Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.181
Das echt een middel voor jou anders. Leuke gains, bijna geen sides.

Zeg maar winstrol wat milder voor de lever en veel milder voor je gewrichten is.

Er zijn toch wel wat mensen die een hoop (androgene en onderdrukkende) bijwerkingen van dit middel hebben ondervonden.

Voor de rest kunnen we er alleen maar naar gokken hoe het met effecten op de lever zit.

Er zijn toch wel wat mensen die een hoop (androgene en onderdrukkende) bijwerkingen van dit middel hebben ondervonden.

Voor de rest kunnen we er alleen maar naar gokken hoe het met effecten op de lever zit.

Laatste ben ik met je eens, weet alleen dat ik 6weken 70mg epi wel verdragen kon op me lever en 3 weken 20mg superdrol niet. Gooi het daarom zo in vergelijking

• #5.184
Maar het gaat niet over kuren... Dus de enige manier om je natuurlijke A/E mooi te houden zal voor mij nolva zijn.

Nee want de kans is er dat je het nadien gewoon terug krijgt. En het is gen middel wat je kan blijven nemen.

Ik zou je testosteron, oestrogeen, prolactine en progesteron eens laten meten. Alsook SHBG, LH en FSH. Als ik het goed heb zou er iets uit verhouding moeten zijn om de gyno in stand te houden.

• #5.185
Laatste ben ik met je eens, weet alleen dat ik 6weken 70mg epi wel verdragen kon op me lever en 3 weken 20mg superdrol niet. Gooi het daarom zo in vergelijking

Superdrol is dan ook de ergste leversloper die er is. Nog erger dan dianabol.. Bij superdrol is het dan ook niet de vraag of je leverschade krijgt, maar in welke mate.

Dus die vergelijking gaat niet op :p

• #5.186
En bij gevoeligheid gyno gelijk lage mg aromasin? Van begin tot eindkuur? Ik ga morgen naar de dokter voor mijn linkerborst waar een zacht/hard knobbel zit en puntachtige tepel naar voren niet gigantisch maar merk het wel op

lage dosis per dag kan. Maar je kan het ook met de middelen die je gebruikt. Verhoudingen aanpassen en niet aromatiserende aas erin.

• #5.187
Cools, excuses.. maar ik kan het zo snel niet meer teruglezen wat jij adviseert m.b.t. HCG, en zoeken op HCG gaat niet want de zoekterm is te kort.

1.000iu EW en dan tot en met welke week van de kuur? Tot nakuur of tot en met eerste week nakuur?

En qua nakuur altijd 25mg clomid tenzij gyno dan 25mg clomid + 10mg aromasin EOD of 20mg nolvadex?

500iu 2x/week van begin tot en met 2 weken na laatste inject. En 3 dagen na laatste hcg inject met nakuur beginnen.

Nakuur clomid op 25mg alleen als je langer dan 2 weken neemt of gevoelig bent aan hogere dosis. Anders 50mg/dag. En nooit combineren met nolva, zeker niet op 20mg erbij. Alsook is 10mg aromasin teveel dan.

500iu 2x/week van begin tot en met 2 weken na laatste inject. En 3 dagen na laatste hcg inject met nakuur beginnen.

Nakuur clomid op 25mg alleen als je langer dan 2 weken neemt of gevoelig bent aan hogere dosis. Anders 50mg/dag. En nooit combineren met nolva, zeker niet op 20mg erbij. Alsook is 10mg aromasin teveel dan.
Ik bedoelde meer van:
indien gyno: nolvadex 20mg OF clomid + aromasin
geen gyno: clomid 25 mg.

Wanneer adviseer je een nakuur langer dan 2 weken?

• #5.189
Ik bedoelde meer van:
indien gyno: nolvadex 20mg OF clomid + aromasin
geen gyno: clomid 25 mg.

Wanneer adviseer je een nakuur langer dan 2 weken?

Nolva heeft weinig nut uiteindelijk na een kuur waarbij je gyno ontwikkeld vermoed ik. Meeste krijgen een rebound.

Tijdens de kuur altijd proberen te voorkomen en dit is makkelijk te doen.

Een nakuur van langer dan 2 weken is alleen nodig bij kuren van langere duur +10 weken.

Nee want de kans is er dat je het nadien gewoon terug krijgt. En het is gen middel wat je kan blijven nemen.

