AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bietensap verhoogt mogelijk ook epo, voor duurtrainingen en ook krachttraining zeker goed spul. Nitraat moet je geen zorgen om maken. Moet eerst omzetten naar nitriet en het menselijk lichaam zet dit heel moeilijk om naar nitrosaminen (50x minder dan bij ratten).

Dus die oude onderzoeken op ratten ivm de kankerverwekkende nitrosaminen door inname nitriet zijn niet van belang. Dus je kan ook gewoon lekker spinazie meerdere malen opwarmen zonder problemen.

Dat is goed om te horen!:) Hoeveel ml bietensap raad je dagelijks aan? Zelf ben ik van plan om het gewoon dagelijks te drinken naast m'n ontbijt en niet pas als ik ga kuren of alleen tijdens. Een wat lagere bloeddruk zal voor mij een erg positief effect opleveren i.v.m. extreem ongezond verleden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.462
Hee Cools,

Ik ben nu een aantal weken (+- 5/6) klaar met mijn test-e (500) deca (400) kuur. Toch blijf ik nog altijd last hebben van lichte acne/puistjes op mijn schouders en licht op de bovenkant van mijn rug. Na de kuur heb ik 2 weken 10 mg Tamoxifen gehad. Zijn er bepaalde oorzaken waardoor dit kan aanhouden of ben ik te ongeduldig? Ik heb hier voorheen nooit last van gehad namelijk..

Huh? waarom maar 2 weken op 10mg nolva? Hoe lang heb je gekuurd?

• #4.467
  • #4.468
Hee Cools,

Ik ben nu een aantal weken (+- 5/6) klaar met mijn test-e (500) deca (400) kuur. Toch blijf ik nog altijd last hebben van lichte acne/puistjes op mijn schouders en licht op de bovenkant van mijn rug. Na de kuur heb ik 2 weken 10 mg Tamoxifen gehad. Zijn er bepaalde oorzaken waardoor dit kan aanhouden of ben ik te ongeduldig? Ik heb hier voorheen nooit last van gehad namelijk..

Door de tamoxifen kun je juist acne/puistjes krijgen. Dus duurt dan soms even na de kuur voor ze weg zijn.

hoe gevaarlijk is een rusthartslag van rond de 100 voor je lichaam? volgens me huisarts was het niet zo slecht maar vertrouw het toch niet zo :(

hoe gevaarlijk is een rusthartslag van rond de 100 voor je lichaam? volgens me huisarts was het niet zo slecht maar vertrouw het toch niet zo :(

Heel iets aan de hoge kant, maar idd niet zo slecht;). Vooral 1 meting zegt niks, het is erg afhankelijk van vele factoren.

24 uurs meting gehad voor oa bloeddruk

Niks om je zorgen om te maken, bloeddruk wel normaal? Alleen als je echt een lange periode in rust boven de 100 zit zou het slecht zijn.

bloeddruk is net op de grens van goed maar me hartslag is al maanden zo :roflol:

Hoe zit het verder met je dieet dan? groenten, natrium/kalium, vis/noten etc.

Huh? waarom maar 2 weken op 10mg nolva? Hoe lang heb je gekuurd?

8wkn deca 10 test. Op advies van cools.. 10 mg zou voldoende zijn. Vond het zelf ook wat weinig. Kan niet zeggen dat ik negatieve bijwerkingen of libido problemen heb overgehouden behalve dat bovenste dan..

Cools, heb een vraagje. Zit te denken over een eerste kuur. Wat is aan te raden. Twijfel zelf tussen de volgende:

Optie 1:Test e 250 - Primo 250 voor 6 weken.
Optie 2:Test e 250 - Anavar 20 mg voor 6 weken.
Optie 3:Test e 375 voor 10 weken.

Voorkeur ligt bij optie 2

Doel van de kuur: eerste kennismaking, kijken hoe ik reageer, 4-5 kg zou ik blij mee zijn. Ben zelf 1,98 m, 98 kg, 12 %.

Ben sowieso van plan laag te beginnen met doseringen. Kijken wat het doet.

Ben wel gevoelig voor acne, broers hebben ervaring met kuren, ook allebei redelijk wat last van acne gehad.

Grtz,

Joppie

@Cools wat is naar jouw mening een goeie referentiedosis voor het minimaliseren van puberale gyno, en dat in combinatie met een nakuur?

Ik zeg maar iets 60mg nakuur ipv 20, en dan na de nakuur constant 40mg ED ofzo.

Cools, heb een vraagje. Zit te denken over een eerste kuur. Wat is aan te raden. Twijfel zelf tussen de volgende:

Optie 1:Test e 250 - Primo 250 voor 6 weken.
Optie 2:Test e 250 - Anavar 20 mg voor 6 weken.
Optie 3:Test e 375 voor 10 weken.

Voorkeur ligt bij optie 2

Doel van de kuur: eerste kennismaking, kijken hoe ik reageer, 4-5 kg zou ik blij mee zijn. Ben zelf 1,98 m, 98 kg, 12 %.

Ben sowieso van plan laag te beginnen met doseringen. Kijken wat het doet.

Ben wel gevoelig voor acne, broers hebben ervaring met kuren, ook allebei redelijk wat last van acne gehad.

Grtz,

Joppie

Ik ben zelf ook zon acne gevoelige kuurder ;)

Met test - primo had ik er echter geen last van. En ik zette de primo om 600mg en test 250mg. Pas toen ik met tren begon, begon de ellende.

Ik ben zelf ook zon acne gevoelige kuurder ;)

Met test - primo had ik er echter geen last van. En ik zette de primo om 600mg en test 250mg. Pas toen ik met tren begon, begon de ellende.

Jaa beetje acne vind ik geen probleem, zolang ik het maar een beetje onder controle heb. Zit nou alleen niet echt te wachten op een panter huidje :D.

Hoe is de test primo jou bevallen? En hoeveel weken heb je die gezet?

Terug
Naar boven