AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Echte anavar is gewoon te verkrijgen. Is in China te bestellen net zoals alle rest, maar net zoals alle aas blijft het een gok wat erin zit.

Mast p zou je erbij kunnen zetten.
Hmm, ik ga het toch nog ergens anders proberen dan. Iemand uit een gym verkoopt en zegt dat hij alles wat hij verkoopt op voorhand heeft laten testen. Vraag me af of dit reëel is aangezien ik wel eens topics voorbij zie komen met prijzen van testen en die zijn toch belachelijk hoog. Daarentegen verkoopt hij t zelfde spul aan een maatje die hij voor wedstrijden begeleid dus lijkt me dan toch dat t legit spul moet zijn..

Hmm, ik ga het toch nog ergens anders proberen dan. Iemand uit een gym verkoopt en zegt dat hij alles wat hij verkoopt op voorhand heeft laten testen. Vraag me af of dit reëel is aangezien ik wel eens topics voorbij zie komen met prijzen van testen en die zijn toch belachelijk hoog. Daarentegen verkoopt hij t zelfde spul aan een maatje die hij voor wedstrijden begeleid dus lijkt me dan toch dat t legit spul moet zijn..
Alleen op zichzelf misschien, maar je gelooft toch zelf niet dat hij dusdanig veel kan afzetten dat het voor hem een interessant verhaal wordt om naar zijn klantjes allerlei labtests te kunnen overleggen van allerlei merken/gear? Voordat dat interessant is moet je duizenden euro's per maand winst maken om dergelijke investeringen nuttig te laten zijn (geloof dat je ongeveer 350eu kwijt was namelijk voor dergelijke basic testjes, en meer details is nog duurder).

Alleen op zichzelf misschien, maar je gelooft toch zelf niet dat hij dusdanig veel kan afzetten dat het voor hem een interessant verhaal wordt om naar zijn klantjes allerlei labtests te kunnen overleggen van allerlei merken/gear? Voordat dat interessant is moet je duizenden euro's per maand winst maken om dergelijke investeringen nuttig te laten zijn (geloof dat je ongeveer 350eu kwijt was namelijk voor dergelijke basic testjes, en meer details is nog duurder).
Nee, daarom vraag ik me ook af of t wel reëel is om zoiets te doen. Voor een gewone gemiddelde gebruiker die af en toe wat wilt testen is t natuurlijk belachelijk duur. Misschien dat iemand die weekeljks een grote hoeveelheid laat testen minder betaalt. Heb er geen verstand van :p

Cools, hoe zou je HCG laten meelopen tijdens blast cruise blast (stel: week 1-10 bulk blast, 11-16 cruise, 17-24 cut blast en 26-29 nakuur)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.207
Dat kan gerust maar of je er veel zal aan hebben, is een andere zaak.

Die twee weken, daarvan zal je niets merken wat dat betreft. En al zeker niet met winstrol.

Werkt vanaf dag 1, dus de spiermassa in die 2 weken is er. Wat je behoud hangt van voeding, herstel en training af.

Minder spiermassa dan op meerdere weken natuurlijk, maar meer dan natuurlijk. En winstrol en anavar zijn 2 onderschatte aas.

• #6.208
Cools, hoe zou je HCG laten meelopen tijdens blast cruise blast (stel: week 1-10 bulk blast, 11-16 cruise, 17-24 cut blast en 26-29 nakuur)?

500iu hcg 2x/week of 750iu indien teelballen toch sterk krimpen. Tijdens cruise kan je bv. 125mg test en hcg laten doorlopen als je van plan was 250mg test e tijdens cruise te zetten.

500iu hcg 2x/week of 750iu indien teelballen toch sterk krimpen. Tijdens cruise kan je bv. 125mg test en hcg laten doorlopen als je van plan was 250mg test e tijdens cruise te zetten.
De combinatie van HCG en test heeft de voorkeur lijkt me dan, toch? Omdat je anders 'off-HCG' gaat?

Gehele kuur t/m eerste week nakuur dus HCG? Thanks Cools ;)

Cools, Ik ben van plan binnenkort dat anavar kuurtje van jou te pakken maar dan 33 dagen op 30mg.
k heb nog clomid in huis, weet je nog een goeie mini pct just to be safe?

En nog een andere vraag:
Ik wil het puur gaan gebruiken voor massa behoud om zo met een enorme calorie deficit snel af te vallen.
Maintenance cal liggen rond de 3800. Zou ik vanaf dag 1 al max 2300 cal kunnen eten zonder spiermassaverlies?
Of zou dit pas veilig kunnen na 1 week?
Uiteraard hou ik de eiwitten hoog, boven de 250 gram.

Heb je dat artikel wat je hebt gepost goed gelezen? Wat er in staat is dat mensen die Hcg gebruiken, 'abnormale' cellen in hun sperma hebben. Dat is wat cools er mee denk ik wil zeggen. Hcg verhoogt spermatogenese, maar de kwaliteit hiervan is niet al te best. De abnormale cellen dus.

