AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.241
@Cools

Ik heb nog 1 set bloed buisjes thuis liggen. Nu blast ik nog maar voor 5 weken op 1000test 800mast 400deca voordat ik ga cruisen. Ik ben aan het denken om eerder te cruisen op 150 test 100 primo iedere 5 dagen voor 6 weken en daarna een 400 tren 250test 400mast 70winstrol met t5-t3-clen etc kuur. Wanneer kan ik het best m'n bloed tappen? Einde cruise of na een paar weken tren Ofzo ???

De bloedwaarden die gemeten worden zijn;
  • Hemoglobine (Hb)*
  • ASAT
  • ALAT
  • gamma-GT
  • Ureum*
  • Creatinine*
  • Triglyceriden*
  • HDL*
  • LDL*
  • Totaal cholesterol*
  • TSH, zonodig T4*
  • Creatinekinase (CK)*
  • Testosteron
  • vrij testosteron
  • SHBG
  • LH
  • FSH

70mg winstrol bij je kuur? Niet wat veel bij test, tren, mast?

Beste kan je na je blast bloed laten aftappen. Zo heb je een goed beeld wat de blast/kuur met je waardes heeft gedaan. Eigenlijk zou je dan nog x aantal weken in de cruise eens moeten laten meten om te kijken of de waardes normaliseren indien afwijkend.

70mg winstrol bij je kuur? Niet wat veel bij test, tren, mast?

Beste kan je na je blast bloed laten aftappen. Zo heb je een goed beeld wat de blast/kuur met je waardes heeft gedaan. Eigenlijk zou je dan nog x aantal weken in de cruise eens moeten laten meten om te kijken of de waardes normaliseren indien afwijkend.
Correctie: 60mg haha
Is wel best prijzig dan maar ik zal het proberen, dankjewel

• #6.243
Correctie: 60mg haha
Is wel best prijzig dan maar ik zal het proberen, dankjewel

Is nog veel hoor bij de rest :P Je totale mg aas komt dan heel hoog icm een oral.

Winstrol zou dan alleen al 420mg/week zijn.

Indien te duur, kan je beste gewoon x aantal tijd in de cruise bloed afnemen om te kijken hoe je hersteld bent. Je bloedwaardes zullen toch afwijken na de blast.

Goed idee,
ik doe het aan het einde van de cruise, blijf dan even door cruisen tot ik de uitslag heb en als het te zwaar afwijkt allemaal zal ik nog even door cruisen

Thanks!

@Cools even een klein vraagje over het gebruik van hgc. Ik ben van plan binnenkort low test/high tren te doen voor 10 weken, uiteraard vanaf week 8 stopt de tren en dan nog 2 weken test doortrekken.

Nu zit ik te twijfelen of om de hcg vanaf het begin mee te laten lopen, of blasten aan het eind. De reden voor de twijfel is omdat ik in week 8 van de kuur (na laatste tren inject) 8dagen op vakantie ben en eenmaal p.w. Hcg te kort schiet, of is dit eenmalig te overzien? Of gaan de waardes dan teveel schommelen? Thanks alvast!

@Cools even een klein vraagje over het gebruik van hgc. Ik ben van plan binnenkort low test/high tren te doen voor 10 weken, uiteraard vanaf week 8 stopt de tren en dan nog 2 weken test doortrekken.

Nu zit ik te twijfelen of om de hcg vanaf het begin mee te laten lopen, of blasten aan het eind. De reden voor de twijfel is omdat ik in week 8 van de kuur (na laatste tren inject) 8dagen op vakantie ben en eenmaal p.w. Hcg te kort schiet, of is dit eenmalig te overzien? Of gaan de waardes dan teveel schommelen? Thanks alvast!

Een ampul hcg en een ampul bac water moet toch wel mee te smokkelen zijn? :p

• #6.248

125mg test minder als je hcg zet en je zou meteen kunnen beginnen en dan bv. als je op vakantie gaat stoppen met hcg en je test terug verhogen. Eenmaal terug van vakantie weer hcg beginnen ;)

125mg test minder als je hcg zet en je zou meteen kunnen beginnen en dan bv. als je op vakantie gaat stoppen met hcg en je test terug verhogen. Eenmaal terug van vakantie weer hcg beginnen ;)
Super! Dan ga ik het op die manier doen, bedankt!

Waarom wordt er clomid aangeraden bij testo 250 en 20mg anavar ? Dit zorgt voor meer depressie en acne lees ik overal.

Normaal pak ik nolva of is dat in deze kuur niet zo goed als clomid, want ik ga ook hcg erbij pakken

Cools,
Heeft het nut om midden in een cycle nog hcg toe te voegen 2x per week 500iu? Of moet er eerst een hogere dosering hcg gezet worden en daarna verder op 2x500iu?

Correctie/Aanvulling: Hersteld van je nakuur ;)
Wat bedoel je met hersteld van je nakuur? Je hersteld niet van een nakuur. Een nakuur zorgt ervoor dat je hypofyse onmiddellijk geactiveerd wordt om het herstel vlugger in gang te zetten. Ik vraag mij trouwens af waarom er meestal zo korte nakuren worden aangeraden. Ik zou dat minstens 4 weken doen na een kuur van 12 weken. Zelfs langer. Je ballen hebben veel langer activatie nodig om te herstellen. Da's mijn mening en die is niet onderbouwd, dus niet afkomen met : heb je onderzoeken die dat bevestigen.

