XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Het zal vast en zeker al eens besproken zijn maar kan het niet zo snel vinden.

Wat is de beste Test/Bold verhouding?

@Cools

Hoe komt het dat de dht blockers dusteride en finasteride niet werken tegen acne en pompoenpitolie wel?

Alvast bedankt voor je antwoord!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.845
Het zal vast en zeker al eens besproken zijn maar kan het niet zo snel vinden.

Wat is de beste Test/Bold verhouding?

Dat is een moeilijk omdat ik geen bold fan ben en dit niet uitvoerig getest heb icm test e alleen. Maar gezien zijn eigenschappen zou ik 250 test e 300-350 bold doen.

• #5.846
@Cools

Hoe komt het dat de dht blockers dusteride en finasteride niet werken tegen acne en pompoenpitolie wel?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Ik vermoed dat pompoenpitolie nog bijkomende eigenschappen heeft zoals prostaglandine D2 verlaging wat weer goed is tegen acne (verlaging ontstekingsfactoren).

Ik vermoed dat pompoenpitolie nog bijkomende eigenschappen heeft zoals prostaglandine D2 verlaging wat weer goed is tegen acne (verlaging ontstekingsfactoren).

@Cools

Dus die beide eigenschappen van dht blokkering en de dingen die je net opnoemde die combinatie zorgt dat het dan effectief is tegen acne

• #5.848
@Cools

Dus die beide eigenschappen van dht blokkering en de dingen die je net opnoemde die combinatie zorgt dat het dan effectief is tegen acne

Waarschijnlijk wel. DHT heeft zelf ook een sterk effect op ontstekingsfactoren, maar aas zelf en bepaalde metabolieten ook. Dus alleen een 5-alfa-reductase remmer is dan niet voldoende.

Bedankt voor je raad/advies Cools!

Vandaag was de laatste dag van mijn nakuur dus Nolva stopt vanaf morgen. Ik ga voorlopig mijn borstspieren niet trainen en zal de komende week zien hoe het evolueert. Ik laat nog weten hoe het afloopt.

Zoals beloofd een korte update: de onregelmatigheden die ik voelde in mijn borstspieren zijn (zover ik kan voelen) zo goed als volledig weggetrokken. Allicht zal er idd wat weefselschade ofzo geweest zijn door de combi van nolva met roa.

Ik volg het de komende tijd verder op, kwestie om actie te ondernemen als het toch weer zou komen opzetten :)

Zoals beloofd een korte update: de onregelmatigheden die ik voelde in mijn borstspieren zijn (zover ik kan voelen) zo goed als volledig weggetrokken. Allicht zal er idd wat weefselschade ofzo geweest zijn door de combi van nolva met roa.

Ik volg het de komende tijd verder op, kwestie om actie te ondernemen als het toch weer zou komen opzetten :)
Kheb je verhaal ff vanaf begin gelezen. Waarom ontkent bij de dokter dat je niet aan anabolen zat? Misschien had je dan een duidelijker antwoord kunnen krijgen?

Verder niks er aan overgehouden? Je weet de precieze reden zeker niet of het door roa of nolva (of combinatie) kwam?

Kheb je verhaal ff vanaf begin gelezen. Waarom ontkent bij de dokter dat je niet aan anabolen zat? Misschien had je dan een duidelijker antwoord kunnen krijgen?

Verder niks er aan overgehouden? Je weet de precieze reden zeker niet of het door roa of nolva (of combinatie) kwam?

Huidige huisarts is er 1 waar mijn volledige schoonfamilie ook gaat. In principe hebben dokters beroepsgeheim maar het is een klein dorpje en gebeurt wel vaker dat dokter vraag hoe het nog met x of y is.

Ben van plan om andere huisarts te nemen om open over mijn gebruik te kunnen communiceren.

Huisarts dacht ook dat het weefselschade of spierknoopje was door te trainen by the way, maar hij kon er weinig info over geven.

Hij wist natuurlijk niet dat ik combi nolva en roa nam :) Verder geen schade hoor, je ziet niets en ik voel bijna niets meer. Hetgeen ik voel is denk ik eerder omdat ik er zo gefocust op ben want het is echt verwaarloosbaar.

Huidige huisarts is er 1 waar mijn volledige schoonfamilie ook gaat. In principe hebben dokters beroepsgeheim maar het is een klein dorpje en gebeurt wel vaker dat dokter vraag hoe het nog met x of y is.

Ben van plan om andere huisarts te nemen om open over mijn gebruik te kunnen communiceren.

Huisarts dacht ook dat het weefselschade of spierknoopje was door te trainen by the way, maar hij kon er weinig info over geven.

Hij wist natuurlijk niet dat ik combi nolva en roa nam :) Verder geen schade hoor, je ziet niets en ik voel bijna niets meer. Hetgeen ik voel is denk ik eerder omdat ik er zo gefocust op ben want het is echt verwaarloosbaar.
Lastig dat met die huisarts. Heb er idd ook ervaring mee. Klein dorpje, heel het dorpje bij 1 huis arts :p

Maar oke het is dus allemaal goed verlopen. Is toch wel iets wat ik hier voor het eerst lees.

Als ik clomid heb genomen wordt ik daarna best vermoeid en slaperig, hoort dat erbij?

@Cools ,

Hoe anabool is Test 250 + Tren 200 + Mast 200

In vergelijking met 500mg Test?

Ik ben verreweg geen Cools maar heb wel een keer in een post van cools gelezen dat tren super androgeen is en super anabool dus denk dat je test tren mast stuk sterker is als 500test @AnonyMass

Terug
Naar boven