om hier te antwoorden en lezen daarbuiten.

Zoveel tijd of moeite kost het me trouwens niet. Als ik kon werken zou ik er nog de tijd voor nemen. En lezen blijf ik gewoon doen tot mijn grafkist of urne.

Van het beantwoorden van vragen kan je ook leren gezien het extra inzichten en info kan geven. Dus ik zie het al een aanvulling, sowieso gezien ik het fijn vind om anderen te helpen.
Wil je daar over uitweiden?

Is ergens al geschreven meen ik mij te herinneren.....

''Hoe verhoudt primo zich t.o.v. masteron qua massa gains? 1-0.7 verhouding?''

Weet jij ook hoe dat met Anavar t.o.v. Winstrol zit Cools? Met Winstrol ervaren redelijk wat mensen gewrichtsprobleempjes, haaruitval en prostaat issues. Met Var hoor je dit veel minder, vaak enkel hevige pomp als bijwerking. Waardoor Var toch meer voor de handliggend is, lijkt me?

• #3.399

Nee niet verlamd :p Spieraandoening door immuunstoornis. Ik poep werkelijk het meeste van mijn eten weer uit. Dus mijn lichaam neemt vrijwel niets op, dus daar zit het probleem waarschijnlijk.

Heb gelukkig niet meer om de maand griep met keelontstekingen en aften in mijn mond. Maakt eten al helemaal niet makkelijk. Constipatie wat ik ook constant had is ook opgelost.

Voorheen ook een zware chronische maagontsteking, maar ook onder controle nu. Achteruitgang van mijn spierfunctie is ook onder controle. Zit nu al 6 jaar op 5% vetgehalte, dus veel reserve heb ik niet. En voorlopig krijg ik dit ook niet omhoog. Blijf op 72kg stabiel nu (normale gewicht 85-87kg), maar heb op 67kg al gezeten op 1m86.

Waar je dan last van hebt is spierpijn natuurlijk en spierscheuren bij idioot simpele handelingen, dus oppassen wat je doet. Heb er iets van een 7 opgelopen, waarvan 3 door verkeerd op te staan :p Maar kleintjes zijn het van 3 tot 7mm, eentje 11mm.

Mag niet klagen dus, heb ergste achter de rug gehad. Ah en leverfunctie was ook niet geweldig, maar ook onder controle nu.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

In België ben je invalide als je meer dan 66% werk onbekwaam bent. Dit lichamelijk of geestelijk, in mijn geval zoals in post hierboven lichamelijk op een niet zo prettige manier.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

''Hoe verhoudt primo zich t.o.v. masteron qua massa gains? 1-0.7 verhouding?''

Weet jij ook hoe dat met Anavar t.o.v. Winstrol zit Cools? Met Winstrol ervaren redelijk wat mensen gewrichtsprobleempjes, haaruitval en prostaat issues. Met Var hoor je dit veel minder, vaak enkel hevige pomp als bijwerking. Waardoor Var toch meer voor de handliggend is, lijkt me?

Androgene activiteit van beiden is vrijwel gelijk. Alleen komt het inderdaad veel voor gewrichtsproblemen met winstrol, een van de redenen waarom ik het niet aanraad.

Laatst bewerkt:
Nee niet verlamd :p Spieraandoening door immuunstoornis. Ik poep werkelijk het meeste van mijn eten weer uit. Dus mijn lichaam neemt vrijwel niets op, dus daar zit het probleem waarschijnlijk.

Heb gelukkig niet meer om de maand griep met keelontstekingen en aften in mijn mond. Maakt eten al helemaal niet makkelijk. Constipatie wat ik ook constant had is ook opgelost.

Voorheen ook een zware chronische maagontsteking, maar ook onder controle nu. Achteruitgang van mijn spierfunctie is ook onder controle. Zit nu al 6 jaar op 5% vetgehalte, dus veel reserve heb ik niet. En voorlopig krijg ik dit ook niet omhoog. Blijf op 72kg stabiel nu (normale gewicht 85-87kg), maar heb op 67kg al gezeten op 1m86.

Waar je dan last van hebt is spierpijn natuurlijk en spierscheuren bij idioot simpele handelingen, dus oppassen wat je doet. Heb er iets van een 7 opgelopen, waarvan 3 door verkeerd op te staan :p Maar kleintjes zijn het van 3 tot 7mm, eentje 11mm.

Mag niet klagen dus, heb ergste achter de rug gehad. Ah en leverfunctie was ook niet geweldig, maar ook onder controle nu.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

In België ben je invalide als je meer dan 66% werk onbekwaam bent. Dit lichamelijk of geestelijk, in mijn geval zoals in post hierboven lichamelijk op een niet zo prettige manier.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Androgene activiteit van beiden is vrijwel gelijk. Alleen komt het inderdaad veel voor gewrichtsproblemen met winstrol, een van de redenen waarom ik het niet aanraad.
Welke immuunstoornis is dat?

Terug
Naar boven