AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Het zou zijn kennis zijn imago alleen maar vergroten, hij dan enige die natural (op 12 weken na ) aan de top staat:D

Wat alle bodybuilders willen bereiken. Los van wedstrijden.

Maar in principe met genoeg rust en blijft trainen en eten zal je steeds groeien op dezelfde dosering. Heb het al gezien met een kennis van me, die toch aan de nationale top staat.

Zijn herstel is tussen kuren snel zonder enige dip waardoor hij volop kan blijven eten en trainen. Hij profiteert tussen kuren dus van zijn eigen aanmaak.

Geloof je dat nu zelf dat je met jou magische combinatie aan de nationale en internationale top kan staan? Dan heb ik het bv over types ala Alexey Lesukov, Antoine Vaillant, etc etc?? Sorry maar dan ga ik jou dus echt niet meer serieus nemen. Ook grappig dat het een "geheim" is wie die goede kennis van je is die aan de nationale top staat. Als dat echt waar zou zijn zou diegene er echt geen problemen mee hebben als zijn naam hier genoemd werd. Dat JIJ dit een goede combo vindt ok...is het ook. Maar ga niet al die naïeve jongens op dit forum proberen te overtuigen dat ze hiermee de volgende Lesukov kunnen worden...want dat is namelijk wel wat je beweerd zolang je voeding en training top zijn. Dikke bullshit.

De jongens die aan de Top staan, die eten en trainen ALTIJD Volop. Of ze nu dip hebben of niet.
Voeding en traning zijn TOP in orde zelfs zit je VER BUITEN de top.
Sorry maar ik weet niet hoe dicht je in het Bodybuilding Wedstrijdcircuit zit/heb gezeten, maar 250 test 200 primo gaat het hem echt niet doen..
Ik ben naar veel wedstrijden geweest om te kijken en bekenden aan te moedigen, ik heb genoeg jongens gezien met TALENT, GENETISCHE SUPERIORITEIT, je moest eens weten wat deze jongens alsnog naar binnen moeten knallen. Om dat hier neer te zetten zou ik zelfs onverantwoordelijk vinden.

Al die jongens die hierop veel gainen zijn zwaar ondertraind en ondervoed tot nu toe, dat is gewoon hetzelfde als een beginner die een winstrol kuur gaat doen en dan voor het eerst veel gaat eten en ver van zijn natuurlijke potentie af staat.

Daarom moet ik zeggen dat ik het eens ben met wat Rob S zegt...
Dit is leuk voor een enkele kg's per jaar... dus als je geduld hebt kun je er zeker een leuk lichaam mee bouwen maar in de bodybuilding top komen hiermee...

gr

Laatst bewerkt:
De jongens die aan de Top staan, die eten en trainen ALTIJD Volop. Of ze nu dip hebben of niet.
Voeding en traning zijn TOP in orde zelfs zit je VER BUITEN de top.
Sorry maar ik weet niet hoe dicht je in het Bodybuilding Wedstrijdcircuit zit/heb gezeten, maar 250 test 200 primo gaat het hem echt niet doen..
Ik ben naar veel wedstrijden geweest om te kijken en bekenden aan te moedigen, ik heb genoeg jongens gezien met TALENT, GENETISCHE SUPERIORITEIT, je moest eens weten wat deze jongens alsnog naar binnen moeten knallen. Om dat hier neer te zetten zou ik zelfs onverantwoordelijk vinden.

Al die jongens die hierop veel gainen zijn zwaar ondertraind en ondervoed tot nu toe, dat is gewoon hetzelfde als een beginner die een winstrol kuur gaat doen en dan voor het eerst veel gaat eten en ver van zijn natuurlijke potentie af staat.

Daarom moet ik zeggen dat ik het eens ben met wat Rob S zegt...
Dit is leuk voor een enkele kg's per jaar... maar verwacht aub niet te veel

gr

Daarom wacht ook ik op de resultaten van de gebruikers van injects. Ben ook wel benieuwd naar hun stats voor en na.

