MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

@Cools vanaf vandaag begonnen met 3iu Alley HGH e.d. te zetten, ik zal dit opbouwen tot 5iu e.d.. Heeft dit effect op mijn A:E verhouding en zo ja, dan weet jij vast als beste wat ik kan doen om dit in balans te krijgen icm 300mg Test-P/Mast-P/Tren-A PW.

@Cools, hoe is de a/e verhouding bij onderstaande cut-kuur?

Test E 250 mg EW
Mast E 200 mg EW
T3 50 mcg ED

Zal de dosering mast moeten worden aangepast als ik er 2x 500iu hCG pw bij zet?

Is het trouwens verstandig om hier pompoenpitolie caps bij te nemen om eventuele acne te voorkomen? Ik vermoed namelijk dat ik redelijk gevoelig ben voor acne.

@popwar Waarom je test onderdrukken voor die 2 weken. Ik zou gewoon wachten

Ik had hier 100+ post terug gelezen dat er iemand voorstelde voor een anavar kuurtje 2 weken on 1maand off 2x herhalen , daarna 3/4 maand off. Cools vond het geen bezwaar.. Mss dat het met winstrol ook kon, maar inplaats met nog eens winstrol te herhalen 1maand off en test/primo kuurtje derachter en daarna 4 maand off.

Paar posts naar beneden:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/page-128

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.184
@Cools vanaf vandaag begonnen met 3iu Alley HGH e.d. te zetten, ik zal dit opbouwen tot 5iu e.d.. Heeft dit effect op mijn A:E verhouding en zo ja, dan weet jij vast als beste wat ik kan doen om dit in balans te krijgen icm 300mg Test-P/Mast-P/Tren-A PW.

Ja, hgh heeft effect op je prolactine en zou zelfs met de receptor kunnen interacteren. Blijft wel persoons- en dosisafhankelijk.

Ik denk dat de kuur zoals die nu is voldoende is.

• #6.185
@Cools, hoe is de a/e verhouding bij onderstaande cut-kuur?

Test E 250 mg EW
Mast E 200 mg EW
T3 50 mcg ED

Zal de dosering mast moeten worden aangepast als ik er 2x 500iu hCG pw bij zet?

Is het trouwens verstandig om hier pompoenpitolie caps bij te nemen om eventuele acne te voorkomen? Ik vermoed namelijk dat ik redelijk gevoelig ben voor acne.

Mast op 200mg is voldoende bij een totaal van 325-350mg test wat je met de hcg bereikt. Je kan nog altijd mast met 50-100mg uppen indien nodig.

Als je gevoelig aan acne bent is het aan te raden om dit erbij te nemen. Maar je kan ook even weekje of 2 aanzien en alleen nemen als je acne krijgt.

• #6.186
Ik had hier 100+ post terug gelezen dat er iemand voorstelde voor een anavar kuurtje 2 weken on 1maand off 2x herhalen , daarna 3/4 maand off. Cools vond het geen bezwaar.. Mss dat het met winstrol ook kon, maar inplaats met nog eens winstrol te herhalen 1maand off en test/primo kuurtje derachter en daarna 4 maand off.

Paar posts naar beneden:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/page-128

Klopt, maar niet op die dosering. Ik zou max 30-40mg dan doen voor anavar of winny.

Mijn huidige stats zijn 183cm 86k 11-12%

Red ik het met het cools kuurtje om 2 kilo (test e 250 / primo 250 6 weken) aan te komen en onder de 10% te raken?

of kan ik beter een lange cycle doen van low test 250/300 high Primo opbouwend naar 800 voor 10-12 weken?

Laatste cycle was precies een jaar terug en was deze low test high primo cycle, heb alle kilo's behouden alleen wat vetter geworden
jaar ervoor test e 400 gedaan voor +/- 14 weken, maar te fat eruit gekomen en na mislukte cut en ziekte veel verloren

m.b.t. het cools kuurtje
Heb nog bijna een volle pot Nolvadex liggen, is hiervoor 10 dagen na de laatste inject 10 dagen 10mg ED voldoende?

• #6.188
en 10 dagen na de laatste inject 10mg per dag is goed toch?

thanks! cool
nou hopelijk is het ook voor mij wat, je 6 weken programma
hoop er droog en iets zwaarder uit te komen
mijn primo en test e zijn (3ml buisje) 100mg/ml en 300mg/ml
Dus wordt denk ik maar 300/300 :)

• #6.192
thanks! cool
nou hopelijk is het ook voor mij wat, je 6 weken programma
hoop er droog en iets zwaarder uit te komen
mijn primo en test e zijn (3ml buisje) 100mg/ml en 300mg/ml
Dus wordt denk ik maar 300/300 :)

Voor je nakuur dan kijken dat na 10 dagen je teelballen goed op formaat zijn anders paar dagen extra nemen.

Mast op 200mg is voldoende bij een totaal van 325-350mg test wat je met de hcg bereikt. Je kan nog altijd mast met 50-100mg uppen indien nodig.

Als je gevoelig aan acne bent is het aan te raden om dit erbij te nemen. Maar je kan ook even weekje of 2 aanzien en alleen nemen als je acne krijgt.
Top, thnx!

Ik weet dat zo'n 500mg pompoenpitolie genoeg is per dag, maar zou ik ook 1000mg eod kunnen nemen i.v.m. de dosering van 1000mg per capsule?

@Cools

Zou nakuur 20 dagen clomid en 1500 pregnyl (3x in 1 week)
Een goede nakuur zijn bij de volgende kuur :

1-4 dianabol 30mg
1-10 test 200
1-10 mast 200
1-10 tren 100
Allemaal lange esthers
200 test ipv 250 omdat dit een mix is waar alles bij elkaar zit.

• #6.196
@Cools

Zou nakuur 20 dagen clomid en 1500 pregnyl (3x in 1 week)
Een goede nakuur zijn bij de volgende kuur :

1-4 dianabol 30mg
1-10 test 200
1-10 mast 200
1-10 tren 100
Allemaal lange esthers
200 test ipv 250 omdat dit een mix is waar alles bij elkaar zit.

Dat is voldoende. Wel pas beginnen na je hcg met clomid.

Cools, ik was eerst van plan om een anavar only te doen, maar wilde eigenlijk toch wat meer. Nu zag ik je 20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken en dit sprak mij wel aan. Is er een soortgelijke kuur mogelijk zonder anavar, aangezien ik bang ben geen echte anavar te kunnen vinden op dit moment..

• #6.198
Cools, ik was eerst van plan om een anavar only te doen, maar wilde eigenlijk toch wat meer. Nu zag ik je 20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken en dit sprak mij wel aan. Is er een soortgelijke kuur mogelijk zonder anavar, aangezien ik bang ben geen echte anavar te kunnen vinden op dit moment..

Echte anavar is gewoon te verkrijgen. Is in China te bestellen net zoals alle rest, maar net zoals alle aas blijft het een gok wat erin zit.

Mast p zou je erbij kunnen zetten.

Heb hier nog een potje winny liggen dat op moet. Ik dacht aan 40/60mg winny 2 -2,5weken , maand wachten en dan 250mg test 250mg primo.

Wat denk jij kwa herstel en onderdrukking? En gewricht problemen zullen wel te doen zijn met 2 weken winny neem ik aan, daarna trekt het toch weg.
Dat kan gerust maar of je er veel zal aan hebben, is een andere zaak.
@popwar Waarom je test onderdrukken voor die 2 weken. Ik zou gewoon wachten
Die twee weken, daarvan zal je niets merken wat dat betreft. En al zeker niet met winstrol.

Terug
Naar boven