Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools,

Ik ben vorige week zondag begonnen met m'n eerste kuur. Die is als volgt:

1 - 12 500mg test e ew
1 - 4 50mg winstrol ed
1 - 14 500iu hcg 2x per week
14 - 17 20mg nolva ed

Alleen nu heb ik sinds 3 a 4 dagen enorm veel jeuk op m'n hoofdhuid (geen luis of roos oid aanwezig). Heeft u hier misschien een logische verklaring voor? En een eventuele oplossing?

Alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.483
Cools,

Ik ben vorige week zondag begonnen met m'n eerste kuur. Die is als volgt:

1 - 12 500mg test e ew
1 - 4 50mg winstrol ed
1 - 14 500iu hcg 2x per week
14 - 17 20mg nolva ed

Alleen nu heb ik sinds 3 a 4 dagen enorm veel jeuk op m'n hoofdhuid (geen luis of roos oid aanwezig). Heeft u hier misschien een logische verklaring voor? En een eventuele oplossing?

Alvast bedankt

Verhoging prostaglandine D2 en DHT/androgenen.

Je winstrol naar 30mg brengen gaat helpen.

Waarom is dbol trouwens slechter dan anavar? Zijn toch beide 17aa?

Hoe hoger de dosis, hoe groter het effect op het immuunsysteem. 400mg is in principe voldoende.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

:p DHT is nodig voor de functie van je zwellichamen in je p**mel te onderhouden. Indien deze stimulans te sterk verminderd kan er afbraak ontstaan. Oestrogeen is dan weer nodig voor bescherming van de cellen hierin. Dus daarom is die A:E balans zo belangrijk.

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Ik zou het nog eens proberen op 400mg. Red maca of zaagtandpalm is ook het proberen waard. Indien deze producten niet werken moeten we een andere weg zien te zoeken. De oorzaak gaat toch altijd die A:E balans zijn. Te laag oestrogeen en/of te hoog androgenen icm verhoogde ontstekingsfactoren zoals prostaglandine D2.

Voor de rest raad ik deze shampoo aan.
http://www.deonlinedrogist.nl/alpecin-shampoo-dubbel-effect-p-51733.html

Thanks geeft me weer even wat inzicht in haarproblematiek, ik ga de pompoenpitolie toch weer even de tijd en kans geven. Ik laat over een korte termijn even weten of de shampoo en olie zijn werk doen! Thx cools fijn dat je mensen zo helpt!!

Verhoging prostaglandine D2 en DHT/androgenen.

Je winstrol naar 30mg brengen gaat helpen.

Bedankt voor je reactie. Ik ga de hoeveelheid winstrol naar beneden brengen.

Kan dit gezien worden als het voorstadium mogelijke haaruitval? Gezien de verhoging van DHT?

Is het verstandig om pompoenpitolie te consumeren?

Bedankt!

• #3.487
Thanks geeft me weer even wat inzicht in haarproblematiek, ik ga de pompoenpitolie toch weer even de tijd en kans geven. Ik laat over een korte termijn even weten of de shampoo en olie zijn werk doen! Thx cools fijn dat je mensen zo helpt!!

Graag gedaan ;) Laat maar weten hoe het gegaan is.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Bedankt voor je reactie. Ik ga de hoeveelheid winstrol naar beneden brengen.

Kan dit gezien worden als het voorstadium mogelijke haaruitval? Gezien de verhoging van DHT?

Is het verstandig om pompoenpitolie te consumeren?

Bedankt!

Dat is inderdaad een eerste signaal. Pompoenpitolie kan een goede toevoeging zijn, maar is in principe niet nodig bij een goede A:E verhouding.

Op 50mg winstrol (350mg/week) is dit bij jou wss uit balans icm 500mg test. 30mg is voldoende en zou het probleem moeten verminderen of zelfs volledig laten weggaan. Dus zou eerst het zo eens proberen.

Dat is inderdaad een eerste signaal. Pompoenpitolie kan een goede toevoeging zijn, maar is in principe niet nodig bij een goede A:E verhouding.

Op 50mg winstrol (350mg/week) is dit bij jou wss uit balans icm 500mg test. 30mg is voldoende en zou het probleem moeten verminderen of zelfs volledig laten weggaan. Dus zou eerst het zo eens proberen.

Top! Bedankt voor je hulp. Ik ga hier eerst mee aan de slag. Zodra het probleem blijft aanhouden zal ik je nog een keer komen lastig vallen!

Goed weekend!

