- Waardering
- 2.952
Hmm ik vind de resultaten bij de inject's best wel tegenvallen als je het mij vraagt.
Dus na 3 maanden hielden ze gemiddeld maar 3-4 kg netto over.
Ik vraag me af of je dit wel ziet aan iemand?
@Cools: hoe zit het met de bijwerkingen van de proefpersonen?
Tuurlijk zie je dit. 3kg pure spiermassa is veel. En er zijn er ook met een daling van 1 a 1,5% vet. Wat betekent 4 a 4,5kg pure spiermassa.
Bij bepaalde personen heb ik de bijwerkingen aangegeven en hoe het herstel ging. Waar niets bij staat is gewoon herstel zonder problemen.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:37 ----------
Ik vind het best bijzonder hoe je 26 man zover kunt krijgen om de meeste vreemde kuren te volgen (30 mg anavar bijv.) en ook nog hun progressie als leek zo nauwkeurig kunt volgen. Mening dopingarts bij de Tour de France zou jaloers zijn op zo'n trackrecord.
Ik heb ze niet zo ver moeten krijgen. Mensen uit mijn vriendekring raadde mij aan en met de tijd kwamen er maar meer. Dat ik soms met 4 kuurders tegelijk zat.
Het opmeten was simpel en naar mijn raad luisterden ze gewoon. Anders zouden ze niet bij mij komen.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:39 ----------
als je het zo bekijkt dan kun je volgens deze resultaten dus het beste orals gebruiken, en specifiek Anavar en Winstrol.
Nee want dit waren beginners, die reageren de eerste 2 keer sterker.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:41 ----------
bij de primo en low test-e verliezen ze even als bij een deca-tes e kuur hoe kan dat dan?
Primo-test is meestal 2kg (afhankelijk van de dosis test) en deca-test 3 a 4kg.
Laatst bewerkt:

Heb je zelf enig idee wat je met die opmerking wil ? Afgezien van de bijzondere schrijfswijze en het feit dat je kennelijk zelf niet weet wat je aan het gebruiken bent snap ik echt geen snars van de intentie achter de post.