Waarom wordt er clomid aangeraden bij testo 250 en 20mg anavar ? Dit zorgt voor meer depressie en acne lees ik overal.

Normaal pak ik nolva of is dat in deze kuur niet zo goed als clomid, want ik ga ook hcg erbij pakken
Nog nooit een depressie of slecht gevoel gehad tijdens een lichte dosis clomid. Integendeel zelfs. Mijn ervaring met nolva is dat ik geen verschil voel met wanneer ik niet nakuur. Sommigen worden ook depri van nolva. Vroeger werd er een te hoge dosis clomid genomen om te herstellen maar sinds dat er een paar onderzoeken aangetoond hebben dat 25mg clomid effectief zou zijn en de kans op bijwerkingen bijna nihil zou zijn, wordt weer clomid aangeraden.

Nog nooit een depressie of slecht gevoel gehad tijdens een lichte dosis clomid. Integendeel zelfs. Mijn ervaring met nolva is dat ik geen verschil voel met wanneer ik niet nakuur. Sommigen worden ook depri van nolva. Vroeger werd er een te hoge dosis clomid genomen om te herstellen maar sinds dat er een paar onderzoeken aangetoond hebben dat 25mg clomid effectief zou zijn en de kans op bijwerkingen bijna nihil zou zijn, wordt weer clomid aangeraden.

Laatste tijd wordt clomid inderdaad weer vaker aangeraden.

Velen (waaronder ikzelf) gebruiken nog steeds nolva. Denk dat dat komt omdat je nolva tijdens kuur kan gebruiken als er gyno zou optreden. Is dan gemakkelijk om nolva in huis te hebben als nakuur en eventueel tijdens de kuur :)

Weet zeker dat deze vragen al meerdere keren zijn behandeld hier maar kan ze niet zo snel terugvinden. Wanneer je telkens 6 weken blast op korte esters, hoelang zou je dan moeten cruisen? Ook 6 weken of zouden dan 4 weken volstaan? Vraag 2; je zegt dat de rek na 6-8 wk uit een kuur is (meeste eruit gehaald). Hoe zit dit bij BC.. Gezien hier in principe iedere blast weer de volle mep gepakt word terwijl men dan 6 maanden+ ON is. Is het de cruise welke dit mogelijk maakt?

Weet zeker dat deze vragen al meerdere keren zijn behandeld hier maar kan ze niet zo snel terugvinden. Wanneer je telkens 6 weken blast op korte esters, hoelang zou je dan moeten cruisen? Ook 6 weken of zouden dan 4 weken volstaan? Vraag 2; je zegt dat de rek na 6-8 wk uit een kuur is (meeste eruit gehaald). Hoe zit dit bij BC.. Gezien hier in principe iedere blast weer de volle mep gepakt word terwijl men dan 6 maanden+ ON is. Is het de cruise welke dit mogelijk maakt?
Je moet ook begrijpen dat je door 10 personen misschien 5 verschillende antwoorden hierop zal krijgen en dat in feite niemand die echt weet. Dat zijn allemaal zaken die nooit echt uitgetest zijn geweest maar waar over geïnsinueerd wordt.

• #6.257
Cools,
Heeft het nut om midden in een cycle nog hcg toe te voegen 2x per week 500iu? Of moet er eerst een hogere dosering hcg gezet worden en daarna verder op 2x500iu?

Heeft zeker zin, kan wel zijn dat je 750iu nodig hebt in het begin. Hoger zou ik niet doen want dan zit je met een hoop extra oestrogeen. Je test best wat verlagen met 125mg.

• #6.258
Wat bedoel je met hersteld van je nakuur? Je hersteld niet van een nakuur. Een nakuur zorgt ervoor dat je hypofyse onmiddellijk geactiveerd wordt om het herstel vlugger in gang te zetten. Ik vraag mij trouwens af waarom er meestal zo korte nakuren worden aangeraden. Ik zou dat minstens 4 weken doen na een kuur van 12 weken. Zelfs langer. Je ballen hebben veel langer activatie nodig om te herstellen. Da's mijn mening en die is niet onderbouwd, dus niet afkomen met : heb je onderzoeken die dat bevestigen.

Bij langere kuren is 4 weken 25mg idd aan te raden. Behalve als je hcg tijdens hebt gebruikt kan je met 3 weken wegkomen.

Die korte nakuren is voor korte kuren ;)

• #6.259

8 weken cruise zou ik dan doen. 4 weken is wat te kort en 6 weken zou mss net kunnen.

Tijdens cruise kunnen je receptoren, enzymen en een hoop andere hormonen en stoffen weer normaliseren. Dit zorgt ervoor dat je volgende blast weer volledig effectief is.

• Like
Waarderingen: REJ
Hey cools had je laast een pm gestuurd en wil over 4maanden weer een kuurtje doen en vroeg me af of jij dit veilig vindt ? Test e mast e of p voor de a:e en 10mg aromasin de gehele kuur en 10mg nolva de gehele kuur, En daarna 3 weken nakuren met alleen nolva 20mg Is dit veilig kwa gyno?

Terug
Naar boven