MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Prostaglandines verhogen dus aromatase enzym activiteit. Deze stofjes, vooral Pge2 is een grote link bij vele dingen. Haaruitval en groei, oestrogenen, androgenen, infecties, ontstekingen, immuunfunctie, kanker enz...

In de haaruitval wereld/forums wordt er daar nogal op gefocust.
Meerbepaald een CRTH2 Antagonist, welke bijwerkingen zou je kunnen krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
In de haaruitval wereld/forums wordt er daar nogal op gefocust.
Meerbepaald een CRTH2 Antagonist, welke bijwerkingen zou je kunnen krijgen?

Inderdaad, ik heb dit ook in samenwerking met iemand van op hairlosshelp bestudeerd.

Hangt van welke prostaglandine af. Pge2 veroorzaakt onstekingen, verlaagt immuunsysteem, verlaagt testosteron, verhoogt aromatase, enz...

Lijnzaadolie gaat de ontstekingsremmende prostaglandines verhogen, de gunstige dus. Dit omdat het naar EPA uit vis omzet. Arachideolie wat arachidonzuur bevat gaat de 'slechte' prostaglandines zoals Pge2 verhogen.

En wat is dan het beste middel om te gebruiken?

Laatst bewerkt:
Om alles nog even samen te vatten en te controleren:

Week 1-6: 250mg test-e
Week 1-6: 200mg primo

Nakuur: 10 dagen 50mg clomid

Correct? Hoe zit het met de goede oude prostaat? Weinig kans op eventuele vergroting tijdens deze lichte cycles? Red maca en pompoenpitolie/brandnetelwortel/lycopeen/pygeum mee laten lopen? Januari 2014 begin ik ermee in ieder geval.

Correct? Hoe zit het met de goede oude prostaat? Weinig kans op eventuele vergroting tijdens deze lichte cycles? Januari 2014 begin ik ermee in ieder geval. Red maca en pompoenpitolie/brandnetelwortel/lycopeen/pygeum mee laten lopen?
Wat zijn je stats? Ga je logje bijhouden?

Ga hier ook mee starten binnen een week of 2.

Doel is om maximum te cutten met een kcal tekort (*2000-2300kcal)
Stats 1.79, 105kg, *25%

Doel is om op 6 weken een ultieme bodychange te zien met de "6 weken theorie"...

Ben hier extreem benieuwd naar, gear en schema zal dus zijn:

1-6 250mg test-e
1-6 200mg primo
1-6 100mcg T3
1-6 eca stack

Hoop minimaal op 6 weken 1% per week te verliezen en spiermassa te sparen.

Lijkt een beetje idioot met deze stats, maar ga toch die poging doen.

Correct? Hoe zit het met de goede oude prostaat? Weinig kans op eventuele vergroting tijdens deze lichte cycles? Red maca en pompoenpitolie/brandnetelwortel/lycopeen/pygeum mee laten lopen? Januari 2014 begin ik ermee in ieder geval.

Correct ;)

Voor prostaat is vrijwel alleen maca dat helpt vergroting te voorkomen. Het kan de prostaat zelfs terug laten krimpen.

Andere productenwerken in mindere mate.

http://www.rbej.com/content/3/1/5

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21762188

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18477205

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17289361

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 14:29 ----------

Ga hier ook mee starten binnen een week of 2.

Doel is om maximum te cutten met een kcal tekort (*2000-2300kcal)
Stats 1.79, 105kg, *25%

Doel is om op 6 weken een ultieme bodychange te zien met de "6 weken theorie"...

Ben hier extreem benieuwd naar, gear en schema zal dus zijn:

1-6 250mg test-e
1-6 200mg primo
1-6 100mcg T3
1-6 eca stack

Hoop minimaal op 6 weken 1% per week te verliezen en spiermassa te sparen.

Lijkt een beetje idioot met deze stats, maar ga toch die poging doen.

T3 zou ik er niet bij nemen omdat de combi al voor een grotere vetverbranding zorgt. Eca stack ook niet en clomid voor 10 dagen erna.

Maar voor een % per week is t3 idd wel nodig. Zonder max 1,5% op de weken.

Laatst bewerkt:
Wordt er al met thymosin beta 4 (tb4) geëxperimenteerd?

