Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools is jou kuur ook een optie bij bestaande gyno? je ratio blijft in balans dus zou het eigelijk geen kwaad kunnen right?
Beste Cools:
Een goede vriend van mij wilt het volgende gaan doen:
Hij heeft thuis nog Clenbuterol liggen en wil dit 4 weken achter elkaar gaan gebruiken, wel op en afbouwen dan. Na die 4 weken wilt hij winstrol gaan pakken. 4X10 mg per dag gedurende een week of 5-6.
Zijn vraag is of hij een nakuur nodig heeft nadat hij gestopt is met de Winstrol? en kan deze combinatie van eerst 4 weken Clen en direct erna 5-6- weken Winstrol?
Mocht hij een nakuur nodig hebben wat raad je precies aan?
In ieder geval namens hem alvast hartelijk dank voor je reactie!
Jij bent nooit te beroerd antwoord te geven cools, ik stel dat zeer op prijs. Echt een aanwinst voor dit forum. Thanks mateZeker. Voordeel is dat je de verhouding kan aanpassen door test te verlagen en primo te verhogen. Het is deels persoonsafhankelijk en dus soms nodig bij gevoelige personen en al zeker als je al gyno hebt.
Ik stel dan voor 125-150mg test icm 350-400mg primo.
), verschillende batches en een meer dan een jaar tussen beide aankopen...Jij bent nooit te beroerd antwoord te geven cools, ik stel dat zeer op prijs. Echt een aanwinst voor dit forum. Thanks mate
( genoeg geslijmd weer haha. Maar ik meen het wel. )Klein vraagje tussendoor, bestaat primo eigenlijk nog wel bij de UG labs?
Ikzelf ben half jaar geleden gepakt bij een controle met mast terwijl ik test-primo had gedaan jaar daarvoor. Maat van me is overlaatst ook gecontroleerd tijdens test-primo en vonden ook mast terug... Beide was van het rood-witte merk van een bepaald Europees Pharmaceutisch Lab (), verschillende batches en een meer dan een jaar tussen beide aankopen...

Klein vraagje tussendoor, bestaat primo eigenlijk nog wel bij de UG labs?
Ikzelf ben half jaar geleden gepakt bij een controle met mast terwijl ik test-primo had gedaan jaar daarvoor. Maat van me is overlaatst ook gecontroleerd tijdens test-primo en vonden ook mast terug... Beide was van het rood-witte merk van een bepaald Europees Pharmaceutisch Lab (), verschillende batches en een meer dan een jaar tussen beide aankopen...
Heb nog geen ander merk gehad. De test was wel goed, ging als een speer op 375 test pw van 81 naar 88.6 :') primo was 400 maar uiteindelijk bleek het dus mast te zijn. Ik veronderstel dan ook 400 mast. Niet slecht op 10 weekjes toen. na wat blessures uiteindelijk 1,5jaar later +-84kg over maar begin terug te groeien. Eens ik 86-87 ben begin ik terug en wil ik 90kg zijn maar veel drogerDie Europees Pharmaceutische bedrijven stijgen bij elke nieuwe post in minachting.
6 weken op 40mg is een randgeval ivm wel of niet nakuren. Zeker met winny only waar oestrogeen tijdens al heel laag gaat komen.
Ik zou clomid op voorraad houden en alleen indien nodig nemen. Dus bij moeilijk herstel klachten na de kuur.
Clen belast de lever ook al wat, dus een goed idee is het niet. Winny only ook niet, beter anavar ivm gewrichten.
Jij bent nooit te beroerd antwoord te geven cools, ik stel dat zeer op prijs. Echt een aanwinst voor dit forum. Thanks mate
Jij bent nooit te beroerd antwoord te geven cools, ik stel dat zeer op prijs. Echt een aanwinst voor dit forum. Thanks mate

Klein vraagje tussendoor, bestaat primo eigenlijk nog wel bij de UG labs?
Ja dat vind ik ook Cools.
Je staat altijd klaar om elke vraag te beantwoorden en krijg nooit genoeg van alle vragen en vaak dezelfde vragen ook. Dat mag gerust eens vermeld worden want jij bent het grote voorbeeld voor ons allen vind ik. Mocht ik een kuurtje pakken dan doe ik dit op de manier van Cools want ik geloof in wat je adviseert aan iedereen, Kuren op een verantwoordelijke manier
Chapeau Cools. Heel veel respect en bedankt dat je er voor ons bent.

Korte ester is 4 weken een goede keuze, maar beste 4 weken on en 8 weken off. Op 4 weken ben je niet hersteld.
Spijtig genoeg moet je 4 weken korte esters nemen, overschakelen naar lange esters gaat lagere pieken geven. Npp heb je het voordeel dat dit E3D of zelfs E4D kan gezet worden. Lange ester kan je ook vanaf begin aan doen gedurende 6 weken en dan 8-10 weken rust bv.
Mijn methode gaat uiteindelijk meer opleveren omdat je herstel het belangrijkste is wat bepaald wat je overhoud na het kuren.
Kleine aanmerking op het onderste stukje is dat het nooit echt wetenschappelijk bewezen is en dus eigenlijk bro science is.
Ondanks dat denk ik dat het voor vele beginners die hierkomen niet verkeerd is om met zulke kuren te beginnen. Begrijp me niet verkeerd en waardeer het werk wat je doet zeker.