MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.801
Hmm primo zie ik nog wel zitten, voor 6 weken is het niet zo het duurste goedje.

Hoe zou je dat doen in een cut? 250 test 250 primo & hcg in de bulk en dan bijvoorbeeld 125 test 400 primo voor een zomercut voor de hardere look? Maar is het met zulke kuurtjes dan weer mogelijk om op 1m82 de 100kg te halen en year round op 8-12% te blijven met 2 a 3 x per jaar?

Daarnaast 3x 30min HIIT + paar uurtjes fietsen per week en 3 a 4 x bloed doneren per jaar. Dit lijkt me dan het meest veilige op lange termijn?

In de cut kan je idd verlagen naar 125mg test en bv. 350 tot max 400 primo.

Je zal altijd spiermassa winnen tijdens deze kuren. Wat je overhoud hangt van je maximale grens zonder aas af. Je kan hier boven gaan met aas, maar zal altijd terug zakken naar die grens. Dit hangt van je eigen productie test af en nog een hele hoop andere factoren. Maar als je 2 a 3 kuurtjes per jaar aanhoud zal je wel op een hoger niveau kunnen blijven.

Dat is inderdaad het veiligste op termijn. Cardio is belangrijkste en bloed doneren is een goede veilige optie.

In de cut kan je idd verlagen naar 125mg test en bv. 350 tot max 400 primo.

Je zal altijd spiermassa winnen tijdens deze kuren. Wat je overhoud hangt van je maximale grens zonder aas af. Je kan hier boven gaan met aas, maar zal altijd terug zakken naar die grens. Dit hangt van je eigen productie test af en nog een hele hoop andere factoren. Maar als je 2 a 3 kuurtjes per jaar aanhoud zal je wel op een hoger niveau kunnen blijven.

Dat is inderdaad het veiligste op termijn. Cardio is belangrijkste en bloed doneren is een goede veilige optie.
Erg bedankt! Toch blij dat ik voor dbb heb gekozen en niet die US forum:o. Hier leer je nog eens daadwerkelijk wat. Ik denk dat ik het dan zo ga houden in de toekomst, 1 maal dan een wat sterkere kuur kan niet zo veel kwaad:D.

HIIT 3x per week 30minuten is wel goed toch met 6 x per week trainen? En als ik dan bloed ga doneren kan ik gewoon zeggen dat ik niet spuit dacht ik? Als ik me niet vergis controleren ze voor infecties etc die het spuiten kunnen meebrengen en niet op AAS. Steriel werken wordt in m'n kop gestampt op school dus dat zou wel goed moeten zijn:o. Of kun je ook gewoon gratis wat bloed af laten tappen wat dan niet gebruikt wordt?

@Cools: Nog de beste wensen voor 2016!

Maakt niet uit, na trainen moet je groeien ;) Voldoende cardio erbij en dat vormt geen probleem. Je verbrand zelfs vet na de training nog.
Ochtend cardio 30 min ook goed? ik weeg nu 87 10% 1.83 m dus 3500-4000 calorien zal wel goed zijn?

• #4.805
Erg bedankt! Toch blij dat ik voor dbb heb gekozen en niet die US forum:o. Hier leer je nog eens daadwerkelijk wat. Ik denk dat ik het dan zo ga houden in de toekomst, 1 maal dan een wat sterkere kuur kan niet zo veel kwaad:D.

HIIT 3x per week 30minuten is wel goed toch met 6 x per week trainen? En als ik dan bloed ga doneren kan ik gewoon zeggen dat ik niet spuit dacht ik? Als ik me niet vergis controleren ze voor infecties etc die het spuiten kunnen meebrengen en niet op AAS. Steriel werken wordt in m'n kop gestampt op school dus dat zou wel goed moeten zijn:o. Of kun je ook gewoon gratis wat bloed af laten tappen wat dan niet gebruikt wordt?

3x/week 30min is goed icm 6x/week krachttraining. Gebruik van aas hoef je niet aan te geven idd, dat heeft geen negatief effect op je bloed voor donatie. Bloed laten aftappen zonder dat ze het gebruiken kan niet :p

3x/week 30min is goed icm 6x/week krachttraining. Gebruik van aas hoef je niet aan te geven idd, dat heeft geen negatief effect op je bloed voor donatie. Bloed laten aftappen zonder dat ze het gebruiken kan niet :p
Heel erg bedankt! Echt een goede aanwist hier op het forum;).

