MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.761
Hi Cools, weet je toevallig wat voor een water er bij de 5000iu van Pregnyl/organon zit? Het is 1ml en er staat alleen "solvent" op, de gebruiksaanwijzing is helaas altijd alleen in het grieks:rolleyes:
En als 2e vraag, moet ik die 10 spuitjes (0.1ml / 500iu) dan in de koelkast of in de vriezer bewaren?

Goeie jaarwisseling!

NaCl 0,9% steriel water is dat ;)

In de koelkast, maar het is niet volledig steriel in een spuitje omdat het niet luchtdicht is.

• #4.762
@Cools Dus ik kan beter s.palmetto of pompoenpit olie nemen. en niet allebij .
Ja dat las ik in eerdere stukken dat je lange esters 6 weken aanrraad.
Zou ik dan 2 kuren van 6 weken kunnen doen tot en met mei.of is de rust periode nog te kort (herstel) ik start in januari.

Alvast weer bedankt voor advies en mee denken

1 van de 2, moet je even kijken welke beste voor jou werkt. 1000mg pompoenpitolie is voor sommigen ook teveel.

Ik zou inderdaad 2 kuren van 6 weken doen. Wel voldoende rust tussen, min 3 maanden vanaf nakuur.

cools, wat is jouw mening over DHEA suppletie, zo veel tegenstrijdieden en ben benieuwd naar jouw mening.

cools, wat is jouw mening over DHEA suppletie, zo veel tegenstrijdieden en ben benieuwd naar jouw mening.
Heeft alleszins geen invloed op vluggere spierontwikkeling. Ik heb het soms maanden gebruikt. Wel de beste tegenpool van cortisol indien je daar teveel van hebt.

hallo @Cools allereerst mooi topic:thumbup: !! lees zo nu en dan mee.
een vraag na verschillende kuren gedaan der loop de tijd wil ik nu voor het eerst primo gebruiken.
heb nooit zwaar gekuurd oke elke kuur is belastend voor je lichaam.
heb een vraag voor me kuur: ziet als volgend uit:

primo 400mg in de week
test e 250mg in de week
hgh laat ik mee lopen tot mei (opbouwend tot 4iu)
hcg om de 5 dagen 500iu of verdelen in 250iu in om de 2 dagen

4 weken nakuur: nolvadex of clomid? want ik lees de laatse tyd dat er meer clomid wordt gebruikt dan nolva

supps die ik dr bij neem saw palm 320mg
zonnebloempit olie van de tuinen 1000mg om de dag
calcium/magnesium
vit d2
bcaa
whey
b-complex

voedings schema is op maat gemaakt voor mij

hoor graag van je cools.
Vit d3 pakken ipv d2

1 van de 2, moet je even kijken welke beste voor jou werkt. 1000mg pompoenpitolie is voor sommigen ook teveel.

Ik zou inderdaad 2 kuren van 6 weken doen. Wel voldoende rust tussen, min 3 maanden vanaf nakuur.
@Cools Bedankt voor je reactie ga ff alles op papier zetten hoe het uit komt . Alvast fijne jaar wissling

He cools,

Ik overweeg een test mast kuurtje. De test waar ik aan kan komen heeft 300mg/ml en de mast 200mg/ml. Is dit een goede verhouding of zou ik er nog 100mg primo of ?iu hcg bij moeten/kunnen zetten?

He cools,

Ik overweeg een test mast kuurtje. De test waar ik aan kan komen heeft 300mg/ml en de mast 200mg/ml. Is dit een goede verhouding of zou ik er nog 100mg primo of ?iu hcg bij moeten/kunnen zetten?

300 test 200 mast is goeie verhouding, heb ik van de week ook gevraagd :p

• #4.772

Onderzoek wijst uit dat het geen effect heeft op testosteron en oestrogeen bij mannen. Maar er vind wel een verhoging van DHT metabolieten plaats wat kan wijzen op een verhoogde omzetting van test naar DHT. Het zou hierdoor een anti-katabole werking hebben, maar ook een androgene werking. Er is ook een positief effect op het immuunsysteem, maar hierdoor ook een verhoging van inflammatoire stoffen.

Zou niet meer dan 50mg/dag aanraden als je het neemt. Ik zal zo de onderzoeken plaatsen.

• #4.773
He cools,

Is een goede verhouding. Als je hcg erbij zet kom je op 425mg test ongeveer uit. Dat zou misschien nog net lukken of test moet verlaagt worden.

Waarom is te hoog androgeen niet goed?

Is een goede verhouding. Als je hcg erbij zet kom je op 425mg test ongeveer uit. Dat zou misschien nog net lukken of test moet verlaagt worden.
Als het nemen van HCG gelijk staat aan 125mg test, hoeveel kg denk je dat de winst zal zijn als je een 6 weken kuurtje van HCG/20mg anavar doet? Dus ipv jouw 6 weken kuur 250mg test/20mg anavar wat 4 kg zal opleveren?

Of zal het alleen nemen van HCG (wat gelijk staat aan 125mg test) kunnen fungeren als een cut kuurtje voor spierbehoud bij een flinke cut?

• #4.777
Als het nemen van HCG gelijk staat aan 125mg test, hoeveel kg denk je dat de winst zal zijn als je een 6 weken kuurtje van HCG/20mg anavar doet? Dus ipv jouw 6 weken kuur 250mg test/20mg anavar wat 4 kg zal opleveren?

Of zal het alleen nemen van HCG (wat gelijk staat aan 125mg test) kunnen fungeren als een cut kuurtje voor spierbehoud bij een flinke cut?

3kg gemiddeld. Alleen hcg nemen gaat evenveel brengen als TRT op 125mg test, dus veel gaat het niet brengen. Onnodig je eigen productie dat je dan onderdrukt.

Androgene bijwerkingen. Acne, prostaatvergroting, hart, enz..

Dingen zoals een vergroot hart neemt af als je bijvoorbeeld als een duursporter stopt. Dit zou met AAS hetzelfde zijn neem ik aan? Als je b.v. na een tijdje af en toe een flink androgene kuur in hebt gehad en dan over gaat naar een goede A/E en het daarbij houdt? Want naarmate je ouder wordt word je lichaam ook zwakker, dus leek het mij een idee om dan b.v. na een jaar of 30-35 te stoppen met erg androgene kuren.

• #4.779
Dingen zoals een vergroot hart neemt af als je bijvoorbeeld als een duursporter stopt. Dit zou met AAS hetzelfde zijn neem ik aan? Als je b.v. na een tijdje af en toe een flink androgene kuur in hebt gehad en dan over gaat naar een goede A/E en het daarbij houdt? Want naarmate je ouder wordt word je lichaam ook zwakker, dus leek het mij een idee om dan b.v. na een jaar of 30-35 te stoppen met erg androgene kuren.

Spijtig genoeg niet :p Het effect van aas op het hart is wat anders.

http://www.medscape.com/viewarticle/775869

waarom krijg de een sneller last van gyno dan een ander vraag me ik wel eens af.. ik zit nou op een gyno combo en nergens last van

Terug
Naar boven