Ik zou je testosteron, oestrogeen, prolactine en progesteron eens laten meten. Alsook SHBG, LH en FSH. Als ik het goed heb zou er iets uit verhouding moeten zijn om de gyno in stand te houden.
Die jongen heeft dat gewoon gekregen tijdens zijn puberteit omdat gedurende een paar jaren de verhouding tussen de verschillende hormonen verstoord was en dat zal nu waarschijnlijk al lang niet meer het geval zijn. Hij zal waarschijnlijk volkomen normale hormoonwaardes hebben. Ik denk dat het vooral een fabeltje is dat dit nu nog zal verdwijnen. Knobbel of niet. Of het zou moeten zijn dat het vet is en dat het zal wegtrekken door te vermageren. M
.

• #5.191
Die jongen heeft dat gewoon gekregen tijdens zijn puberteit omdat gedurende een paar jaren de verhouding tussen de verschillende hormonen verstoord was en dat zal nu waarschijnlijk al lang niet meer het geval zijn. Hij zal waarschijnlijk volkomen normale hormoonwaardes hebben. Ik denk dat het vooral een fabeltje is dat dit nu nog zal verdwijnen. Knobbel of niet. Of het zou moeten zijn dat het vet is en dat het zal wegtrekken door te vermageren. M
.

Veel veronderstellingen..

Bloedwaardes meten, dan weet je wat meer. Als het klierweefsel is, gyno dus, zal het altijd door een verstoring in de A:E balans zijn. Als het weefsel nog zacht is en niet weg gaat is de kans groot dat er nog altijd een verstoring is.

Superdrol is dan ook de ergste leversloper die er is. Nog erger dan dianabol.. Bij superdrol is het dan ook niet de vraag of je leverschade krijgt, maar in welke mate.

Dus die vergelijking gaat niet op :p

In welke categorie vallen inject oxy's dan? Das enige "oral" die me nog intressant zou lijken.

Maar valt ook in de zware categorie of niet?

Cools,

Denk je dat anavar handig kan zijn bij het genezen van een open vleeswonde, vooral wanneer deze op een natuurlijke manier traag en niet helemaal geneest?

@Cools ik had nog een vraag,
Je hoort toch best veel over gyno met as gebruik en ik vroeg me nou af bij hoeveel as gebruikers dit gebeurd die normaal doseren ? 2/10 of 8/10 best benieuwd naar eigelijk

Je hoort toch best veel over gyno met as gebruik en ik vroeg me nou af bij hoeveel as gebruikers dit gebeurd die normaal doseren ? 2/10 of 8/10 best benieuwd naar eigelijk
Je kunt niet zomaar zo'n getal geven, maar het is ook eigenlijk niet eens zo heel veel voorkomend als het lijkt. Beetje een vergelijkbare situatie met reviews, veel mensen plaatsen pas iets als ze niet tevreden zijn(in dit geval gyno krijgen) maar laten zich niet horen als het goed is.

Verder is het ook afhankelijk van je kuur en je VP. Kuren met een te hoge VP(15%+, wat te vaak wordt gedaan) zorgt voor veel meer oestrogeen. Dit zijn vaak ook beginners die test only nemen wat op zich al geen goede A/E verhouding heeft. Als je kuurt op 10-12% heb je al veel minder kans op gyno, als je dan ook nog eens kuurt met een goede A/E verhouding zou je het niet eens moeten krijgen. Uiteraard verschilt dit per persoon en moet je de verhoudingen aanpassen aan wat voor jou werkt. En per stof, want volgens Cools zorgt bijvoorbeeld tren voor interacties met verschillende receptoren en verhoogd het de gevoeligheid van de oestrogeenreceptoren als ik me niet vergis.

Met AAS/biologie is het nooit zo simpel om iets te kunnen zeggen als 1/3e kans op dit en dat. Alles verschilt gewoon echt enorm per persoon.

Zoiets dacht ik al dat dat niet tebeantwoorden is maar dat met vp% wist ik nog niet dus zekker handig om teweten dankje !

• #5.198
Cools,

Denk je dat anavar handig kan zijn bij het genezen van een open vleeswonde, vooral wanneer deze op een natuurlijke manier traag en niet helemaal geneest?

Het werd vroeger en nu nog gebruikt voor het helingsproces te versnellen bij brandwonden. Of het effect heeft op een open vleeswonde is goed mogelijk. Zal dat zo eens checken als er info beschikbaar is.

• #5.199

Onmogelijk om daar een overzicht over te verkrijgen. Is ook middelafhankelijk.

Is te doen, alhoewel 500mg test icm 500 tren en hcg wat teveel oestrogene activiteit kan geven. Maar het kan zijn dat 400mg mast voldoende is om dit te compenseren.
Om toch nog even hier op terug te komen Cools, iets in de richting van 375 test 400 tren 400mast icm hcg zou een betere verhouding hebben of bekijk ik dit verkeerd? Of is het net iets ingewikkelder dan simpelweg 125mg test weg te laten door de hcg? :p

Terug
Naar boven