Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Is 2 weken nakuren na een 8 weken kuur niet weinig? Wou hem zelf 21 dagen op 50mg Clomid pakken na 8 wk test primo (hcg tot 10). Volgens jou is 14 dagen prima en zeker voldoende?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.402
Is 2 weken nakuren na een 8 weken kuur niet weinig? Wou hem zelf 21 dagen op 50mg Clomid pakken na 8 wk test primo (hcg tot 10). Volgens jou is 14 dagen prima en zeker voldoende?

Hangt van de gebruikte dosis aas af. Boven de 600mg totale stof is het meestal beter iets langer na te kuren op 8 weken. Maar als je hcg gebruikt hebt is dat niet nodig, dan is 14 dagen 50mg meer dan voldoende. Je kan ook 3 weken doen, maar dan zou ik 25mg nemen.

350 Test en 350 Primo. Met HCG. Dus met mijn opzet is 2 weken 50mg voldoende?

Cutting cycle:
Test e 250 mg 8 weken
Tren e 400 mg 6 weken
Mast e 200 mg 8 weken

Bulk cycle 1:
Test e 500 mg 8 weken
Deca 200 mg 6 weken
Mast e 300 mg 8 weken

Bulk cycle 2:
Test e 750 mg 8 weken
Mast e 300 mg 8 weken

Goeiemorgen Cools, ik zat zo te denken. Stel dat ik een combinatie doe van de cutting cycle en bulk cycle 2 die ik gisteren heb gepost met de bedoeling om dus eerst 6 weken te cutten en dan 6 weken clean te bulken:

week 1-6: test e 250 mg, tren e 400 mg en mast e 200 mg
week 7-12: test e 750 mg en mast e 300 mg

In totaal is het dan een cycle van 12 weken. Zie jij een probleem met de overgang van week 6 naar week 7? Omdat ik in week 6 laatste keer tren e zou zetten en vanaf week 7 dan test e en mast e zou verhogen. Zie jij met deze overgang problemen tussen de tren e (die nog in mijn bloed zit) en de verhoogde test, a:e verhoudingen, gyno enzo?

Thanks!

Cools,

Kennis van mij is 54 en heeft een jaar lang test gezet tussen de 500 en 750mg. hij is in oktober gestopt zonder nakuur. Hij heeft natuurlijk geen libido meer maar kan hij nu alsnog een nakuur doen?

• #5.407
Goeiemorgen Cools, ik zat zo te denken. Stel dat ik een combinatie doe van de cutting cycle en bulk cycle 2 die ik gisteren heb gepost met de bedoeling om dus eerst 6 weken te cutten en dan 6 weken clean te bulken:

week 1-6: test e 250 mg, tren e 400 mg en mast e 200 mg
week 7-12: test e 750 mg en mast e 300 mg

In totaal is het dan een cycle van 12 weken. Zie jij een probleem met de overgang van week 6 naar week 7? Omdat ik in week 6 laatste keer tren e zou zetten en vanaf week 7 dan test e en mast e zou verhogen. Zie jij met deze overgang problemen tussen de tren e (die nog in mijn bloed zit) en de verhoogde test, a:e verhoudingen, gyno enzo?

Thanks!

Ik zou week 7 je test nog laag houden en pas week 8 verhogen.

• #5.408
Cools,

Kennis van mij is 54 en heeft een jaar lang test gezet tussen de 500 en 750mg. hij is in oktober gestopt zonder nakuur. Hij heeft natuurlijk geen libido meer maar kan hij nu alsnog een nakuur doen?

Jazeker, hcg is wel aan te raden. 1500iu e4d 3x gevolgd door 750iu e4d 3x en dan 3-4 dagen na laatste inject 25mg clomid gedurende 1 maand.

cools

een vriend van me zet nu 3 test 2 tren en heeft erg last van puisten! optie is stoppen! maar hij wil liever doorgaan! maar wat zou die er nu tegen kunnen doen?

• #5.411
3 test en 2 tren is? ml?

Minder test zetten, is teveel icm tren.

bedankt voor je reactie!

sorry bedoelde 3 ml test e en 2 ml tren e !

oke , is er een supplement wat positief kan zijn ? chlorella misschien?

alvast bedankt voor je reactie

• #5.413
bedankt voor je reactie!

sorry bedoelde 3 ml test e en 2 ml tren e !

oke , is er een supplement wat positief kan zijn ? chlorella misschien?

alvast bedankt voor je reactie

Dat zou dan 750mg test zijn en 400mg tren? Teveel test dus, enige beste optie is dit verlagen.

Dat zou dan 750mg test zijn en 400mg tren? Teveel test dus, enige beste optie is dit verlagen.

cools

ja dat klopt! oke dank je wel! dus als je gevoelig bent voor acne kan je weinig anders doen dan opletten met je kuur kwa combi en doses?

• #5.415
cools

ja dat klopt! oke dank je wel! dus als je gevoelig bent voor acne kan je weinig anders doen dan opletten met je kuur kwa combi en doses?

Komt door te hoog DHT icm hoog androgene stof zoals tren. Nog een nadeel is dat je tren beter niet in die dosis kan zetten icm hogere dosis test, verhoogt kans oestrogene bijwerkingen weer.

Red maca of pompoenpitolie gaan kunnen helpen voor acne tijdens kuur (verlagen DHT). Maar ik raad toch nog aan test te verlagen ivm oestrogene bijwerkingen. Zeker bij DHT verlagers.

Jazeker, hcg is wel aan te raden. 1500iu e4d 3x gevolgd door 750iu e4d 3x en dan 3-4 dagen na laatste inject 25mg clomid gedurende 1 maand.

Goedemorgen cools
Is het wel verstandig om die hcg zonder test te zetten? Is dit niet enorm slecht voor de kwaliteit van het zaad haha slecht voor je vruchtbaarheid?

Daarmee gaat hij er niet komen. Clomid veel langer nemen. 3 tot 6 maanden en clomid gelijktijdig met HCG starten om hypofyse onmiddellijk aan het werk te zetten terwijl HCG de ballen direct zal activeren.

Cools,

Met het oog op acne, wat zou jij dan aanraden icm test? Primo,mast of Anavar? Of maakt de stof niet echt uit zolang de Ratios maar goed zijn? Zoja zou je nog even de Ratio test:mast kunnen vertellen? Test
Primo en Anavar staan in de beginpost zie ik. Alvast bedankt!

Cools,

Met het oog op acne, wat zou jij dan aanraden icm test? Primo,mast of Anavar? Of maakt de stof niet echt uit zolang de Ratios maar goed zijn? Zoja zou je nog even de Ratio test:mast kunnen vertellen? Test
Primo en Anavar staan in de beginpost zie ik. Alvast bedankt!
kan je mij eventjes notifyen wanneer Cools je vraag beantwoordt? Wel benieuwd naar t antwoord

Komt door te hoog DHT icm hoog androgene stof zoals tren. Nog een nadeel is dat je tren beter niet in die dosis kan zetten icm hogere dosis test, verhoogt kans oestrogene bijwerkingen weer.

Red maca of pompoenpitolie gaan kunnen helpen voor acne tijdens kuur (verlagen DHT). Maar ik raad toch nog aan test te verlagen ivm oestrogene bijwerkingen. Zeker bij DHT verlagers.

Thnx cools

Ik ga het hem zeggen! Zal hem pompoenpitolie erbij laten nemen!
Acne is niet alleen een androgeen dht probleem toch? Ik meen dat oestrogeen ook mee kan spelen klopt dit?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven