david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat alle bodybuilders willen bereiken. Los van wedstrijden.
Maar in principe met genoeg rust en blijft trainen en eten zal je steeds groeien op dezelfde dosering. Heb het al gezien met een kennis van me, die toch aan de nationale top staat.
Zijn herstel is tussen kuren snel zonder enige dip waardoor hij volop kan blijven eten en trainen. Hij profiteert tussen kuren dus van zijn eigen aanmaak.
Geloof je dat nu zelf dat je met jou magische combinatie aan de nationale en internationale top kan staan? Dan heb ik het bv over types ala Alexey Lesukov, Antoine Vaillant, etc etc?? Sorry maar dan ga ik jou dus echt niet meer serieus nemen. Ook grappig dat het een "geheim" is wie die goede kennis van je is die aan de nationale top staat. Als dat echt waar zou zijn zou diegene er echt geen problemen mee hebben als zijn naam hier genoemd werd. Dat JIJ dit een goede combo vindt ok...is het ook. Maar ga niet al die naïeve jongens op dit forum proberen te overtuigen dat ze hiermee de volgende Lesukov kunnen worden...want dat is namelijk wel wat je beweerd zolang je voeding en training top zijn. Dikke bullshit.
De jongens die aan de Top staan, die eten en trainen ALTIJD Volop. Of ze nu dip hebben of niet.
Voeding en traning zijn TOP in orde zelfs zit je VER BUITEN de top.
Sorry maar ik weet niet hoe dicht je in het Bodybuilding Wedstrijdcircuit zit/heb gezeten, maar 250 test 200 primo gaat het hem echt niet doen..
Ik ben naar veel wedstrijden geweest om te kijken en bekenden aan te moedigen, ik heb genoeg jongens gezien met TALENT, GENETISCHE SUPERIORITEIT, je moest eens weten wat deze jongens alsnog naar binnen moeten knallen. Om dat hier neer te zetten zou ik zelfs onverantwoordelijk vinden.
Al die jongens die hierop veel gainen zijn zwaar ondertraind en ondervoed tot nu toe, dat is gewoon hetzelfde als een beginner die een winstrol kuur gaat doen en dan voor het eerst veel gaat eten en ver van zijn natuurlijke potentie af staat.
Daarom moet ik zeggen dat ik het eens ben met wat Rob S zegt...
Dit is leuk voor een enkele kg's per jaar... maar verwacht aub niet te veel
gr
Geloof je dat nu zelf dat je met jou magische combinatie aan de nationale en internationale top kan staan? Dan heb ik het bv over types ala Alexey Lesukov, Antoine Vaillant, etc etc?? Sorry maar dan ga ik jou dus echt niet meer serieus nemen. Ook grappig dat het een "geheim" is wie die goede kennis van je is die aan de nationale top staat. Als dat echt waar zou zijn zou diegene er echt geen problemen mee hebben als zijn naam hier genoemd werd. Dat JIJ dit een goede combo vindt ok...is het ook. Maar ga niet al die naïeve jongens op dit forum proberen te overtuigen dat ze hiermee de volgende Lesukov kunnen worden...want dat is namelijk wel wat je beweerd zolang je voeding en training top zijn. Dikke bullshit.
Daarom wacht ook ik op de resultaten van de gebruikers van injects. Ben ook wel benieuwd naar hun stats voor en na.

Komende dagen voeg ik er nog een paar bij. Ook de leeftijden moet ik er nog bij zetten.
Hier zit flink wat werk in maar waarom zet je er geen link bij per onderzocht geval van de desbtreffende forumposts? Het is niet heel veel meer moeite die je daar voor moet doen maar dan kunnen we zelf ook de bronnen raadplegen indien nodig.
JAAAAAAAAHOOORRR
Jij hebt 26 man klaar staan, die jouw adviezen opvolgen, hun stats op papier aan je door geven, hun vet percentage VOOR en NA voor jou gaan meten, en ja 2 maanden back reporten om te laten weten hoe ze er dan voor staan!?
En dit hou je dan op je computer bij ofzo? waaaow
Dat van die hepatitis lijkt mij wel een fabeltje. Dat kan ik mij moeilijk inbeelden. Van waar heb je die informatie?Dat stuk van oxoandeolone vind ik mooi. Is nog niet zo'n wijven middel als velen denken.
Ik vind het echt een heerlijk middel als de dosis voor mij maar maar niet boven de 40mg per dag is.
Zelf mensen met hepatitis kunnen veilig oxanrolone nemen.
Dat stuk van oxoandeolone vind ik mooi. Is nog niet zo'n wijven middel als velen denken.
Ik vind het echt een heerlijk middel als de dosis voor mij maar maar niet boven de 40mg per dag is.
Zelf mensen met hepatitis kunnen veilig oxanrolone nemen.

maw de anavar heeft bijna dezelfde gains als de test/deca kuren, vraag me dan af hoelang die kuurders trainenPrecies dat stukje van anavar ziet er leuk uit! In 4 weken 4-6kg schoon overhouden is netjes. Wacht nogsteeds op reacties van iemand hier op het forum die Cools zijn kuur zelf heeft gedaan...![]()
maw de anavar heeft bijna dezelfde gains als de test/deca kuren, vraag me dan af hoelang die kuurders trainen

Precies dat stukje van anavar ziet er leuk uit! In 4 weken 4-6kg schoon overhouden is netjes. Wacht nogsteeds op reacties van iemand hier op het forum die Cools zijn kuur zelf heeft gedaan...![]()
maw de anavar heeft bijna dezelfde gains als de test/deca kuren, vraag me dan af hoelang die kuurders trainen