AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.824
@Cools

Is er een meest efficiënt injectie moment voor bijvoorbeeld Test-E? Normaal zet ik op zaterdag en ga vervolgens naar de gymIk vermoed niet dat er dan al testosteron is afgegeven/opgenomen? Op zondag train ik niet en komt bij mij over als een niet efficiënte injectie. Zou zondag injecteren efficiënter zijn daar ik de rest van de week (ma t/m zaterdag) wel train?

Na injectie komt er meteen testosteron vrij en er is dan nog is aanwezig van de vorige injectie. Dus dag dat je injecteert maakt niet uit bij wekelijkse injecties.

• #5.825
Is er een reden dat je winstrol niet noemt? Ik heb een test-e / winstrol kuur op het oog. Winstrol in dit geval omdat het ook niet-aromatiserend is zover mij bekend. Toevallig vanwege 17 Alkaline o.i.d?

Winstrol zijn er teveel back pumps en gewrichtsklachten.

Cools wij hadden laatst gesprek over Sarms.

Nou zit ik aan de Ostarine in mijn cruise. Heel veel wetenschappelijk kan je er nog niet over vinden en de ene zegt dat het licht onderdrukt en de andere zegt van niet.

Het moet ontzettend goed spiermassa verlies tegen houden. Ik had in mijn cruise verwacht toch zo'n 4 kilo zeker te verliezen.

Zit nu al halverwege week 2 en heb nog steeds zelfde gewicht en heb zelfs het gevoel dat ik omhoog ga met kracht.

Kan ik dit allemaal aan de Ostarine wijten en krijgt mijn lichaam dan wel de rust waarvoor een cruise bedoelt is.

Misschieb kan jij je visie eens laten schijnen over deze sarm en/of sarms in het algemeen.

• #5.827
Cools wij hadden laatst gesprek over Sarms.

Nou zit ik aan de Ostarine in mijn cruise. Heel veel wetenschappelijk kan je er nog niet over vinden en de ene zegt dat het licht onderdrukt en de andere zegt van niet.

Het moet ontzettend goed spiermassa verlies tegen houden. Ik had in mijn cruise verwacht toch zo'n 4 kilo zeker te verliezen.

Zit nu al halverwege week 2 en heb nog steeds zelfde gewicht en heb zelfs het gevoel dat ik omhoog ga met kracht.

Kan ik dit allemaal aan de Ostarine wijten en krijgt mijn lichaam dan wel de rust waarvoor een cruise bedoelt is.

Misschieb kan jij je visie eens laten schijnen over deze sarm en/of sarms in het algemeen.

Waarschijnlijk is het licht onderdrukkend zoals het er nu naar uit ziet.

Het werkt via de androgeenreceptor zoals aas, dus ja het houd verlies in spiermassa tegen :p En je komt ook spiermasssa bij.

Sarms is nog iets in volle ontwikkeling, er zijn al verschillende opties maar meer onderzoek is nodig.

Cools, mbt de 4 weken anavar op 30mg. Ik heb nu een relatief nieuw merk van mijn supplier wat tabs van 15mg heeft, er zitten maar liefs 100 tabs van 15mg in het potje.

Aangezien het potje me hetzelfde kost als een vial test vraag ik me af of hier wel echt 15mg anavar in zit. Als er slechts 10mg in de tab zit dan zit ik dus een extreem licht kuurtje van 4 weken 20mg anavar te doen. Heeft dat nog wel nut dan? Ik kan voor de zekerheid denk ik beter 3 tabs van 15mg nemen lijkt me?

Cools, mbt de 4 weken anavar op 30mg. Ik heb nu een relatief nieuw merk van mijn supplier wat tabs van 15mg heeft, er zitten maar liefs 100 tabs van 15mg in het potje.

Aangezien het potje me hetzelfde kost als een vial test vraag ik me af of hier wel echt 15mg anavar in zit. Als er slechts 10mg in de tab zit dan zit ik dus een extreem licht kuurtje van 4 weken 20mg anavar te doen. Heeft dat nog wel nut dan? Ik kan voor de zekerheid denk ik beter 3 tabs van 15mg nemen lijkt me?

zekerheid boven alles, dus meer ;-) herkenbare gedachten

Die met zo'n blauw etiketje en 2 letters op t tablet? :P
Ik hoop ook dat er uberhaupt anavar inzit en ik neem er gewoon 1tje extra :D

• #5.833

Heeft nog nut, maar het is zo bij elke UG dat er minder kan inzitten. Preventief meer nemen is nooit een goed idee want blijft gokken.

dit topic ga ik vanavond als ik tijd heb is even goed doornemen! thanks alvast, ziet er goed uit :)

Terug
Naar boven