MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

T3 gaat je oestrogeenreceptoren net zoals tren gevoeliger kunnen maken. Dus die tren naar 200mg, maar dan blijft de kans er nog door de 500mg test en 500iu hcg wat overeenkomt met 125mg test.

Je acne vorige keer kwam door veels teveel mast icm primo. 1000mg aan pure androgenen bij test 500 (wat ook androgeen is) is teveel. Mast is dan nog eens androgener als primo.

Ik zou tren verlagen naar 200mg en 300-400mg mast toevoegen.
500 test, 200 tren, 300-400 mast EW dan of E5D? Thanks a lot Cools!

Blijft lang goed omdat bacteriën slecht groeien in olie, maar ook de bewaarmiddelen erin zijn vrij sterk en bij UG labs in hoge hoeveelheid aanwezig.

Zolang de olie niet vertroebelt is kan het eigenlijk, maar blijft altijd een risico zeker na een jaar.

Wederom bedankt voor de info :). Ik neem denk ik maar gewoon het zekere voor het onzekere, die extra vial is nu ook weer geen ramp ;P

Dan zou ik idd tren naar 200mg brengen en mast naar 400mg.

Aromasin of arimidex heeft dan de voorkeur, maar gewoon je tren omlaag en mast omhoog is voldoende. Misschien kan je dit beter meteen doen? 200mg tren is toch voldoende gezien zijn sterke androgene en anabole waarde.
Will do. Lijkt me inderdaad een beter idee, zeker omdat het de eerste keer tren is. Bedankt weer! :)

Even puur uit interesse, ben het zelf niet van plan, maar wat denk jij van de verhoudingen test 500 mast 400 tren 400(icm hcg)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.145
Will do. Lijkt me inderdaad een beter idee, zeker omdat het de eerste keer tren is. Bedankt weer! :)

Even puur uit interesse, ben het zelf niet van plan, maar wat denk jij van de verhoudingen test 500 mast 400 tren 400(icm hcg)

Is te doen, alhoewel 500mg test icm 500 tren en hcg wat teveel oestrogene activiteit kan geven. Maar het kan zijn dat 400mg mast voldoende is om dit te compenseren.

Nevermind. :p Bedankt voor advies Cools!

Laatst bewerkt:
Ha Cools,

Ik heb nog een vraagje over je kuurvoorstel van Test 250 plus 200 Primo/masteron.

Je schrijft dat Primo en of Masteron ervoor zorgt voor een optimale balans qua (steroid) hormonen, maar een puur androgeen zoals Primo en Masteron heeft o.a. slechte invloed op de prostaat. Vind je de meerwaarde van de toevoeging Primo of Masteron (waar je nauwelijks extra spiermassa meebehaald) bij Testosteron groter dan de invoed op de prostaat?
Dus de extra beetje winst door het toevoegen van Primo of Masteron vind je groter dan de negatieve invloed op de prostaat?

Hallo Cools,

Ik was van plan om vanaf volgende maand een anavar, en heel misschien iets als epistane te doen als ik geen real anavar kon krijgen. Nu heb ik om een andere reden wat bloed laten prikken en daarbij zag de huisarts dat mijn ALAT 75 was. Dit is dus iets wat verhoogd. Het bloedprikken was op een donderdag, en de zaterdag daarvoor had ik een feestje gehad waarbij toch ~15 biertjes naar binnen zijn gegaan (waar ik overigens mee stop als ik een oral zou nemen ja :p). Kan het zijn dat die waarde dus alleen wat verhoogd is door die zaterdag, en kan ik met mn oral beginnen rond half februari denk jij? Ik heb ook de waardes uit mn verleden kunnen in zien en die zijn altijd rond de 20-30 geweest.

Bij voorbaat dank

cools,

300mg test prop pw
300mg tren ace pw
1mg arimidex per dag.

1mg ari per dag is toch teveel?

Cools,

Ik heb 4 weken gekuurd op 500 mg test e, vervolgens 2 weken dosering naar 700 mg verhoogd. In totaal dus een blast van 6 weken.

Normaal ging ik dan off gaan maar vond dat VP wat hoog was dus besloten om cruise van 3 weken op 250 mg test e te doen.

Vervolgens heb ik een test e - tren e blast van 8 weken gepland met de bedoeling te cutten. Doseringen zijn test e 350 mg en tren e 420 mg.Dosering komt zo te liggen omdat ik e5d 250 mg test (1ml) en 300 mg tren (1,5 ml) zet.

Nu ben ik bijna 2 weken bezig met die blast test/tren. Op zich merk ik nog niet veel bijwerkingen van de tren, ik heb een dag last gehad van brandend maagzuur en heb de voorbije twee nachten veel gezweet in bed.

Mijn vraag gaat eigenlijk hierover: het vervelende is dat het de voorbije dagen moeilijk is om erectie te krijgen/houden. Tijdens mijn blast van 6 weken op test e had ik constant een boner maar voorbije dagen is dat heel moeilijk. De zin is er wel maar hard worden/blijven is f*cking lastig.

Weet jij waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen want ik wil mijn vrouwtje wel tevreden houden natuurlijk... Voor haar is het natuurlijk grappig/opmerkellijk (en beetje lastig) dat ik een paar weken geleden constant paraat was en het nu niet wil lukken.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
  • #5.151
Ha Cools,

Ik heb nog een vraagje over je kuurvoorstel van Test 250 plus 200 Primo/masteron.

Je schrijft dat Primo en of Masteron ervoor zorgt voor een optimale balans qua (steroid) hormonen, maar een puur androgeen zoals Primo en Masteron heeft o.a. slechte invloed op de prostaat. Vind je de meerwaarde van de toevoeging Primo of Masteron (waar je nauwelijks extra spiermassa meebehaald) bij Testosteron groter dan de invoed op de prostaat?
Dus de extra beetje winst door het toevoegen van Primo of Masteron vind je groter dan de negatieve invloed op de prostaat?

