Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.163
Het is puberale gyno, dus niks met kuren te maken.

Puberale gyno verdwijnt vanzelf meestal na x aantal jaren. Als deze aanwezig blijft moet je toch naar bijkomende factoren zoals aas gaan kijken.

Als het niet verhard is, dan gaat het ook niet blijven. Je kan het alleen in stand houden/stimuleren door oestrogeen.

• #5.164
Cools jij bent duidelijk geen voorstander van tren. Is dit echt zoveel zwaarder dan de producten die je noemt in je voorbeeld kuren? In zelfde hoeveelheid, dus 200 mg praat ik dan over. En heb je dit ook gezien in tests of hoe weet je dit?

Ja, het is zo androgeen dat veilig kuren niet meer ter sprake is. Ook wordt oestrogeenreceptor gevoeligheid verhoogt en is er interactie met andere receptoren.

• Like
Waarderingen: Boca
Test e only zou op 250mg een gemiddeld resultaat van 2kg pure spiermassa geven (wat je dus overhoud na de kuur). Toevoeging van 200mg primo geeft 1 kg meer. Tijdens de kuur geeft dit een totale winst van 5kg gemiddeld, maar dus 2kg vocht. En gemiddeld betekend dat het meer of minder kan zijn afhankelijk van verschillende factoren.

Het effect van primo of mast op deze dosis zal een minimale impact geven op de prostaat. Zeker omdat je het combineert met test. Beiden hebben een grote meerwaarde omdat voor een man de A:E balans het belangrijkste is.

Ok. bedankt hiervoor!

Puberale gyno verdwijnt vanzelf meestal na x aantal jaren. Als deze aanwezig blijft moet je toch naar bijkomende factoren zoals aas gaan kijken.

Als het niet verhard is, dan gaat het ook niet blijven. Je kan het alleen in stand houden/stimuleren door oestrogeen.
Verwondert mij. Ik ken nochtans mannen met puberale gyno en die hebben dat nog altijd nu dat ze bijna 50 zijn. Mannen die niets met bodybuilding of anabolen te maken hebben.

Weet er iemand de beste a:e verhouding met sust en epistane? Thx

• #5.169
Verwondert mij. Ik ken nochtans mannen met puberale gyno en die hebben dat nog altijd nu dat ze bijna 50 zijn. Mannen die niets met bodybuilding of anabolen te maken hebben.

Er zijn nog verschillende externe bronnen die het in stand kunnen houden. Het komt uiteindelijk allemaal neer op die androgeen-oestrogeen balans.

Als het verhard is na al die jaren blijft het natuurlijk gewoon zitten en is een operatie de enige mogelijkheid.

• #5.170
Weet er iemand de beste a:e verhouding met sust en epistane? Thx

Geen idee voor epistane door ontbreken van onderzoek en info. Gezien het een oral is en de standaard doseringen niet al te hoog zijn zou ik 250mg test aanhouden. Maar 125mg test kan ook.

@Cools wat vindt u van een test e 300mg per week met wat masteron 300mg per week? Ook een goede a:e verhouding toch zoals test met primo? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat voor kuur ik zou willen doen graag uw hulp :heart: en zou er liefst nog wat tren bij doen op 200 of is dat echt afteraden?

Geen idee voor epistane door ontbreken van onderzoek en info. Gezien het een oral is en de standaard doseringen niet al te hoog zijn zou ik 250mg test aanhouden. Maar 125mg test kan ook.

Das echt een middel voor jou anders. Leuke gains, bijna geen sides.

Zeg maar winstrol wat milder voor de lever en veel milder voor je gewrichten is.

ben je lid bij een gynoclub dat je zoveel semisenioren kent met puberale gyno?
Wat een onnozele opmerking. Ik ken 2 mannen van rond mijn leeftijd die dat toen op school al hadden en die dat 10 jaar later nog hadden en nu nog hebben. En als je in duikclub of een sportclub bent, zal je ook zien dat daar ook dikwijls één of twee mannen van middelbare leeftijd tussen zitten die nog gyno overgehouden hebben van hun jeugd.

Dus wat je wilt zeggen is dat, als ik de oestrogeen laag hou het zowieso wegtrekt na een tijdje.

My ook, want het zit er na 7 jaar nog steeds op, zonder verharding.

Cools, excuses.. maar ik kan het zo snel niet meer teruglezen wat jij adviseert m.b.t. HCG, en zoeken op HCG gaat niet want de zoekterm is te kort.

1.000iu EW en dan tot en met welke week van de kuur? Tot nakuur of tot en met eerste week nakuur?

En qua nakuur altijd 25mg clomid tenzij gyno dan 25mg clomid + 10mg aromasin EOD of 20mg nolvadex?

• #5.179
@Cools wat vindt u van een test e 300mg per week met wat masteron 300mg per week? Ook een goede a:e verhouding toch zoals test met primo? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat voor kuur ik zou willen doen graag uw hulp :heart: en zou er liefst nog wat tren bij doen op 200 of is dat echt afteraden?

Tren raad ik ten sterkste af. 300mg test - 300 mast is goed. Verhouding kan je tijdens de kuur nog altijd aanpassen.

En bij gevoeligheid gyno gelijk lage mg aromasin? Van begin tot eindkuur? Ik ga morgen naar de dokter voor mijn linkerborst waar een zacht/hard knobbel zit en puntachtige tepel naar voren niet gigantisch maar merk het wel op

Terug
Naar boven