Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handig! Alleen hoeveel g = gelijk aan 140ml geconcentreerde sap?![]()

hoe gevaarlijk is een rusthartslag van rond de 100 voor je lichaam? volgens me huisarts was het niet zo slecht maar vertrouw het toch niet zo![]()
Cools, heb een vraagje. Zit te denken over een eerste kuur. Wat is aan te raden. Twijfel zelf tussen de volgende:
Optie 1:Test e 250 - Primo 250 voor 6 weken.
Optie 2:Test e 250 - Anavar 20 mg voor 6 weken.
Optie 3:Test e 375 voor 10 weken.
Voorkeur ligt bij optie 2
Doel van de kuur: eerste kennismaking, kijken hoe ik reageer, 4-5 kg zou ik blij mee zijn. Ben zelf 1,98 m, 98 kg, 12 %.
Ben sowieso van plan laag te beginnen met doseringen. Kijken wat het doet.
Ben wel gevoelig voor acne, broers hebben ervaring met kuren, ook allebei redelijk wat last van acne gehad.
Grtz,
Joppie
@Cools wat is naar jouw mening een goeie referentiedosis voor het minimaliseren van puberale gyno, en dat in combinatie met een nakuur?
Ik zeg maar iets 60mg nakuur ipv 20, en dan na de nakuur constant 40mg ED ofzo.
Hi Cools,
Mocht je op 250 test gekuurd hebben en totaal geen issues met gyno, acne of andere oestrogeen related problemen hebben gehad, maar wel iets meer wil gainen, zou je dan over kunnen gaan op 500 test?
Kans op 500mg test only kan sterk verhogen.Ik heb het al 6 jaar, ben 20.Hoe oud ben je dan?
60mg wat nolva? Nee zeker niet, 20mg is al veel.
Okee thnx, dus test - primo in die verhouding voor 6 weken zou een mooie start zijn?Zou voor optie 1 gaan. Als je toch injecteert, beter geen orals. En acne is geheel persoonsafhankelijk, als je toch last krijgt bij deze kuur kan je red maca of pompoenpitolie nemen.
Gewoon 250 primo toevoegenKans op 500mg test only kan sterk verhogen.
Okee thnx, dus test - primo in die verhouding voor 6 weken zou een mooie start zijn?
Acne word even aankijken dan. Hopen dat het meevalt met de relatief lage doseringen.
Meeste krijgen geen acne.Bedoelde idd de test kuur met primo of een ander niet aromatiserend middel ernaast, zou jij er op die manier wel achter staan? Lengte van 6 weken vind ik wel prima op dit moment.
Bijv:
500 test + 250 primo
500 test + 200 deca
500 test + 20 anavar
Zelfde kuren die jij opstelt, enkel de test upped naar 500
Kan je proberen, met deca zou ik het niet proberen. Zou dan eerder 250 test-200 deca doen, dit geeft gemiddeld 1kg meer spiermassa wat je overhoud na de kuur.
Sowieso geen orals bij 500mg test.
Thanks voor je tijd man! Optie 1 gaat hem worden dan, zal eind januari begin februari beginnen.
Vanwaar de ''sowieso niet'' voor 20 anavar bij 500 test en bij 250 test wel?
Thanks voor je tijd man! Optie 1 gaat hem worden dan, zal eind januari begin februari beginnen.
En wat is jou advies betreft orals? Voegen weinig toe in verhouding tot injects en liever mijden?
Daarom heb ik 1 kuurvoorstel gemaakt met anavar wat de veiligste oral is in verhouding tot werking.Voegt alleen wat toe als je het echt wil doen [emoji14] Daarom heb ik 1 kuurvoorstel gemaakt met anavar wat de veiligste oral is in verhouding tot werking.
Test E 500mg
een beetje tren en een beetje deca en wat test en mast .. als pwo eca zo nu en dan en nog t3 denk dat ik daar gewoon hevig op reageerDat is nogal een hartslag bij rust. Heb je last van veel stress, gebruik je bepaalde pepmiddelen/pre-workout, aas?