Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ik vind de resultaten bij de inject's best wel tegenvallen als je het mij vraagt.
Dus na 3 maanden hielden ze gemiddeld maar 3-4 kg netto over.
Ik vraag me af of je dit wel ziet aan iemand?

@Cools: hoe zit het met de bijwerkingen van de proefpersonen?

Tuurlijk zie je dit. 3kg pure spiermassa is veel. En er zijn er ook met een daling van 1 a 1,5% vet. Wat betekent 4 a 4,5kg pure spiermassa.

Bij bepaalde personen heb ik de bijwerkingen aangegeven en hoe het herstel ging. Waar niets bij staat is gewoon herstel zonder problemen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:37 ----------

Ik vind het best bijzonder hoe je 26 man zover kunt krijgen om de meeste vreemde kuren te volgen (30 mg anavar bijv.) en ook nog hun progressie als leek zo nauwkeurig kunt volgen. Mening dopingarts bij de Tour de France zou jaloers zijn op zo'n trackrecord.

Ik heb ze niet zo ver moeten krijgen. Mensen uit mijn vriendekring raadde mij aan en met de tijd kwamen er maar meer. Dat ik soms met 4 kuurders tegelijk zat.

Het opmeten was simpel en naar mijn raad luisterden ze gewoon. Anders zouden ze niet bij mij komen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:39 ----------

als je het zo bekijkt dan kun je volgens deze resultaten dus het beste orals gebruiken, en specifiek Anavar en Winstrol.

Nee want dit waren beginners, die reageren de eerste 2 keer sterker.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:41 ----------

bij de primo en low test-e verliezen ze even als bij een deca-tes e kuur hoe kan dat dan?

Primo-test is meestal 2kg (afhankelijk van de dosis test) en deca-test 3 a 4kg.

Laatst bewerkt:
Cools ik wil ook wel aan je onderzoek meedoen, ben nog natty dus een goede proefpersoon.
PM voor adres om de gear heen te sturen.

Cools ik wil ook wel aan je onderzoek meedoen, ben nog natty dus een goede proefpersoon.
PM voor adres om de gear heen te sturen.

Die onderzoeken zijn van het verleden. Dus daar hou ik me niet meer mee bezig. Iedereen hier kan het zelf testen en de resultaten posten.

Waar houd je je momenteel mee bezig dan?

nee is gewoon zwak anabool goed voor vrouwen mannen kunnen het beter laten staan en wat anders nemen
Onzin. Zelfs ik groei er nog op. Maa rik weet ook dat 9 vd 10 personen nep anavar zitten te snoepen.
En ik heb nu een keer weer de echte en dat merk je meteen. Het is niet zo dat ik er nog kilo's van aan komen maar gebruikt het sowie so 3 -4 keer per jaar voor zo'n 4-8 weken om telken weer wat extra massa er bij te pakken. Geen vocht kilo's maar harde massa. Als ik dan na een jaar terug zou kijken heb ik er zeker wat extra's door gewonnen zonder dat ik daar ook maar nadelen bij heb. Eenige nadeel is het geld maar de voordelen zijn belangrijker wat ht gaat wel om mijn gezond heid.
Ik zou dus liever 4 keer per jaar anavar pakken dan 4 keer per jaar tren met al die kloten nadelen.

Onzin. Zelfs ik groei er nog op. Maa rik weet ook dat 9 vd 10 personen nep anavar zitten te snoepen.
En ik heb nu een keer weer de echte en dat merk je meteen. Het is niet zo dat ik er nog kilo's van aan komen maar gebruikt het sowie so 3 -4 keer per jaar voor zo'n 4-8 weken om telken weer wat extra massa er bij te pakken. Geen vocht kilo's maar harde massa. Als ik dan na een jaar terug zou kijken heb ik er zeker wat extra's door gewonnen zonder dat ik daar ook maar nadelen bij heb. Eenige nadeel is het geld maar de voordelen zijn belangrijker wat ht gaat wel om mijn gezond heid.
Ik zou dus liever 4 keer per jaar anavar pakken dan 4 keer per jaar tren met al die kloten nadelen.

Zit wat in ja... :)

Ik denk dat 4x per jaar anavar, ook al is dit een mild middel toch misschien wel teveel is voor je lever...

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 14:26 ----------

Tuurlijk zie je dit. 3kg pure spiermassa is veel. En er zijn er ook met een daling van 1 a 1,5% vet. Wat betekent 4 a 4,5kg pure spiermassa.