• Topic Starter Topic Starter
Geloof je dat nu zelf dat je met jou magische combinatie aan de nationale en internationale top kan staan? Dan heb ik het bv over types ala Alexey Lesukov, Antoine Vaillant, etc etc?? Sorry maar dan ga ik jou dus echt niet meer serieus nemen. Ook grappig dat het een "geheim" is wie die goede kennis van je is die aan de nationale top staat. Als dat echt waar zou zijn zou diegene er echt geen problemen mee hebben als zijn naam hier genoemd werd. Dat JIJ dit een goede combo vindt ok...is het ook. Maar ga niet al die naïeve jongens op dit forum proberen te overtuigen dat ze hiermee de volgende Lesukov kunnen worden...want dat is namelijk wel wat je beweerd zolang je voeding en training top zijn. Dikke bullshit.

Dat is jou mening, ik ga daar niet verder op in. Ik heb er niets aan hier leugens te vertellen. Zo zit ik niet in elkaar.

Reden is omdat ik zijn wensen respecteer. Ik zou al maar te graag foto's van hem plaatsen hier. Zijn stats mocht ik plaatsen.

1m96, 110kg @5% dus.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 16:32 ----------

En ik herhaal nog eenmaal. Je gaat geen overzisede buffel worden zoals op hgh, igf-1 en insuline.

Probeer de kuur eenmaal en dan kan je nog altijd zien. Nix te verliezen. Alleen je gezondheid te winnen op termijn.

Dat is het enigste wat ik probeer te zeggen.

Daarom wacht ook ik op de resultaten van de gebruikers van injects. Ben ook wel benieuwd naar hun stats voor en na.

Deze avond ;)

Laatst bewerkt:
Zo hier zijn de kuur resultaten dan ;) Komende dagen voeg ik er nog een paar bij. Ook de leeftijden moet ik er nog bij zetten.

De reden waarom de anavar testpersonen zo weinig verloren is vanwege de leeftijd en dat het hun eerste kuur was. Ze hadden sowieso zelf al hoog test en nog de mogelijkheid om natuurlijk serieuze winsten te boeken. Hierdoor herstelde ze snel en konden ze de massa vasthouden door training en voeding.

Kuren overzicht.

Anavar:

-Persoon 1a, eerste kuur: Gewicht: 70. Lengte: 1m78. Vet%: 13,5%. 4weken op 30 mg. Winst 4kg. Stijging 1kg/week, geen nakuur. Vet% zelfde. Herstel nadien zonder problemen. Alle winst gehouden.
Nadien kuur herhaald met zelfde resultaten. Geen opvolging meer nadien.

-Persoon 2a, 1ste kuur: Gewicht 65. Lengte: 1m77. Vet% 10%. 4weken op 30mg, geen nakuur. Winst 6kilo. Stijging eerste 2 weken 2kg/week, laatste 2 1kg/week. Vet% 2% hoger. Perfect herstel. Geen opvolging nadien.

-Persoon 3a, 2de kuur: Gewicht: 75kg. Lengte: 1m82. Vet% 12,5%. 4 weken anavar op 30mg, geen nakuur Winst 4kg. Vet% zelfde. Goed herstel. 1kg verloren na 1 maand. Kuur eenmaal herhaald met zelfde resultaten. Geen opvolging nadien.

-Persoon 4a, 2de kuur: Gewicht 72kg. Lengte 1m84. Vet% 13%. 4weken anavar op 30mg, geen nakuur. Winst 3kg. Vet% 1% lager. Goed herstel. Niets verloren na 3 maanden. Kuur herhaald met soortgelijke resultaten, overgeschakeld op injects.

-Persoon 5a: 3de kuur: Gewicht 85kg. Lengte 1m84. Vet% 18%. 4 weken anavar op 30mg, geen nakuur. Winst 2kg en daling van 1% vet. Nadien niets verloren en goed herstel. Overgeschakeld op injects nadien.