Test e only zou op 250mg een gemiddeld resultaat van 2kg pure spiermassa geven (wat je dus overhoud na de kuur). Toevoeging van 200mg primo geeft 1 kg meer. Tijdens de kuur geeft dit een totale winst van 5kg gemiddeld, maar dus 2kg vocht. En gemiddeld betekend dat het meer of minder kan zijn afhankelijk van verschillende factoren.

Het effect van primo of mast op deze dosis zal een minimale impact geven op de prostaat. Zeker omdat je het combineert met test. Beiden hebben een grote meerwaarde omdat voor een man de A:E balans het belangrijkste is.

• #5.152
Hallo Cools,

Ik was van plan om vanaf volgende maand een anavar, en heel misschien iets als epistane te doen als ik geen real anavar kon krijgen. Nu heb ik om een andere reden wat bloed laten prikken en daarbij zag de huisarts dat mijn ALAT 75 was. Dit is dus iets wat verhoogd. Het bloedprikken was op een donderdag, en de zaterdag daarvoor had ik een feestje gehad waarbij toch ~15 biertjes naar binnen zijn gegaan (waar ik overigens mee stop als ik een oral zou nemen ja :p). Kan het zijn dat die waarde dus alleen wat verhoogd is door die zaterdag, en kan ik met mn oral beginnen rond half februari denk jij? Ik heb ook de waardes uit mn verleden kunnen in zien en die zijn altijd rond de 20-30 geweest.

Bij voorbaat dank

Dit kan zijn door eerdere kuren/middelen. Om zeker te weten dat er belasting of schade aan de lever is moet je ASAT ook meten. En indien die verhoogt is ook gamma-gt.

• #5.153
  • #5.154
Cools,

Ik heb 4 weken gekuurd op 500 mg test e, vervolgens 2 weken dosering naar 700 mg verhoogd. In totaal dus een blast van 6 weken.

Normaal ging ik dan off gaan maar vond dat VP wat hoog was dus besloten om cruise van 3 weken op 250 mg test e te doen.

Vervolgens heb ik een test e - tren e blast van 8 weken gepland met de bedoeling te cutten. Doseringen zijn test e 350 mg en tren e 420 mg.Dosering komt zo te liggen omdat ik e5d 250 mg test (1ml) en 300 mg tren (1,5 ml) zet.

Nu ben ik bijna 2 weken bezig met die blast test/tren. Op zich merk ik nog niet veel bijwerkingen van de tren, ik heb een dag last gehad van brandend maagzuur en heb de voorbije twee nachten veel gezweet in bed.

Mijn vraag gaat eigenlijk hierover: het vervelende is dat het de voorbije dagen moeilijk is om erectie te krijgen/houden. Tijdens mijn blast van 6 weken op test e had ik constant een boner maar voorbije dagen is dat heel moeilijk. De zin is er wel maar hard worden/blijven is f*cking lastig.

Weet jij waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen want ik wil mijn vrouwtje wel tevreden houden natuurlijk... Voor haar is het natuurlijk grappig/opmerkellijk (en beetje lastig) dat ik een paar weken geleden constant paraat was en het nu niet wil lukken.

Alvast bedankt!

Je vp was verhoogt door de hoge dosis test en dus oestrogeen.

Dat krijg je idd van tren, niet goed voor je lichaam. Zou er zeker mast 200mg bij doen, dan heb je weer meteen een erectie. Komt door de tren, dit maakt je lichaam gevoeliger aan oestrogeen. Sowieso nooit meer dan 250mg test e bij tren, of zeker mast erbij.

Je vp was verhoogt door de hoge dosis test en dus oestrogeen.

Dat krijg je idd van tren, niet goed voor je lichaam. Zou er zeker mast 200mg bij doen, dan heb je weer meteen een erectie. Komt door de tren, dit maakt je lichaam gevoeliger aan oestrogeen. Sowieso nooit meer dan 250mg test e bij tren, of zeker mast erbij.

Ik zette e5d omdat ik had gelezen dat dit veel beter is dan 1 x per week en 2 keer per week zag ik niet zitten. Gulden middenweg dacht ik.

De testosteron zit in amps waardoor ik 1ml per keer moet zetten. Ik zal vanaf nu toch wekelijks zetten om de test op 250 te houden.

Hopelijk is het snel beter :-)

Bedankt voor je antwoord, waardeer ik!

• #5.156
Ik zette e5d omdat ik had gelezen dat dit veel beter is dan 1 x per week en 2 keer per week zag ik niet zitten. Gulden middenweg dacht ik.

De testosteron zit in amps waardoor ik 1ml per keer moet zetten. Ik zal vanaf nu toch wekelijks zetten om de test op 250 te houden.

Hopelijk is het snel beter :-)

Bedankt voor je antwoord, waardeer ik!

1x/week is perfect. En mast moet er gewoon bij, zonder krijg je het niet opgelost wss.

Dat is normaal, je oestrogeen (of gevoeligheid stijgt) sterker in verhouding tot androgeen na sommige kuren. Dus het heeft even de tijd nodig om te normaliseren.

Gebeurd vooral bij slechte A:E kuren en gebruik van middelen zoals tren wat de gevoeligheid aan oestrogeen verhoogt.
Het is puberale gyno, dus niks met kuren te maken.

Cools jij bent duidelijk geen voorstander van tren. Is dit echt zoveel zwaarder dan de producten die je noemt in je voorbeeld kuren? In zelfde hoeveelheid, dus 200 mg praat ik dan over. En heb je dit ook gezien in tests of hoe weet je dit?

Terug
Naar boven