Bij bepaalde personen heb ik de bijwerkingen aangegeven en hoe het herstel ging. Waar niets bij staat is gewoon herstel zonder problemen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:37 ----------

Ik heb ze niet zo ver moeten krijgen. Mensen uit mijn vriendekring raadde mij aan en met de tijd kwamen er maar meer. Dat ik soms met 4 kuurders tegelijk zat.

Het opmeten was simpel en naar mijn raad luisterden ze gewoon. Anders zouden ze niet bij mij komen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:39 ----------

Nee want dit waren beginners, die reageren de eerste 2 keer sterker.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:41 ----------

Primo-test is meestal 2kg (afhankelijk van de dosis test) en deca-test 3 a 4kg.

Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van primo op 200 mg iin vergelijking met Test 250 mg. Volgens mij zouden de proefpersonen hetzelfde gainen als ze de primo zouden hebben weggelaten?

Ik denk dat 4x per jaar anavar, ook al is dit een mild middel toch misschien wel teveel is voor je lever...

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 14:26 ----------

Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van primo op 200 mg iin vergelijking met Test 250 mg. Volgens mij zouden de proefpersonen hetzelfde gainen als ze de primo zouden hebben weggelaten?

Primo is een afgeleide van testosteron met een soortgelijke anabole waarde. Het zet alleen niet om naar oestrogeen, dus minder vocht. Dus nee, op alleen 250test zouden de resultaten niet hetzelfde zijn. Je mag niet vergeten dan de meeste ook dalen in vet% bij de primo-test combi.

Schijnt nog al mee te vallen met anavar, komen ook steeds meer artikelen dat anavar en winstrol toch niet zo schadelijk voor de lever is dan velen beweren. Andes zouden hepatitis (alcohol) patienten ook geen oxandrolone krijgen om te herstellen.

Topic loopt beetje dood he volgens mij...

Ik zag je online staan en ik bennmomenteel iets aan nemen da spierversterkend zou zijn maar precies onbekend op google blimat 100mg neem ook nog deco 200mg en testo met kristal of zoiets grtz benny

Wat is dat toch met die blimat? ik zie je vraag al in drie verschillende topics staan. Ik veronderstel dat niemand het kent vermits er geen antwoord op komt. Kun je niet gewoon een topic openen met die vraag over blimat ipv je vraag in andere topics te posten.

Ik zag je online staan en ik bennmomenteel iets aan nemen da spierversterkend zou zijn maar precies onbekend op google blimat 100mg neem ook nog deco 200mg en testo met kristal of zoiets grtz benny
??? Heb je zelf enig idee wat je met die opmerking wil ? Afgezien van de bijzondere schrijfswijze en het feit dat je kennelijk zelf niet weet wat je aan het gebruiken bent snap ik echt geen snars van de intentie achter de post.

Ik zou graag de resultaten van Test/Primo 250-200 willen vergelijken met Test E 500 mg per week.
Zou dit een groot verschil zijn qua netto gains?

@Cools: heb je hier geen proefpersonen van gehad?

Test en primo zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. IFBB pro's gebruiken primo vaak in een stack als aanvulling op hun gebruikelijke kuur waarvan ze de neveneffecten nog net kunnen tolereren. Stel iemand gebruikt 3 gram test en 1.5 gram deca + nog wat orals. Dan zal hij om zijn leverwaarden en bloat in check te houden nog primo stacken om de extra hoeveelheid anabolen te pushen zonder dat er significante bijwerkingen optreden. 500 test is hands down sterker dan primo en dat vertaalt zich zowel in kracht- als massagains.

Ik zou graag de resultaten van Test/Primo 250-200 willen vergelijken met Test E 500 mg per week.
Zou dit een groot verschil zijn qua netto gains?

@Cools: heb je hier geen proefpersonen van gehad?
Ben je serieus? Heb je zn proefpersonen niet gezien gasten met stats die net een week liften dan kan je niet vergelijken met iemand die paar jaar traint en goed eet

Ben je serieus? Heb je zn proefpersonen niet gezien gasten met stats die net een week liften dan kan je niet vergelijken met iemand die paar jaar traint en goed eet

Ik vind dat lijstje met kuurresultaten sowieso dubieus. Er wordt 20 pagina's lang een twijfelachtig kuurschema bediscussieerd, vervolgens is het weken stil en dan komt er plotsklaps een extensieve lijst met resultaten opgedoken wat door de meest serieuze kuurders onder ons niet wordt onderschreven omdat de resultaten bijna niet gedupliceerd kunnen worden op die doseringen tenzij je voorheen anorexia had.

Als Cools die resultaten al eerder in zijn logboek had, waarom komt het dan nu pas boven water? Voor mij zijn al deze elementen een red flag.

Terug
Naar boven