Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal het anders vragen, denk je dat de toevoeging van test, zelfs in kleine dosissen zoals 125mg meer onderdrukkend is?
Dus anavar + HCG vs anavar HCG en test prop
Cools,
Wat voor supplementen zouden nuttig zijn tijdens en na een kuur?
Ik ben van plan het volgende de nemen:
Tijdens:
- 4 gram visolie
- multi vitamine
- 5000IU vitamine D
- 2 gram Glucosamine
- 15 gram BCAA
- 5 gram Glutamine
- 1 gram knoflookextract
- 315 mg green tea extract
Na:
- 2 gram visolie
- multi vitamine
- 5000IU vitamine D
- 2 gram Glucosamine
- 15 gram BCAA
- 5 gram Glutamine
- 5 gram creatine
- 3 gram d-aspartic acid
- Test booster
Dit is naast de gebruikelijke supplementen als eiwitten (Isolaat whey en casseine), koolhydraten (oats en dextrose) en vetten (mct en lijnzaad).
Heb je hier nog aanmerkingen op of toevoegingen? En welke test booster zou je aanraden?
Alvast bedankt!
Tja meningen over BCAA verschillen nogal. De een zweert erbij en de ander vindt het troep. Ik hoor bij de groep die op safe speelt en 15 eu voor 5 weekjes no problemo vindtBCAA kan je sowieso weg weglaten tenzij je fasted workouts hebt.

Cools,
Tijdens:
- 4 gram visolie
- multi vitamine
- 5000IU vitamine D
- 2 gram Glucosamine
- 15 gram BCAA
- 5 gram Glutamine
- 1 gram knoflookextract
Na:
- 2 gram visolie
- multi vitamine
- 5000IU vitamine D
- 2 gram Glucosamine
- 15 gram BCAA
- 5 gram Glutamine
- 5 gram creatine
- 3 gram d-aspartic acid
- Test booster
Dit is naast de gebruikelijke supplementen als eiwitten (Isolaat whey en casseine), koolhydraten (oats en dextrose) en vetten (mct en lijnzaad). En voor de training een Pre Workout en tijdens een isotoon sportdrankje.
Heb je hier nog aanmerkingen op of toevoegingen? En welke test booster zou je aanraden?
Alvast bedankt!
Cools,
Tijdens:
- 4 gram visolie
- multi vitamine
- 5000IU vitamine D
- 2 gram Glucosamine
- 15 gram BCAA
- 5 gram Glutamine
- 1 gram knoflookextract
Na:
- 2 gram visolie
- multi vitamine
- 5000IU vitamine D
- 2 gram Glucosamine
- 15 gram BCAA
- 5 gram Glutamine
- 5 gram creatine
- 3 gram d-aspartic acid
- Test booster
Dit is naast de gebruikelijke supplementen als eiwitten (Isolaat whey en casseine), koolhydraten (oats en dextrose) en vetten (mct en lijnzaad). En voor de training een Pre Workout en tijdens een isotoon sportdrankje.
Alvast bedankt!

Aha oké. Best ingewikkeld nog.. Uit voeding ga ik niet exact die vetzuren allemaal natrekken. Qua suppletie zit ik op 1.42g visolie en 1.2g EPA+DHA (2 caps). Was benieuwd naar jouw redenatieVoor ALA wordt 3 gram per dag uit voeding aangeraden en EPA en DHA totaal 450mg.
Bij visolie raden ze 1 tot 3 gram gecombineerd aan visvetzuren aan, maar ik betwijfel dat die dosis nodig is. Je moet ook rekening houden met extra ALA inname waarbij een klein deel naar EPA en DHA omgezet word. Dit kan door walnoten of lijnzaadolie bv.
Ook als je vis eet moet je dosis hierop aangepast worden.
Je kan creatine beste langer innemen inderdaad met toch pauzes, maar het heeft wel een toegevoegde waarde in je nakuur.

Aha oké. Best ingewikkeld nog.. Uit voeding ga ik niet exact die vetzuren allemaal natrekken. Qua suppletie zit ik op 1.42g visolie en 1.2g EPA+DHA (2 caps). Was benieuwd naar jouw redenatie![]()
Beste Cools. Ik heb deze discussie helemaal gevolgd vanaf juni 2012 tot nu, zeer interessant.
Nu even dit, ik heb vanaf18 jaar tot ongeveer 30 jaar redelijk serieus aan fitness gedaan, totdat ik 1999 zaadbalkanker kreeg (ver uitgezaaid) rechterbal verwijderd en veel chemo gehad, na jaren getopt te hebben met mijn lijf, mijn test. waarde laten meten, deze zat toen op 7.6 daar heb ik toen androgel 50mg voor gekregen, wat ik nu 2 jaar smeer, sinds een jaar ben ik ook weer aan het trainen met mijn zoon (19 jaar), je snapt het misschien al daar moet ik hard voor werken om die jongen een beetje bij te houden.
Nu is mijn vraag of ik mijn geval nuttig om de kuur primo200/test250 te doen, want ik zit wel aan kuurtje te denken
Kan je hier een reactie op geven
Bvb dankt
Dat is mogelijk. Gewoon de androgel na de kuur hervatten, nakuren is dan geheel onnodig.
Dat is mogelijk. Gewoon de androgel na de kuur hervatten, nakuren is dan geheel onnodig.