MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Beste Cools, ik lees al een hele tijd mee en echt chapeau voor je bijdrage.

Ik heb een vraagt betreft anavar only gedoseerd op 30mg. Hoe komt het toch dat het herstel zo snel is? Ik snap dat dit met de dosering te maken heeft, maar ik ging er altijd van uit dat axis plat = axis plat.

Wordt er bij deze dosering in enige mate nog zelf testosteron geproduceerd? En hoe zit dat bij 40mg? Maakt dit het herstel al aanzienlijk lastiger?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.442
Axis plat = axis plat is een van de vele fabeltjes die rondgaan. Verschillende onderzoeken tonen aan dat dosis en lengte je herstel bepalen.

Bij meeste middelen wordt er tot 4 weken nog testosteron geproduceerd. Hoeveel is middel-, dosis- en persoonsafhankelijk.

40mg is 70mg/week extra en dit zal het herstel moeilijker maken inderdaad.

Cools, kan je een anavar only vervangen door 2ml primo only per week? Zou dit dezelfde resultaten kunnen geven?

• #3.446
Cools, kan je een anavar only vervangen door 2ml primo only per week? Zou dit dezelfde resultaten kunnen geven?

Nee, anavar is anaboler dan primo op zichzelf. En primo is een enathaat ester, dus moet je weer nakuren. Primo altijd combineren met test voor een goed resultaat.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Inderdaad maar ik spreek hier over lage hoeveelheid primo maar volgens mij wel gelijk aan 30mg anavar.

Gelijke dosis, wil dus niet zeggen even anabool ;)

Cools ga je ook een keer iets schrijven over training? of heb ik dat gemist?

• #3.448
Cools ga je ook een keer iets schrijven over training? of heb ik dat gemist?

Heb ik nog niets over geschreven (uitgebreid dan, hier en daar kleine stukjes) :p Maar goed idee, ga ik eens doen als ik ergens tussenin tijd vind.

Mijn mening over training wijkt licht af (en wat meer op andere vlakken) dus is ook weer een riskante post ;)

Samengevat:

- Splitschema altijd
- Ik hou altijd 4 sets per oefening aan.
- Herhaling 10-12, maar ook 20-30
- Bij elke spiergroep dmv eerste oefening 30 herhalingen ter opwarming, bij standaard hoge herhalingen niet nodig.
- Borst 4 oefeningen
- Biceps 2
- Triceps 3
- Benen 4
- Kuiten 2 a 3
- Rug 4
- Schouders 3
- Nooit buikspieren of onderrug apart
- Altijd 15 min crosstrainer voor en na krachttraining, rustig tempo
- 2x week op niet trainingsdagen 30 min crosstrainer, normaal tempo
- Op trainingsdagen 30min stevig doorwandelen buiten met goede wandelschoen

Is samengesteld voor stabilisatie, minimale belasting in verhouding tot maximaal resultaat en algemene gezondheid. Mijn voorkeur gaat naar 30 herhalingen per oefening om deze redenen ook.

Laatst bewerkt:
Je bedoeld dus bij borst bijvoorbeeld bench press 1x 30 en dan 3x10-12?

Zoveel wijkt dit niet af van de "standaard" toch.

Denk niet dat veel personen 30 herhalingen halen, daarnaast ook de laatste drie niet in hun schema hebben (inclusief ikzelf)

• #3.451
Je bedoeld dus bij borst bijvoorbeeld bench press 1x 30 en dan 3x10-12?

Zoveel wijkt dit niet af van de "standaard" toch.

Nee, 1x 30 ter opwarming met licht gewicht en dan 4x10-12 en voor de volgende oefeningen.

Buiten de alles 30 reps niet echt nee. En 15min cardio voor en nadien is ook niet echt standaard. En wat kleine dingetjes.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Denk niet dat veel personen 30 herhalingen halen, daarnaast ook de laatste drie niet in hun schema hebben (inclusief ikzelf)

Is makkelijk te doen als je het gewicht erop aanpast :p Heb ik het verleden een hele tijd alles 30 herhalingen gedaan.

Cools, ik ben een lange periode on geweest en wil binnekort off gaan. Wat adviseer je qua nakuur. Ik heb tamoxifen in huis of adviseer je clomid te halen. Heb gedurende periode hcg gezet en ga laatste weken tot en met de eerste week van de nakuur 2x 1000 zetten ipv 500.

Kuur:
1-10 test 500
11-17 test 250
18 - 28 test/tren 250/400
29 - 35 test 250
36 - 46 test/mast 500/400
47 - 50 test 250
OFF

• #3.453
Cools, ik ben een lange periode on geweest en wil binnekort off gaan. Wat adviseer je qua nakuur. Ik heb tamoxifen in huis of adviseer je clomid te halen. Heb gedurende periode hcg gezet en ga laatste weken tot en met de eerste week van de nakuur 2x 1000 zetten ipv 500.

Kuur:
1-10 test 500
11-17 test 250
18 - 28 test/tren 250/400
29 - 35 test 250
36 - 46 test/mast 500/400
47 - 50 test 250
OFF

50mg clomid gedurende 4 weken.

50mg clomid gedurende 4 weken.

Top!

Eiwitten rond 200 houden, voeding bovenonderhoud gedurende langere tijd en compounds zwaar blijven trainen. Nog meer tips om verlies te minimaliseren?
Supps: 5000 vit D, multivit, creatine, zink, vit C.

eiwit hoog. kcals hoog genoeg. Voor de rest kan je weinig doen. Geen alcohol drinken, genoeg slapen etc.

waarom niet alles 2x pw cools?

• #3.457
Top!

Eiwitten rond 200 houden, voeding bovenonderhoud gedurende langere tijd en compounds zwaar blijven trainen. Nog meer tips om verlies te minimaliseren?
Supps: 5000 vit D, multivit, creatine, zink, vit C.

Creatine en vitamine D is zeker een goed idee. Zink zit al in je Multivit en zou ik niet extra nemen.

En zoals Stunna aangeeft ;)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

waarom niet alles 2x pw cools?

Dat hou ik vrij voor een spiergroep die achterloopt. Voor de rest de split verdeeld over 3 of 4 dagen afhankelijk waar je zin in hebt. Zo geef je jezelf wat meer ruimte en rust.

Tijdens een kuur 5 a 6 dagen trainen natuurlijk :p

Creatine en vitamine D is zeker een goed idee. Zink zit al in je Multivit en zou ik niet extra nemen. En zoals Stunna aangeeft ;) ---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ---------- Dat hou ik vrij voor een spiergroep die achterloopt. Voor de rest de split verdeeld over 3 of 4 dagen afhankelijk waar je zin in hebt. Zo geef je jezelf wat meer ruimte en rust. Tijdens een kuur 5 a 6 dagen trainen natuurlijk :p

Train in me kuur ook gewoon alles 1x per week goed tot faillure in 4 dagen tijd

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven