panther69
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
sorry , ja ik bedoel cruise, thanks!Cruise en blast bedoel je? 150mg test en 100mg primo is goed idd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry , ja ik bedoel cruise, thanks!Cruise en blast bedoel je? 150mg test en 100mg primo is goed idd.
Hee Cools,
Ik twijfel over mijn aanstaande PCT. Ik ben aan het denken om Aromasin erbij te nemen naast de Nolvadex. Wat is jou mening hierover?
Kuur:
1-8: 500 test / 400 deca
9-10: 500 test
11-12
13-15: Nolva 20 mg p/d
Cools,
helaas heb ik mijn gear pas vorige week woensdag gekregen en iets anders dan ik dus gepland had (vials van 300 test-e).
nu is mijn planning dus alsvolgt;
week 1 - 2.5: ana 30
wo 30-9: 300 Test-e + 250 primo + ana 20
do 8-10: 300 Test-e + 250 primo
vr 16-10: 25 Test p + 100 mast p (EOD) + 250 primo (EW)
week 6 (wedstrijd 1): 25 Test p + 100 mast p (EOD) + 250 primo
week 7 (wedstrijd 2): 25 Test p + 150 mast p (EOD)
Nakuur: 10 dagen erna, 14 dagen 50mg clomid
zoals je ziet heb ik de ana verlaagd maar nog wel doorgenomen, kan ik hiermee doorgaan of raad jij aan pas de laatste weken naar de wedstrijd te gaan verhogen? (ik wil het gebruiken om vol te staan naar bv 50 mg ed). moet ik de andere verhoudingen nog aanpassen? Is het beter om eerder te beginnen met 50 mast p dan 1 week voor de 1e wedstrijd met 100?
trouwens na de eerste inject was het libido weer even omhoog maar is nu weer wat gezakt volgens mij.
Cools ik heb een paar vragen over je eerste post over een test/deca kuur.
Je raadt aan om 6 weken 250/200 te doen.
Ik lees echter vaak dat gebruikers deca wat langer gebruiken voor meer effect en de test 2 weken langer doortrekken om het langwerkende test-onderdrukkende effect van deca tegen te gaan tot de nakuur.
Wat is jouw mening over deze twee opvattingen?
En aangezien je 250 test zet wordt er op bijv anabolic.org aangeraden om al na een week te beginnen met de nakuur ipv 2 weken bij 500 test.
Dat uiteraard alleen als je de test langer doortrekt dan de deca, anders 14 dagen. Wat vind jij hiervan?
Als laatste, bij een lichte kuur als 250/200 test/deca is 50 mg Clomid pd voor 1/3 van de kuur nog steeds goed of is dat teveel en te lang?
Alvast heel erg bedankt voor de antwoorden!
Dat zou ik niet doen en je dosis nolva naar 10mg verlagen. Je oestrogeen te laag brengen heeft mogelijk negatieve effecten voor herstel en kan cel- en gewrichtsschade opleveren. De truc is net voldoende te nemen voor stimulatie van eigen aanmaak, waar het voor dient.
Nee, 10 mg is inderdaad voldoende.
Cools, ik weet dat je tegen prohormonen bent, maar na een epistane kuurtje; 2 weken 50mg clomid? En epistane, 4 of 6 weken?
Ben er nu toch mee begonnen, dus...
Alvast bedankt
hey, supersnel antwoord, nogmaals bedanktAls je 4 weken epistane doet op een niet te hoge dosis is een nakuur onnodig. Bij 6 weken zou ik 10 dagen 50mg clomid gebruiken. Alhoewel 5 dagen mss voldoende is.
Hoe kijk jij aan tegen DAA?
Met name de werking in een nakuur?
hey, supersnel antwoord, nogmaals bedankt
Wat denk jij van SARMS?
Veilig?
nakuren?
Dus zou je dit nemen in je pct(voor 2 weken?)?Heeft maar een positieve werking van 2 weken, extra oestrogeenomzetting en bij mensen jonger dan 40 zou het in sommige gevallen zelfs geen effect hebben op testosteron.