AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.261
@Cools

Is er wat te doen aan het feit dat je je van HCG als een bipolair depri wijf voelt? Hangt dat af van de compounds die je gebruikt? Louter daarvoor heb ik HCG echt moeten stoppen.

:p Hangt van de aas af die je gebruikt. Er kan al een hoge omzetting naar oestrogeen zijn, maar ook een versnelling van aromatase en/of gevoeligere oestrogeenreceptoren.

Aromatiserende aas lager en een niet-aromatiserende aas zoals primo of mast toevoegen werkt altijd ;)

• #4.262
Cools bedankt voor je antwoorden.
Pumpie en Newinthegame, lekker dat jullie zo snel hersteld zijn maar hebben jullie ook bloedwerk om dat te bewijzen of is het meer "ik voel me goed dus ben wel hersteld"?
Hcg onderdrukt toch juist in je nakuur?
Zit zelf nu na een paar jaar on in 6e week nakuur,denk dat ik maar stop met de serms.
En nu maar hopen dat ik hersteld ben..

Hcg zet men net voor de nakuur dan ;)

En je kan op gevoel al voor een groot deel bepalen hoe je herstel gaat. Laag testosteron en/of hoog oestrogeen in verhouding heeft invloed op serotonine, dopamine en nog een deel andere hormonen. Dit is meestal duidelijk voelbaar, psychisch en lichamelijk.

Cools, wat raad je trouwens aan. Ben van plan om begin maart een kuur te beginnen:

1-4 Var 40mg ed
1-9 Test E 500mg(2 vials) ew
1-10 hCG 2x500iu ew

Gezien sommigen zich een wijf voelen op 50mg clomid en anderen weer niet twijfel ik nog. 50mg clomid en kijken of ik er last van krijg of gewoon gelijk safe spelen en 25mg pakken? Zat zelf te denken aan 3 weken 25mg.

Gelieve geen reacties op leeftijd etc. Begin iets eerder met kuren dan geplant(net voordat ik 20 word) i.v.m. school. Ik ga het volgende jaar een andere opleiding doen dus zou ik het nu beter kunnen leren kennen. Indien ik een lange tijd depri ben en het het leren zou storen heb ik genoeg tijd om te herstellen en kan ik b.v. in het vervolg kiezen om die 6 weken cycles te proberen of evt blast/cruise.

Weet wel zeker dat ik het ga doen, dus liever nu dan dat ik misschien 2 jaar school verpest.

Pumpie en Newinthegame, lekker dat jullie zo snel hersteld zijn maar hebben jullie ook bloedwerk om dat te bewijzen of is het meer "ik voel me goed dus ben wel hersteld"?
Zit zelf nu na een paar jaar on in 6e week nakuur,denk dat ik maar stop met de serms.

Bij mij is het puur gevoel, maar ben al paar keer snel hersteld en paar keer laat en "denk" het zelf te merken.
Ben nog wel van plan om bloedtest te gaan doen voor ik begin.

Clomid begon ik zo'n 4-5 dagen voor me hcg op was. Dus niet vanaf het begin.

En ik zette eerst nog 3x 125mg test. Zodat ik zeker wist dat ik niet te vroeg begon met nakuren. Maar das meer bro science van mijn kant.

Hcg zet men net voor de nakuur dan ;)

En je kan op gevoel al voor een groot deel bepalen hoe je herstel gaat. Laag testosteron en/of hoog oestrogeen in verhouding heeft invloed op serotonine, dopamine en nog een deel andere hormonen. Dit is meestal duidelijk voelbaar, psychisch en lichamelijk.

Dus je zegt eigenlijk dat als ik me morgen zonder serms goed voel, al mijn waardes (lh/fsh) redelijk al in range moeten zijn?

Kijk ff goed een paar posten terug. Daar staat mijn bloed uitslag

Klopt.

Primo is alleen lange ester dus moet je 6 weken gebruiken. Sowieso werkt het nog 10-14 dagen door na laatste inject.

Zou mast dan erbij zetten en natuurlijk test p. Rekening houdende met dat npp e3d of e4d moet gezet worden en mast en test eod:

50mg test p - 50mg mast - 50mg NPP

Allerdrie eod in 1 inject om het makkelijk te maken.

En als ik er dan nog hcg voor sneller herstel bij wil nemen?

• #4.271
Cools, wat raad je trouwens aan. Ben van plan om begin maart een kuur te beginnen:

1-4 Var 40mg ed
1-9 Test E 500mg(2 vials) ew
1-10 hCG 2x500iu ew

Gezien sommigen zich een wijf voelen op 50mg clomid en anderen weer niet twijfel ik nog. 50mg clomid en kijken of ik er last van krijg of gewoon gelijk safe spelen en 25mg pakken? Zat zelf te denken aan 3 weken 25mg.

Gelieve geen reacties op leeftijd etc. Begin iets eerder met kuren dan geplant(net voordat ik 20 word) i.v.m. school. Ik ga het volgende jaar een andere opleiding doen dus zou ik het nu beter kunnen leren kennen. Indien ik een lange tijd depri ben en het het leren zou storen heb ik genoeg tijd om te herstellen en kan ik b.v. in het vervolg kiezen om die 6 weken cycles te proberen of evt blast/cruise.

Weet wel zeker dat ik het ga doen, dus liever nu dan dat ik misschien 2 jaar school verpest.

Ik zou niet weten hoe je een wijf wordt op een anti-oestrogeen zoals clomid. Maar alles kan. Het zou kunnen dat er nog veel vrij oestrogeen is na de kuur wat toch nog wat reacties veroorzaakt. Of de sterke wisseling van hormonen kan hier ook effect op hebben. Of het is tijd voor een jurk.

Velen hebben geen last van clomid, dus het is een kleine minderheid die hier slecht op reageert. Vraag is dan nog of erin zit wat er moet inzitten.

In principe kan en mag ik je geen raad geven onder de 20. En raad het sowieso af dan.

Maar voor je gezondheid zou ik algemeen zeggen geen anavar bij 500test. En indien hcg erbij 125mg minder test omdat je eigen productie wordt gestimuleerd en om teveel oestrogeen te vermijden.

Ik zou niet weten hoe je een wijf wordt op een anti-oestrogeen zoals clomid. Maar alles kan. Het zou kunnen dat er nog veel vrij oestrogeen is na de kuur wat toch nog wat reacties veroorzaakt. Of de sterke wisseling van hormonen kan hier ook effect op hebben. Of het is tijd voor een jurk.

Velen hebben geen last van clomid, dus het is een kleine minderheid die hier slecht op reageert. Vraag is dan nog of erin zit wat er moet inzitten.

In principe kan en mag ik je geen raad geven onder de 20. En raad het sowieso af dan.

Maar voor je gezondheid zou ik algemeen zeggen geen anavar bij 500test. En indien hcg erbij 125mg minder test omdat je eigen productie wordt gestimuleerd en om teveel oestrogeen te vermijden.
Top, tja dat is dan wat ik wel eens langs heb zien komen. Bij hen hielp het om van 50 naar 25mg te gaan.

als je een traantje moet weg pinken bij bambi is er dan ook ergens een onbalans? (serieuze off topic :P)

• Like
Waarderingen: REJ
Er is geen enkel oral alternatief voor hcg he?

Terug
Naar boven