AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, omdat ik zoveel lees dat primo gefaked wordt ga ik toch maar voor de test Anavar kuur uit je begin post. Ben toch bang voor acne omdat ik dit in het begin van m'n pubertijd toch behoorlijk gehad heb. Hoe sta jij tegen over roa? Of denk je dat als ik test/ana in de juiste verhouding 250ew/20 ed gebruik, daarnaast Pompoenpit olie pak, de acne mee zou vallen? Alvast bedankt!

Anavar wordt ook harstikke vaak gefaked zit vaak oxy of winny in @dekerel

@ment0s gaat je niks aan hoe ik dat weet, en hou het ontopic alsjeblieft we gaan niet samen cools zijn topic vervuilen ;)

Laatst bewerkt:
Onderbouw dan ook, zomaar papegaaien kan iedereen [emoji6]

Ga dit topic niet vervuilen! Pm me maar

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.867
Cools, omdat ik zoveel lees dat primo gefaked wordt ga ik toch maar voor de test Anavar kuur uit je begin post. Ben toch bang voor acne omdat ik dit in het begin van m'n pubertijd toch behoorlijk gehad heb. Hoe sta jij tegen over roa? Of denk je dat als ik test/ana in de juiste verhouding 250ew/20 ed gebruik, daarnaast Pompoenpit olie pak, de acne mee zou vallen? Alvast bedankt!

Werd anavar ook niet veel gefaked? :p In alle middelen kan wel iets anders zitten. Als je daar vanuit gaat kan je vrijwel niets meer nemen. Primo en anavar zijn als grondstof gewoon uit China beschikbaar, dus ook voor de producenten.

Pompoenpitolie moet voldoende zijn.

Ben zelf op biergist en pompoenpit olie gegaan en moet zeggen dat me huid er beter uit ziet :)
Goeie tip Cools.

De eerste labtesten van fake var geproduceerd door een nl ugl moet ik nog zien.
Merk het verschil echt wel tussen var en bv. winny. Vind winny dan ook echt niks, krijg altijd last van me gewrichten.

Cools,

zou je eens kunnen uitleggen waarom Amerikaanse boards vaak caber (of prami of bromo) adviseren en ik dit in Nederlandse kuren nooit tegenkom? Is dit puur voor prolactin issues tijdens de cycle en de libido voordelen, of heeft het ook nog andere voordelen?

Daarnaast gebruiken zij vaak estrogen blockers tijdens de cycle, dit zie ik in Nederland ook zelden. Is dit niet nodig of zijn zij juist te preventief bezig? Het zijn natuurlijk wel erg giftige orals allemaal, dus ik snap best less is more in dit geval.

Cools, ik ben nu vier weken test/tren/mast aan het prikken sinds 2 weken icm T3 (1 week 25, 1 week 50mcg). Nu is mijn T3 op en kan voor een paar dagen niet aan nieuwe komen, denk jij dat mijn schildklier al erg onderdrukt is of zal dit meevallen?

Lijkt me wel een goed idee ;) En graag gedaan.
500mg testosterone met 60mg anavar was het, maar ik neem aan dat ik maar 4 weken anavar pak. Is dan niet na deze 4 weken de ratio verstoord want ik kan niet de hele kuur anavar slikken toch voor die A:E ratio, tenminste ben ik niet van plan om langer dan 4 weken anavar te pakken.

Reden dat je niet langer dan 4 weken anavar wil??

• #5.875
Cools,

zou je eens kunnen uitleggen waarom Amerikaanse boards vaak caber (of prami of bromo) adviseren en ik dit in Nederlandse kuren nooit tegenkom? Is dit puur voor prolactin issues tijdens de cycle en de libido voordelen, of heeft het ook nog andere voordelen?

Daarnaast gebruiken zij vaak estrogen blockers tijdens de cycle, dit zie ik in Nederland ook zelden. Is dit niet nodig of zijn zij juist te preventief bezig? Het zijn natuurlijk wel erg giftige orals allemaal, dus ik snap best less is more in dit geval.

Puur prolactine.

Gebruik van anti-e's tijdens een kuur komt wel regelmatig voor hier. Zoals aromasin of arimidex. Giftig zou ik deze middelen niet noemen. Het is niet nodig als ze met de juiste producten een goede balans creëren.

• #5.878
Cools, ik ben nu vier weken test/tren/mast aan het prikken sinds 2 weken icm T3 (1 week 25, 1 week 50mcg). Nu is mijn T3 op en kan voor een paar dagen niet aan nieuwe komen, denk jij dat mijn schildklier al erg onderdrukt is of zal dit meevallen?

Je schildklier zal snel herstellen op die dosissen voor 2 weken.

• #5.879
500mg testosterone met 60mg anavar was het, maar ik neem aan dat ik maar 4 weken anavar pak. Is dan niet na deze 4 weken de ratio verstoord want ik kan niet de hele kuur anavar slikken toch voor die A:E ratio, tenminste ben ik niet van plan om langer dan 4 weken anavar te pakken.

Bij 500mg test zou ik voor masteron gaan en dus de hele kuur gebruiken.

Terug
Naar boven