• #6.214

Gaat over de vruchtbaarheid en abnormale spermacellen. Hoe meer hcg, hoe meer spermacellen, maar ook abnormale. Dat komt omdat FSH de kwaliteit en dus abnormale spermacellen voorkomt.

Zijn ook hoge dosissen na een kuur en dit zou mogelijk ook schadelijk zijn voor de testes. Dat doen we gelukkig niet meer ;)

• #6.215
Cools, Ik ben van plan binnenkort dat anavar kuurtje van jou te pakken maar dan 33 dagen op 30mg.
k heb nog clomid in huis, weet je nog een goeie mini pct just to be safe?

En nog een andere vraag:
Ik wil het puur gaan gebruiken voor massa behoud om zo met een enorme calorie deficit snel af te vallen.
Maintenance cal liggen rond de 3800. Zou ik vanaf dag 1 al max 2300 cal kunnen eten zonder spiermassaverlies?
Of zou dit pas veilig kunnen na 1 week?
Uiteraard hou ik de eiwitten hoog, boven de 250 gram.

Niet nodig behalve als je teelballen sterk krimpen tijdens.

Je kan meteen lager in kcal dan gaan en idd hoog in eiwitten blijven. Je goede vetten ook niet vergeten.

Niet nodig behalve als je teelballen sterk krimpen tijdens.

Je kan meteen lager in kcal dan gaan en idd hoog in eiwitten blijven. Je goede vetten ook niet vergeten.

Bedankt voor de tips! Kzal er om denken en zal je over 6 weken wel m´n resultaten wel even laten weten

@Cools, ik wilde eigenlijk deze week al starten met mijn cut kuur maar nu ik langs dit topic ben gekomen twijfel ik nog. De compounds die ik heb zijn test e, hcg, clomid, aromasin en anavar.

Als ik terugkijk naar mijn pubertijd verwacht ik al te aromatiseren bij het kijken naar een ampul test..

Ik dacht oorspronkelijk aan:
250mg test e / wk
20mg anavar / dag
500iu hCG / wk

Maar je geeft aan dat de hCG omgezet wordt naar 100mg test dus dan zou ik 150mg per week moeten zetten.
Met ampullen van 250mg, zou iedere 10 dagen zetten dit dan compenseren?

Nakuur gewoon 50mg clomid voor 10-14 dagen zoals omschreven dacht ik zo.

Zeer mooi topic overigens!

Laatst bewerkt:
  • #6.218
@Cools, ik wilde eigenlijk deze week al starten met mijn cut kuur maar nu ik langs dit topic ben gekomen twijfel ik nog. De compounds die ik heb zijn test e, hcg, clomid, aromasin en anavar.

Als ik terugkijk naar mijn pubertijd verwacht ik al te aromatiseren bij het kijken naar een ampul test..

Ik dacht oorspronkelijk aan:
250mg test e / wk
20mg anavar / dag
500iu hCG / wk

Maar je geeft aan dat de hCG omgezet wordt naar 100mg test dus dan zou ik 150mg per week moeten zetten.
Met ampullen van 250mg, zou iedere 10 dagen zetten dit dan compenseren?

Nakuur gewoon 50mg clomid voor 10-14 dagen zoals omschreven dacht ik zo.

Zeer mooi topic overigens!

Je hcg 500iu 2x/week komt overeen met trt dosis van 125mg test e/week.

Als je gevoelig bent aan gyno niet aan te raden dus icm 250mg test e. 125mg test e is dan voldoende icm hcg en kan zelfs naar beneden nog indien nodig. Je kan dan anavar met 10mg verhogen.

Om die 10 dagen (als het niet anders kan) is ook een goed idee.

Je hcg 500iu 2x/week komt overeen met trt dosis van 125mg test e/week.

Als je gevoelig bent aan gyno niet aan te raden dus icm 250mg test e. 125mg test e is dan voldoende icm hcg en kan zelfs naar beneden nog indien nodig. Je kan dan anavar met 10mg verhogen.

Om die 10 dagen (als het niet anders kan) is ook een goed idee.

Thanks voor je reactie. Ik twijfel nu nog even om de hCG weg te laten of inderdaad om de 10 dagen te zetten. Maar daar kom ik wel uit. :)
Zal de anavar met 10mg verhogen.

@Cools

Zou nakuur 20 dagen clomid en 1500 pregnyl (3x in 1 week)
Een goede nakuur zijn bij de volgende kuur :

1-4 dianabol 30mg
1-10 test 200
1-10 mast 200
1-10 tren 100
Allemaal lange esthers
200 test ipv 250 omdat dit een mix is waar alles bij elkaar zit.

@Cools

Klopt het ook dat die mast vanaf dag 1 al het vocht van de dianabol tegen gaat of mag k nog steeds veel vocht verwachten ?

Terug
Naar boven