• #3.490
Ik heb je antwoord al gevonden op de 1e pagina. Was nog niet zover gekomen met lezen toen ik het vroeg. Excuses. :rolleyes:

Ok ;)

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Top! Bedankt voor je hulp. Ik ga hier eerst mee aan de slag. Zodra het probleem blijft aanhouden zal ik je nog een keer komen lastig vallen!

Goed weekend!

En graag gedaan ;)

Een van de 2. Hangt van de verhouding af. Te hoog androgeen met laag oestrogeen zou celschade kunnen geven en omgekeerd voor een slappe penis doordat de zwellichamen niet voldoende actief worden gehouden.
Is daar na het kuren nog iets aan te herstellen?

Cools, doen b12 injects iets positiefs met je test levels, of indirect omdat je er beter door zou slapen?

• #3.493
Meestal wel ja. Soms niet, maar dan ben je al enige tijd verkeerd bezig :p
Herstelbaar met hcg en clomid of een andere route? Heb je die studie trouwens nog? Was ik wel benieuwd naar..

Hehe ja ok, maar er zijn dus nogal wat problemen die velen zonder het te weten kunnen veroorzaken door ratios waar je eigenlijk buiten hier nooit iemand over hoort, en dan ruimschoots achteraf pas merken. Als ik stacks en kuuradvies in sportscholen of andere boards voorbij hoor komen is dat eigenlijk willekeurig spuitjes vullen en pillen snoepen...

Hey Cools, geweldig topic. heel stom van mij om nooit eerder een kijkje te nemen (het aantal reacties/pagina's schrikt af ;-)).
Na jaren fanatiek te sporten en ondertussen steeds meer te leren over voeding 2 jaar geleden de keuze gemaakt om een eerste kuur te doen. Zoals hier eigenlijk altijd aangeraden wordt;
Week: 1-10 test-e 500mg ew
Week: 1-4 d-bol 30mg ed
Week: 1-10 2x500iu hcg per week
14-17 nolva 20mg pd

Ik blies aardig op, had wat sides maar het herstel was ontzettend moeizaam, zelfs weken niet trainen, dat dus nooit meer.

Nu ben ik 6 weeks out! Afgelopen zomer eens 4,5 week anavar geprobeerd waar ik ontzettend goed op reageerde en mijn plan is dus om na dit weekend voor 6 weken met 30-50mg anavar te beginnen opbouwend naar de wedstrijd toe en de laatste 2 a 3 weken 20-40mg winstrol erbij te pakken om op die manier die volle harde look te krijgen. Nu geef jij al aan dat je niet echt fan bent van winstrol. maar ook niet van anavar in een prep wegens je lever en vocht. heb je nog advies omtrent deze kuur (nakuur) of een andere kuur (primo klinkt mij ook heel interessant en is jouw lievelings ;-))?

Deze winter wil ik eens gaan expirimenteren met een paar korte kuurtjes achter elkaar wat ook in jouw straatje is. wat mij interessant lijkt is om bv 4 weken ON te gaan met korte esters gevolgd door 4-6 OFF en dat dan nog 1 of 2 keer te herhalen. Aangezien je lichaam zich in balans wilt brengen na +- 4 weken en je dan op deze manier het herstel bevorderd. wat vind jij hiervan?

• #3.496
Herstelbaar met hcg en clomid of een andere route? Heb je die studie trouwens nog? Was ik wel benieuwd naar..

Hehe ja ok, maar er zijn dus nogal wat problemen die velen zonder het te weten kunnen veroorzaken door ratios waar je eigenlijk buiten hier nooit iemand over hoort, en dan ruimschoots achteraf pas merken. Als ik stacks en kuuradvies in sportscholen of andere boards voorbij hoor komen is dat eigenlijk willekeurig spuitjes vullen en pillen snoepen...

Hcg en clomid gaat werken als er een blijvende afwijking in je hormoonwaardes is, maar zou de functie van de zwellichamen ook kunnen herstellen door de waardes te verhogen. Ga zo de studie opzoeken. Ging specifiek over een tekort aan DHT door nandrolone gebruik (zwakkere dhn) en het negatieve effect hiervan op de zwellichamen.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Hey Cools, geweldig topic. heel stom van mij om nooit eerder een kijkje te nemen (het aantal reacties/pagina's schrikt af ;-)).
Na jaren fanatiek te sporten en ondertussen steeds meer te leren over voeding 2 jaar geleden de keuze gemaakt om een eerste kuur te doen. Zoals hier eigenlijk altijd aangeraden wordt;
Week: 1-10 test-e 500mg ew
Week: 1-4 d-bol 30mg ed
Week: 1-10 2x500iu hcg per week
14-17 nolva 20mg pd

Ik blies aardig op, had wat sides maar het herstel was ontzettend moeizaam, zelfs weken niet trainen, dat dus nooit meer.