Ja, zelf ook testen mee gedaan. Maar raad het niet aan. Het verhoogt oestrogeen, verlaagt testosteron, verhoogt kans kanker en verlaagt immuunsysteem.

Betere oplossing is Ta1 (thymosin alpha 1). Deze verhoogt zelfs immuunfunctie en verlaagt kans kanker.

Er zijn ook thymus concentraten en peptiden te koop, ook getest. Deze bevatten ook bepaalde peptiden die soortgelijke effecten hebben, maar in mindere mate natuurlijk. Zeker gezien je peptiden best kan injecteren voor optimale werking. In principe kunnen peptiden niet oraal overleven.

Volgens mijn bevindingen zou Red maca de beste oplossing kunnen zijn. Verlaagt DHT zonder testosteron te verlagen en oestrogeen te verhogen. Beschermd de prostaat nog eens ook.

Laatst bewerkt:
T3 zou ik er niet bij nemen omdat de combi al voor een grotere vetverbranding zorgt. Eca stack ook niet en clomid voor 10 dagen erna.

Maar voor een % per week is t3 idd wel nodig. Zonder max 1,5% op de weken.

Ja de bedoeling is ZEKER en vast 1% per week vet te verliezen.
Waarom geen ECA stack dan?

Zou graag in de 100 blijven maar met 5-6% minder op die 6 weken. Zou moeten lukken dus

Clomid in orde

Ja de bedoeling is ZEKER en vast 1% per week vet te verliezen.
Waarom geen ECA stack dan?

Zou graag in de 100 blijven maar met 5-6% minder op die 6 weken. Zou moeten lukken dus

Clomid in orde

Yep ;)

Geen eco vanwege de samenstelling: ephedrine, caffeine, and aspirine. Zeer slecht voor het hart combi ephedrine en caffeine. Aspirine is slecht voor je maag.

Yep ;)

Geen eco vanwege de samenstelling: ephedrine, caffeine, and aspirine. Zeer slecht voor het hart combi ephedrine en caffeine. Aspirine is slecht voor je maag.

Hola, wist ik niet..

Dan maar een andere stimulant zoeken.. ;)

Hier staat nog wat clen.. maar niks van die dingen is goed voor het hart dus ja..

Laatst bewerkt:
Hoeveel mg asprine zit er dan in want 1 tabletje van 100mg per dag is niet slecht voor de maag, alleen als dit vaker en in hogere dosis word genomen. Dit word ook steeds vaker gebruikt (ook door artsen zelf) omdat het de kans op ziekten van hart en bloedvaten, kanker en nog meer erg verkleind.
Asprine lijkt mij er in te zitten om de kansen op ziekten an aandoeningen te verkleinen zoals bloeddruk en hart aandoeningen.

Je moet aspirine kopen die pas in de dunne darm opgenomen wordt en die geen enkel probleem geeft voor de maag. Vraag het maar aan je apotheker. Is speciaal ontworpen voor diegenen die er maagproblemen van krijgen.

Hoeveel mg asprine zit er dan in want 1 tabletje van 100mg per dag is niet slecht voor de maag, alleen als dit vaker en in hogere dosis word genomen. Dit word ook steeds vaker gebruikt (ook door artsen zelf) omdat het de kans op ziekten van hart en bloedvaten, kanker en nog meer erg verkleind.
Asprine lijkt mij er in te zitten om de kansen op ziekten an aandoeningen te verkleinen zoals bloeddruk en hart aandoeningen.

Is wel slecht. Het werkt via COX inhibitie en verlaagt je prostaglandine aanmaak. Hierdoor verminderd de afscheiding van je mucus in de maag, darmen en slokdarm. Dus valt je herstel en bescherming weg.

Het verkleint de kans op bloedvaat- en hartaandoeningen omdat het bloedverdunnend ook werkt.

Los daarvan is de combi caffeine/ephedrine zeer slecht voor het hart.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 13:24 ----------

Je moet aspirine kopen die pas in de dunne darm opgenomen wordt en die geen enkel probleem geeft voor de maag. Vraag het maar aan je apotheker. Is speciaal ontworpen voor diegenen die er maagproblemen van krijgen.

Heeft niets met de zuurte van het middel te maken dus, maar prostaglandine inhibitie. De zuurte is maar een bijkomstigheid.

Cools wat vind jij van mast-e ipv primo?

Vroeg ik mij ook af eigenlijk

Terug
Naar boven