Cools, ik wil na mijn kuur beginnen met creatine en een testbooster (Xtreme Test van XXL) tot en met mijn volgende kuur 3 maanden na mijn nakuur.
Nu is mijn vraag of ik met deze producten moet beginnen aan het begin van mijn nakuur of pas na mijn nakuur?

• #4.810
Cools, ik wil na mijn kuur beginnen met creatine en een testbooster (Xtreme Test van XXL) tot en met mijn volgende kuur 3 maanden na mijn nakuur.
Nu is mijn vraag of ik met deze producten moet beginnen aan het begin van mijn nakuur of pas na mijn nakuur?

Na je kuur is rust aangeraden. Het lichaam natuurlijk laten herstellen, je nakuur dient al voor dat proces te versnellen.

@Cools , een vraag betreffende creatine monohydraat tijdens het kuren.

Wanneer je creatine gebruikt in een cutcycle met bijvoorbeeld mast en tren, zal dit dan die droog- en hardheid tegenwerken, of zullen deze compounds er net voor zorgen dat je creatine kunt opslaan met minimale vochtophoping?

• #4.812
@Cools , een vraag betreffende creatine monohydraat tijdens het kuren.

Wanneer je creatine gebruikt in een cutcycle met bijvoorbeeld mast en tren, zal dit dan die droog- en hardheid tegenwerken, of zullen deze compounds er net voor zorgen dat je creatine kunt opslaan met minimale vochtophoping?

Moeilijke zaak. Creatine heeft wel een toegevoegde waarde tijdens een kuur, maar hoe het effect op de vochtopslag dan is zou ik niet kunnen zeggen.

@Cools wat is die toegevoegde waarde dan? Nog nooit iemand eerder horen zeggen

• #4.814
Creatine heeft in een kuur niet echt toegevoegde waarde imo.. valt in het niet vergeleken met wat tren of andere aas

Tuurlijk wel. Het kan je kuur en dus resultaat in bepaalde mate positief beïnvloeden. Het gaan vergelijken met aas heeft natuurlijk geen nut en dat is de stelling ook niet.

• #4.815
@Cools wat is die toegevoegde waarde dan? Nog nooit iemand eerder horen zeggen

Zoals bekend kan creatine de prestaties bij kortdurende inspanningen verhogen. Dit door de energievoorraad in de spiercellen te verhogen. Deze effecten staan afzonderlijk van de effecten van aas en kan dus een toevoeging zijn.

Ik lees wel regelmatig dat de combinatie de kans op spiercompartimentsyndroom kan verhogen, maar dat moet nog bevestigd worden.

Kan creatine toch gewoon altijd on en off gebruiken? Waarom die wel/niet afweging?

Test/Npp/Mast, welke ratio zou u adviseren? :)

cools,

sinds februari heb ik een ruptuurtje in mijn subscapularis en dat leek even over te zijn maar na zwaar bankdrukken is dezelfde plek weer gevoelig. kan ik met 200 deca het herstel versnellen?

cools,

sinds februari heb ik een ruptuurtje in mijn subscapularis en dat leek even over te zijn maar na zwaar bankdrukken is dezelfde plek weer gevoelig. kan ik met 200 deca het herstel versnellen?

Volgens mij werkt Deca alleen maar tijdelijk hiervoor

Sorry Cools. ik was je voor:p

• #4.820
Test/Npp/Mast, welke ratio zou u adviseren? :)

Dosissen kunnen aangepast worden natuurlijk, alsook verhoudingen tijdens kuur afhankelijk van gevoeligheid.

Volledig korte esters:

75mg test p eod - NPP 75mg eod - mast p 50mg eod

Lange esters, behalve NPP dan:

250mg test e/week - NPP 100mg e3d - 100mg mast e/week

Totale dosering ligt bij korte esters iets hoger omdat dit voor kortere duur gebruikt word. Om precies te zijn is het ook klooien met aantal ml dan :p

Terug
Naar boven