AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Als ik een bulkkuur wil doen van 500 test e met 400 tren e moet ik er dan nog mast bij zetten of is dat niet nodig?

hCG 2x400IU per week is ook voldoende toch? Dacht eens te hebben gelezen van jou of van Galen. Beetje zonde als je hcg 11 weken moet zetten en voor die ene week een extra ampul kopen die je vervolgens grotendeels weg gooit.

Voor sommigen wel, is persoonsgebonden. Wat is de situatie dan? Kuur gewoon 9 weken dan heb je aan 2 amps genoeg toch :thumbup:

Voor sommigen wel, is persoonsgebonden. Wat is de situatie dan? Kuur gewoon 9 weken dan heb je aan 2 amps genoeg toch :thumbup:
Klopt, nog nergens echt tegengekomen dat bij iemand 800 niet hielp ook omdat ze toch standaard 1000 doen. Dacht dat Galen zei dat je minimaal 800 moest nemen.

Met 2 amps zou je dan 450 IU per week kunnen, zit je toch nog wel boven het minimum.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.426
Als ik een bulkkuur wil doen van 500 test e met 400 tren e moet ik er dan nog mast bij zetten of is dat niet nodig?

Liefst wel. Sowieso zou ik max 250 test zetten bij 400 tren, maar als je toch de dosering aanhoud 200mg mast erbij. Dat houd alles gaande zullen we maar zeggen en verminderd de kans op oestrogene bijwerkingen zoals gyno.

• #4.427
hCG 2x400IU per week is ook voldoende toch? Dacht eens te hebben gelezen van jou of van Galen. Beetje zonde als je hcg 11 weken moet zetten en voor die ene week een extra ampul kopen die je vervolgens grotendeels weg gooit.

500iu, dat raden we beiden aan. Maar bij sommigen is een hogere dosis gewenst.

• #4.428
Klopt, nog nergens echt tegengekomen dat bij iemand 800 niet hielp ook omdat ze toch standaard 1000 doen. Dacht dat Galen zei dat je minimaal 800 moest nemen.

Met 2 amps zou je dan 450 IU per week kunnen, zit je toch nog wel boven het minimum.

500iu is dus het aanraden. Indien niet voldoende werkzaam 750iu en anders 1000iu 2x/ week.

Niet iedereen zijn teelballen/leydig cellen reageren even goed op 500 of 750iu. Dit hangt ook van externe factoren af.

Liefst wel. Sowieso zou ik max 250 test zetten bij 400 tren, maar als je toch de dosering aanhoud 200mg mast erbij. Dat houd alles gaande zullen we maar zeggen en verminderd de kans op oestrogene bijwerkingen zoals gyno.
Bij 250 Test/400 Tren hoef je inprincipe geen Mast te zetten om een goede verhouding te krijgen?

• #4.431
Bij 250 Test/400 Tren hoef je inprincipe geen Mast te zetten om een goede verhouding te krijgen?

Hoeft niet inderdaad, behalve als je hcg erbij zet. Dan kan je test verlagen naar 125mg of mast erbij. Voor sommigen die gevoelig zijn is het sowieso nodig.

ohja ik lul maar mee

Julie zijn scherp vandaag mannen :D

Zijn er middelen om juist je oestrogeen wat te verhogen? Bijvoorbeeld voor tijdens anavar only. Of gaat dat niet omdat er gewoon vrijwel niks meer van je eigen productie is om te doen aromatiseren?

hCG zou je kunnen doen, dan heb je je eigen productie(wat ook voor een grotere deel omzet naar oestrogeen). Maar of dat aan te raden is voor een anavar only van korte duur geen idee.

Terug
Naar boven