- Waardering
- 2.952
Ok 6 weken max! Waarom de tren eruit? Thanks voor het advies iig!
Te androgeen om veilig te noemen. Primo en/of mast hebben voorkeur dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok 6 weken max! Waarom de tren eruit? Thanks voor het advies iig!
Klopt, nog nergens echt tegengekomen dat bij iemand 800 niet hielp ook omdat ze toch standaard 1000 doen. Dacht dat Galen zei dat je minimaal 800 moest nemen.Voor sommigen wel, is persoonsgebonden. Wat is de situatie dan? Kuur gewoon 9 weken dan heb je aan 2 amps genoeg toch![]()
Als ik een bulkkuur wil doen van 500 test e met 400 tren e moet ik er dan nog mast bij zetten of is dat niet nodig?
hCG 2x400IU per week is ook voldoende toch? Dacht eens te hebben gelezen van jou of van Galen. Beetje zonde als je hcg 11 weken moet zetten en voor die ene week een extra ampul kopen die je vervolgens grotendeels weg gooit.
Klopt, nog nergens echt tegengekomen dat bij iemand 800 niet hielp ook omdat ze toch standaard 1000 doen. Dacht dat Galen zei dat je minimaal 800 moest nemen.
Met 2 amps zou je dan 450 IU per week kunnen, zit je toch nog wel boven het minimum.
Bij 250 Test/400 Tren hoef je inprincipe geen Mast te zetten om een goede verhouding te krijgen?Liefst wel. Sowieso zou ik max 250 test zetten bij 400 tren, maar als je toch de dosering aanhoud 200mg mast erbij. Dat houd alles gaande zullen we maar zeggen en verminderd de kans op oestrogene bijwerkingen zoals gyno.
hij zegt ook "als je toch de dosering aanhoud" refererend naar mijn 500 test 400 trenBij 250 Test/400 Tren hoef je inprincipe geen Mast te zetten om een goede verhouding te krijgen?
Bij 250 Test/400 Tren hoef je inprincipe geen Mast te zetten om een goede verhouding te krijgen?
Voor sommigen wel, is persoonsgebonden. Wat is de situatie dan? Kuur gewoon 9 weken dan heb je aan 2 amps genoeg toch![]()