Nu ben ik 6 weeks out! Afgelopen zomer eens 4,5 week anavar geprobeerd waar ik ontzettend goed op reageerde en mijn plan is dus om na dit weekend voor 6 weken met 30-50mg anavar te beginnen opbouwend naar de wedstrijd toe en de laatste 2 a 3 weken 20-40mg winstrol erbij te pakken om op die manier die volle harde look te krijgen. Nu geef jij al aan dat je niet echt fan bent van winstrol. maar ook niet van anavar in een prep wegens je lever en vocht. heb je nog advies omtrent deze kuur (nakuur) of een andere kuur (primo klinkt mij ook heel interessant en is jouw lievelings ;-))?

Deze winter wil ik eens gaan expirimenteren met een paar korte kuurtjes achter elkaar wat ook in jouw straatje is. wat mij interessant lijkt is om bv 4 weken ON te gaan met korte esters gevolgd door 4-6 OFF en dat dan nog 1 of 2 keer te herhalen. Aangezien je lichaam zich in balans wilt brengen na +- 4 weken en je dan op deze manier het herstel bevorderd. wat vind jij hiervan?

Altijd 4 weken anavar, 30mg zonder nakuur. Dit kan je dan meerdere malen per jaar herhalen. Dit voorkomt weer een hoop sides.

Winstrol is niet aan te raden ivm gewrichten en geeft toch zelfde resultaat als anavar.

Primo-test heeft natuurlijk de voorkeur als je meer winst wil. Maar op pagina 1 zie je dat anavar-test ook kan.

Herstel is het belangrijkste om uiteindelijk je winsten te behouden. Want als je off gaat moeten die waardes snel en goed herstellen. In de eerste post staat ook vermeld hoeveel rust aangewezen is bij elke kuur.

Cools,

Op internet gezocht maar lastig te vinden wat primo nou echt met je doet. Is hier zo weinig onderzoek naar gedaan?
Mogelijk dat jij er 1 hebt of het zelf even kunt uitleggen :D

Cools,

Op internet gezocht maar lastig te vinden wat primo nou echt met je doet. Is hier zo weinig onderzoek naar gedaan?

Op de website van Bayer is ook niks te vinden over primobolan of Rimobolan. Beetje raar dat de fabrikant er niks over vermeldt. Althans, ik heb het niet kunnen vinden.

• #3.499
Cools,

Het enige wat dit doet is interacteren met de androgeenreceptor zonder naar oestrogeen of DHT om te zetten ;) Meer kan je er eigenlijk niet over zeggen.

Vergelijk het met test zonder de DHT en oestrogeen. Wat de anabole effecten verlaagt natuurlijk, daarom altijd icm test.

[/COLOR]

Altijd 4 weken anavar, 30mg zonder nakuur. Dit kan je dan meerdere malen per jaar herhalen. Dit voorkomt weer een hoop sides.

Winstrol is niet aan te raden ivm gewrichten en geeft toch zelfde resultaat als anavar.

Primo-test heeft natuurlijk de voorkeur als je meer winst wil. Maar op pagina 1 zie je dat anavar-test ook kan.

Herstel is het belangrijkste om uiteindelijk je winsten te behouden. Want als je off gaat moeten die waardes snel en goed herstellen. In de eerste post staat ook vermeld hoeveel rust aangewezen is bij elke kuur.[/QUOTE]

met: Altijd 4 weken anavar, 30mg zonder nakuur. Bedoel je maximaal 4 weken en maximaal 30mg en dat je het dan zonder nakuur kunt doen neem ik aan? langer en meer is niet aan te raden wegens gezondheid maar kan wel maar dan met een nakuur? Ik zit nu overigens wel te overwegen er test bij te gaan zetten (of zelfs primo te nemen omdat dit je ook droger zou maken zoals je op pagina 1 zegt).

Maar waarom word er toch over winstrol gezegd dat het je harder maakt en de bekende strepen geeft meer dan anavar?

en ben jij van mening dat je extra goed massa kunt aanzetten net na een cut/wedstrijd als je (langzaam) je calorieën weer opvoert?

Terug
Naar boven