-Persoon 6a: 2de kuur. Gewicht 78kg. Lengte 1m82. Vet% 13%. 4weken anavar op 30mg, nakuur 2 weken 10mg nolvadex. Winst 4kg, daling vet % 1%. Goed herstel, geen verschil met mensen zonder nakuur. Nadien verlies 2kg. Overgeschakeld injects nadien

Dianabol:

Hier ga ik kort over zijn omdat ik dit middel niet meer zou aanraden. 6 personen hebben dit 4 weken op 30mg gedaan. Tussen 4 a 6kg winst, waarbij 2kg verlies binnen de maand aan vocht. 3 personen 30mg voor 6 weken met 1kg winst meer ongeveer dan de 4 weken kuurders. Verlies nadien was 3kg binnen de 2 maanden. 3 zijn er op injects overgeschakeld en 3 (Persoon 4a,5a,6a) eerst anavar.

Injects:

-Persoon 6a:
+Kuur 1: 200mg deca en 250mg test prop, 8 weken. Nakuur 4 weken 20mg nolvadex. Gewicht 80kg op 12%. Stijging 8kg. Vet% 2% hoger. Verlies na kuur 4kg binnen de 3 maanden.
+Kuur 2: 200mg deca en 250mg test e, 6 weken, nakuur 14 dagen 50mg clomid. Stijging 5kg. Vet% 1,5% lager. Verlies na kuur 2kg binne de 3 maanden.
+kuur 3 : 500 test e, 200 bold, 200 masteron, kick start 40mg winstrol 4 weken. Totale duur kuur 16 weken. Nakuur hcg 2500iu om 5 dagen, 3 maal. 20mg nolva ndien 4 weken. Stijging 8kg na 8 weken. Daling 1% vet. Na 8 weken geen stijging, wel een gevoel nog te gainen in kracht en massa aanwezig. Moeilijk herstel, afwijkende waardes nieren. Verlies na kuur 3kg binnen de 3 maanden.

-Persoon 7,8 en 9. Triple test:

7: 200mg deca en 250 test e voor 8 weken. Nakuur 20mg nolva voor 4 weken. Gewicht 85kg op 12%. Lengte 1m 84 Stijging van 8kg. Herstel goed, alleen last ogen snachts. Vet% zelfde gebleven. Verlies na kuur 3 kg binnen de 3 maanden.

8: 300deca en 250 test e voor 8 weken. Nakuur 10mg nolva voor 21 dagen. Gewicht 84kg op 13%.Lengte 1m.80 Stijging 7kg. Vet% zelfde Herstel goed, geen bijwerkingen. Alleen meer vocht. Verlies na kuur 3kg binnen de 3 maanden.

9: 200deca en 350 test e voor 8 weken. Nakuur 10mg nolva voor 14 dagen. Gewicht 86kg op 12%. Lengte 1m80. Stijging van 6kg. Vet% zelfde. Herstel goed. Ook meer vocht. Verlies 2kg binnen de 3 maanden

Persoon 10:
500deca en 250 sustanon voor 8 weken. Nakuur 50mg clomid voor 14 dagen. Gewicht 83kg op 14%. Lengte 1m83. Stijging 8kg. Vet% zelfde. Verlies na kuur 4kg binnen de 3 maanden. Herstel goed. Rdelijk wat vocht

Persoon 11:
200 deca en 500 sutanon voor 10 weken. Nakuur 50mg clomid voor 21 dagen. Gewicht 84kg op 10%. Lengte 1m86. Stijging 7kg. Vet% zelfde. Goed herstel. Na 6 weken vrijwel geen winst meer, maar persoon heeft gevoel van wel. Redelijk wat vocht. verlies na kuur 3kg

Persoon 12:
200 deca en 500 test e voor 10 weken. Nakuur 50mg comid voor 14 dagen. Gewicht 90kg op 15%> Lengte 1m90. Stijging 5kg. Vet% daling 2%. Verlies na kuur 2kg. Herstel vrij goed.

