XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Werkt vanaf dag 1, dus de spiermassa in die 2 weken is er. Wat je behoud hangt van voeding, herstel en training af.

Minder spiermassa dan op meerdere weken natuurlijk, maar meer dan natuurlijk. En winstrol en anavar zijn 2 onderschatte aas.
Ik weet wat je bedoelt. Het zal altijd wel iets opbrengen. Ik heb vroeger een paar winny only's gedaan en ik ben er mee akkoord dat dit een AS is dat onderschat wordt. Zeker wat krachtwinst betreft tijdens de eerste drie weken. Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat hij het toch misschien beter kon bijhouden om tijdens een volgende kuur te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.222
@Cools

Klopt het ook dat die mast vanaf dag 1 al het vocht van de dianabol tegen gaat of mag k nog steeds veel vocht verwachten ?

Ik zou dianabol door anavar vervangen, beter voor je lever gezien dianabol gewoon zeer slecht is voor je lever.

Het gaat dat voor een deel tegengaan, maar icm test kan er nog redelijk wat vocht zijn.

Hey wat raden jullie aan raden als PCT voor een 10 week 300mg Test E cycle?
Ik heb zowel Nolva als Clomid.

Ja, ik weet dat het een lage kuur is maar ik wil rustig beginnen.

kijk ff aan het begin van het topic, daar staan ook voorbeeld kuren

(Clomid)

Cools,

Ik heb een vraag m.b.t. mijn volgende cutkuur. Wat zou een goede A:E verhouding zijn van een test e(of sust), tren e, mast e kuur?

Thanks voor je reactie. Ik twijfel nu nog even om de hCG weg te laten of inderdaad om de 10 dagen te zetten. Maar daar kom ik wel uit. :)
Zal de anavar met 10mg verhogen.

Is het geen optie om HCG 2x 250IU te laten meelopen dan 2x 500IU? Of heeft dit geen zin?

• #6.229
Hey wat raden jullie aan raden als PCT voor een 10 week 300mg Test E cycle?
Ik heb zowel Nolva als Clomid.

Ja, ik weet dat het een lage kuur is maar ik wil rustig beginnen.

Als je rustig wil beginnen zou ik geen 10wkn doen maar 6 en kijken hoe je reageert.
Je gaat geen extra winst pakken na 6 wkn alleen maar meer onderdrukken en dat zorgt weer voor n langer herstel.
Clomid kan 10-12dgn 50mg ed. (6wkn) Meestal voel je wel als je goed bent herstelt

Ik vroeg me af aangezien de meeste anavar verkrijgbaar eigenlijk winstrol is en aangezien het erg moeilijk is om aan echte anavar te komen. Of de A:E ratio wordt beïnvloed als je de 250mg test e -20mg anavar kuur doet terwijl je eigenlijk winstrol hebt in plaats van anavar. Heeft dit invloed op de A:E ratio of ligt dit vrijwel hetzelfde?

Hey Cools,

Stel je doet een kuur van 14 weken, is het dan voldoende om een nakuur (nolva) te doen van 1/3 van de kuur?

In dit geval afgerond 5 weken nolva dan?

Als je rustig wil beginnen zou ik geen 10wkn doen maar 6 en kijken hoe je reageert.
Je gaat geen extra winst pakken na 6 wkn alleen maar meer onderdrukken en dat zorgt weer voor n langer herstel.
Clomid kan 10-12dgn 50mg ed. (6wkn) Meestal voel je wel als je goed bent herstelt
Hersteld ben je pas twee-drie maanden later. Je bent niet hersteld na 12 dagen clomid.

@Cools

Ik heb nog 1 set bloed buisjes thuis liggen. Nu blast ik nog maar voor 5 weken op 1000test 800mast 400deca voordat ik ga cruisen. Ik ben aan het denken om eerder te cruisen op 150 test 100 primo iedere 5 dagen voor 6 weken en daarna een 400 tren 250test 400mast 70winstrol met t5-t3-clen etc kuur. Wanneer kan ik het best m'n bloed tappen? Einde cruise of na een paar weken tren Ofzo ???

De bloedwaarden die gemeten worden zijn;
  • Hemoglobine (Hb)*
  • ASAT
  • ALAT
  • gamma-GT
  • Ureum*
  • Creatinine*
  • Triglyceriden*
  • HDL*
  • LDL*
  • Totaal cholesterol*
  • TSH, zonodig T4*
  • Creatinekinase (CK)*
  • Testosteron
  • vrij testosteron
  • SHBG
  • LH
  • FSH

• #6.238
De voorbeeld kuren duren meestal maar 6 weken. Ik wil een (lichtere) kuur van 10 weken doen.
Vandaar mijn vraag of ik mijn PCT hierop moet aanpassen of dat 50mg Clomid voor 2 weken al voldoende is.

25mg voor 3 weken zou ik dan doen omdat je 10 weken zet.

• #6.239
Hey Cools,

Stel je doet een kuur van 14 weken, is het dan voldoende om een nakuur (nolva) te doen van 1/3 van de kuur?

In dit geval afgerond 5 weken nolva dan?

Hangt vanaf of je hcg tijdens hebt gebruikt. Zonder hcg is 4 weken 10mg nolva voldoende, maar het formaat van je teelballen gaat aangeven of je nog langer moet nemen.

• #6.240
Ik vroeg me af aangezien de meeste anavar verkrijgbaar eigenlijk winstrol is en aangezien het erg moeilijk is om aan echte anavar te komen. Of de A:E ratio wordt beïnvloed als je de 250mg test e -20mg anavar kuur doet terwijl je eigenlijk winstrol hebt in plaats van anavar. Heeft dit invloed op de A:E ratio of ligt dit vrijwel hetzelfde?

Een veronderstelling. Bij alle aas kan er wat anders inzitten. En echte anavar is gewoon te bestellen in China waar alle UG's hun grondstoffen halen.

A:E ratio is wel hetzelfde bij winny en anavar.

Terug
Naar boven