- Waardering
- 2.952
Hmm primo zie ik nog wel zitten, voor 6 weken is het niet zo het duurste goedje.
Hoe zou je dat doen in een cut? 250 test 250 primo & hcg in de bulk en dan bijvoorbeeld 125 test 400 primo voor een zomercut voor de hardere look? Maar is het met zulke kuurtjes dan weer mogelijk om op 1m82 de 100kg te halen en year round op 8-12% te blijven met 2 a 3 x per jaar?
Daarnaast 3x 30min HIIT + paar uurtjes fietsen per week en 3 a 4 x bloed doneren per jaar. Dit lijkt me dan het meest veilige op lange termijn?
In de cut kan je idd verlagen naar 125mg test en bv. 350 tot max 400 primo.
Je zal altijd spiermassa winnen tijdens deze kuren. Wat je overhoud hangt van je maximale grens zonder aas af. Je kan hier boven gaan met aas, maar zal altijd terug zakken naar die grens. Dit hangt van je eigen productie test af en nog een hele hoop andere factoren. Maar als je 2 a 3 kuurtjes per jaar aanhoud zal je wel op een hoger niveau kunnen blijven.
Dat is inderdaad het veiligste op termijn. Cardio is belangrijkste en bloed doneren is een goede veilige optie.

. Hier leer je nog eens daadwerkelijk wat. Ik denk dat ik het dan zo ga houden in de toekomst, 1 maal dan een wat sterkere kuur kan niet zo veel kwaad
.
Voldoende cardio erbij en dat vormt geen probleem. Je verbrand zelfs vet na de training nog.