Persoon 13:
750 test e en 400 primo voor 12 weken. Nakuur 10mg nolva voor 21 dagen. Gewicht 92kg op 12%. Stijging 8g, vet% daling 1,5%. Goed herstel. Vocht beperkt. Verlies na kuur 4 binnen de 6 maanden.

Persoon 15:
250 test e en 200 primo voor 8 weken. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 79kg op 12%. Stijging 6kg,daling vet% 1%. Verlies na kuur 2kg

Persoon 16:
250test e en 200 primo voor 6 weken. Nakuur 50 mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 82kg op 13%. Lengte 1m89. Stijging 5kg, daling 1,5%. Verlies na kuur 2kg. 4 maal herhaald met zelfde effecten.

Persoon 17
350test e en 200 primo voor 8 weken. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 87kg op 15%. Stijging 6kg. Geen daling vet%.. Verlies na kuur 2kg. Herhaald op 250test e met 5kg winst en 1% daling, verlies na kuur 2kg.

Persoon 18:
200 tren e en 500 test e voor 10 weken. Nakuur 20mg nolva voor 4 weken. Gewicht 85kg op 16%. Lengte 1m87. Stijging 6kg, daling vet% 2%. Verlies na kuur 2kg. Moeilijk herstel. Na 8 weken vrijwel geen winst. Wel weer het gevoel van.

Persoon 19:
200 tren e en 500 test voor 8 weken Nakuur 50mg clomid voor 14 dagen.Gewicht 82kg op 13%. Stijging 7kg, Vet% daling 1%. Verlies na kuur 3kg Goed herstel.

Persoon 20:
500bold en 500 sustanon voor 12 weken. Nakuur 10mg nolva voor 21 dagen. Gewicht 87kg op 12%. Lengte 1m86, Stijging 8kg, Verlies na kuur 3kg. Vet% zelfde. Na 8 weken vrijwe geen winst. Persoon merkte dit zelf ook op.

Persoon 21:
200 bold en 350 test e voor 8 weken. Nakuur 50mg clomid voor 14 dagen. Gewicht 94kg op 10%. Winst 6kg. Geen daling vet%. Verlies na kuur 2kg.

Persoon 22 en 23:
22: 200 primo en 250 test e voor 8 weken. Nakuur 50mg clomid voor 14 dagen. Gewicht 90kg op 11%. Lengte 1m84, Stijging 6kg, daling vet% 1%, Verlies na kuur 2kg, Goed herstel

23: 200 primo en 250 test voor 6 weken. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 96kg op 10%. Lengrte 1m96. Winst 5kg en daling vet% 1,5%. Verlies 2kg binnen 3 maanden. Kuur herhaal 5 keer met zelfde resultaten

Persoon 24, 25 en 26:

24: 200 primo en 250 test e. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 90kg vet% 13%. Lengte 1m76, Winst 5kg. Vet% verlies 1%. Verlies na kuur 1kg>

25: 200 primo en 250 test e. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen. Gewicht 87kg op 12%. Lengte 1m84, Winst 6kg, verlies vet% 1%. Verlies na kuur 2kg.

26: 200 primo en 250 test e. Nakuur 50mg clomid voor 10 dagen Gewicht 95g op 9%. Lengte 1m87. Winst 5kg. Dalin vet% 1,5%. Verlies na kuur 2kg

Laatst bewerkt:
Hier zit flink wat werk in maar waarom zet je er geen link bij per onderzocht geval van de desbtreffende forumposts? Het is niet heel veel meer moeite die je daar voor moet doen maar dan kunnen we zelf ook de bronnen raadplegen indien nodig.

JAAAAAAAAHOOORRR :roflol:
Jij hebt 26 man klaar staan, die jouw adviezen opvolgen, hun stats op papier aan je door geven, hun vet percentage VOOR en NA voor jou gaan meten, en ja 2 maanden back reporten om te laten weten hoe ze er dan voor staan!?

