- Waardering
- 2.952
Klopt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools jij bent duidelijk geen voorstander van tren. Is dit echt zoveel zwaarder dan de producten die je noemt in je voorbeeld kuren? In zelfde hoeveelheid, dus 200 mg praat ik dan over. En heb je dit ook gezien in tests of hoe weet je dit?
Test e only zou op 250mg een gemiddeld resultaat van 2kg pure spiermassa geven (wat je dus overhoud na de kuur). Toevoeging van 200mg primo geeft 1 kg meer. Tijdens de kuur geeft dit een totale winst van 5kg gemiddeld, maar dus 2kg vocht. En gemiddeld betekend dat het meer of minder kan zijn afhankelijk van verschillende factoren.
Het effect van primo of mast op deze dosis zal een minimale impact geven op de prostaat. Zeker omdat je het combineert met test. Beiden hebben een grote meerwaarde omdat voor een man de A:E balans het belangrijkste is.
Verwondert mij. Ik ken nochtans mannen met puberale gyno en die hebben dat nog altijd nu dat ze bijna 50 zijn. Mannen die niets met bodybuilding of anabolen te maken hebben.Puberale gyno verdwijnt vanzelf meestal na x aantal jaren. Als deze aanwezig blijft moet je toch naar bijkomende factoren zoals aas gaan kijken.
Als het niet verhard is, dan gaat het ook niet blijven. Je kan het alleen in stand houden/stimuleren door oestrogeen.
ben je lid bij een gynoclub dat je zoveel semisenioren kent met puberale gyno?Verwondert mij. Ik ken nochtans mannen met puberale gyno en die hebben dat nog altijd nu dat ze bijna 50 zijn. Mannen die niets met bodybuilding of anabolen te maken hebben.
Verwondert mij. Ik ken nochtans mannen met puberale gyno en die hebben dat nog altijd nu dat ze bijna 50 zijn. Mannen die niets met bodybuilding of anabolen te maken hebben.
Weet er iemand de beste a:e verhouding met sust en epistane? Thx
en zou er liefst nog wat tren bij doen op 200 of is dat echt afteraden?Geen idee voor epistane door ontbreken van onderzoek en info. Gezien het een oral is en de standaard doseringen niet al te hoog zijn zou ik 250mg test aanhouden. Maar 125mg test kan ook.
Wat een onnozele opmerking. Ik ken 2 mannen van rond mijn leeftijd die dat toen op school al hadden en die dat 10 jaar later nog hadden en nu nog hebben. En als je in duikclub of een sportclub bent, zal je ook zien dat daar ook dikwijls één of twee mannen van middelbare leeftijd tussen zitten die nog gyno overgehouden hebben van hun jeugd.ben je lid bij een gynoclub dat je zoveel semisenioren kent met puberale gyno?
Puberale gyno verdwijnt vanzelf meestal na x aantal jaren. Als deze aanwezig blijft moet je toch naar bijkomende factoren zoals aas gaan kijken.
Als het niet verhard is, dan gaat het ook niet blijven. Je kan het alleen in stand houden/stimuleren door oestrogeen.
Verwondert mij. Ik ken nochtans mannen met puberale gyno en die hebben dat nog altijd nu dat ze bijna 50 zijn. Mannen die niets met bodybuilding of anabolen te maken hebben.
Hij doelt eerder op je oestrogeen onder controle te houden met een goede A/E.Dus wat je wilt zeggen is dat, als ik de oestrogeen laag hou het zowieso wegtrekt na een tijdje.
Maar het gaat niet over kuren... Dus de enige manier om je natuurlijke A/E mooi te houden zal voor mij nolva zijn.Hij doelt eerder op je oestrogeen onder controle te houden met een goede A/E.
@Cools wat vindt u van een test e 300mg per week met wat masteron 300mg per week? Ook een goede a:e verhouding toch zoals test met primo? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat voor kuur ik zou willen doen graag uw hulpen zou er liefst nog wat tren bij doen op 200 of is dat echt afteraden?