Of heb je dit gewoon van de topics van het forum afgepakt?

Hier zit flink wat werk in maar waarom zet je er geen link bij per onderzocht geval van de desbtreffende forumposts? Het is niet heel veel meer moeite die je daar voor moet doen maar dan kunnen we zelf ook de bronnen raadplegen indien nodig.

Omdat er geen linken zijn. Ik heb deze personen persoonlijk opgevolgd over de jaren heen. Heb alle injects zelf gezet en metingen gedaan.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 18:30 ----------

JAAAAAAAAHOOORRR :roflol:
Jij hebt 26 man klaar staan, die jouw adviezen opvolgen, hun stats op papier aan je door geven, hun vet percentage VOOR en NA voor jou gaan meten, en ja 2 maanden back reporten om te laten weten hoe ze er dan voor staan!?
En dit hou je dan op je computer bij ofzo? waaaow

Nee, zoals ik zei heb ik dit zelf allemaal gedaan op personen van mijn fitness, kenissen en kenissen van kennissen.

Dus heb alles bijgehouden op papier. Gezien de personen voor wekelijkse injecties kwamen (sommige vrienden om de 2 dagen zelfs, persoon 6a bv.) was het makkelijk voor me dit allemaal bij te houden.

Degene met orale anabolen heb ik na hun kuur gechecht. 4 personen van de injects ook.

Laatst bewerkt:
Dat stuk van oxoandeolone vind ik mooi. Is nog niet zo'n wijven middel als velen denken.
Ik vind het echt een heerlijk middel als de dosis voor mij maar maar niet boven de 40mg per dag is.
Zelf mensen met hepatitis kunnen veilig oxanrolone nemen.

Dat stuk van oxoandeolone vind ik mooi. Is nog niet zo'n wijven middel als velen denken.
Ik vind het echt een heerlijk middel als de dosis voor mij maar maar niet boven de 40mg per dag is.
Dat van die hepatitis lijkt mij wel een fabeltje. Dat kan ik mij moeilijk inbeelden. Van waar heb je die informatie?

Ik zal het nog eens op proberen te zoeken want kwam die linkt zo maar tegen,
Ik zal eens weer zoeken op oxandrolone en hepatitits want het word toegepast bij alcoholisten
tegen die ziekten van de drank.
Het stond ergens op deze site
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15300183

Laatst bewerkt:

Precies dat stukje van anavar ziet er leuk uit! In 4 weken 4-6kg schoon overhouden is netjes. Wacht nogsteeds op reacties van iemand hier op het forum die Cools zijn kuur zelf heeft gedaan... ;)

Ben er zelf ook weer mee bezig. Bevalt goed. Wel erg slaap moe momenten na inname waar dan wee tik dat ik weer oxandrolone heb. Dacht zelf dat dat moe zijn te maken had met positief effect op je groeihormonen.
Nadeel is alleen de prijs, daarom maar langduringe kuren met maar 40mg en een beetje test

Doelde ookop de kuur van 250 Test + 200 Primo. Wacht op iemand van het forum die persoonlijk resultaten heeft.

Precies dat stukje van anavar ziet er leuk uit! In 4 weken 4-6kg schoon overhouden is netjes. Wacht nogsteeds op reacties van iemand hier op het forum die Cools zijn kuur zelf heeft gedaan... ;)
maw de anavar heeft bijna dezelfde gains als de test/deca kuren, vraag me dan af hoelang die kuurders trainen

ik win op 250 test 800 primo enkele kilo s terwijl ik RUIM boven onderhoud eet.. daarom ben ik ook een beetje sceptisch over de resultaten..

• Like
Waarderingen: Apv

Zijn wel personen die vroeg zijn begonnen met kuren als je de lengte en gewicht vergelijkt.

Terug
Naar boven