XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik zit even met een klein dillemma m.b.t. HCG

Ik ga nu de 4e week met Test/Primo 250-200 en mijn teelballen zijn nog even groot. Mijn libido is misschien ietsje meer toegenomen maar niet veel meer als voor mijn kuur.
Kan het zijn dat mijn systeem (Axis) nog niet plat ligt?
Bedankt alvast!

Ik ga nu 5de week in van Test/Mast 350-200 en bij mij zijn ze ook nog dezelfde grootte, had wel verwacht dat ze al iets kleiner zouden zijn.

Axis kan nog altijd werkende zijn. Bij sommigen zelfs de gehele kuur van 6 weken, dan heb je geluk ;) Even kijken hoe je herstel gaat.

Hcg is dan zeker niet nodig.

Bedankt Cools. ik wacht dan nog wel even af.
Ik dacht dat de Axis normaliter altijd plat kwam te liggen met AAS? Maar dit zal wel weer persoonsafhankelijk zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.284
Androgenen hebben een stimulerende effect op de vetverbranding en oestrogenen het omgekeerde. Maar het effect van aas op de schildklierhormonen ligt anders.

Dus eigenlijk is Tren om te cutten zonder T3 gewoon een domme zet?

• #6.287
Dus eigenlijk is Tren om te cutten zonder T3 gewoon een domme zet?

Nee, want androgenen hebben toch een positief effect op de vetverbranding. Vrijwel alle aas hebben trouwens een soortgelijk effect als tren op de schildklier. Dus dat mechanisme zit ergens anders.

T3 is wel aan te raden als je lethargische klachten krijgt.

Om op dat HCG verhaal terug te komen. Ik weet dat HCG solo gewoon op kamertemperatuur bewaard kan blijven. Is dit met bac. water ook het geval of is het hiermee wel aan te raden om dit hoe dan ook in de koelkast te bewaren?

• #6.289
Om op dat HCG verhaal terug te komen. Ik weet dat HCG solo gewoon op kamertemperatuur bewaard kan blijven. Is dit met bac. water ook het geval of is het hiermee wel aan te raden om dit hoe dan ook in de koelkast te bewaren?

Zou het na mengen toch in de koelkast bewaren. Remt de bacteriegroei net dat beetje extra als je het langer wil gebruiken.

Mijn vraag was eigenlijk of je bac water an sich wel op kamertemperatuur kan bewaren. Dus ongemengd, zonder hCG. Maar kan alsnog uit je antwoord halen dat dat kan :D

• #6.291
Mijn vraag was eigenlijk of je bac water an sich wel op kamertemperatuur kan bewaren. Dus ongemengd, zonder hCG. Maar kan alsnog uit je antwoord halen dat dat kan :D

Zolang het gesloten is, dus nog niet aangeprikt kan je het op kamertemperatuur bewaren.

Heb je nog enige adviezen op sarms cools?

• #6.295
Cools, had je je tijdje geleden nog verdiept in T3/Tren, zag dat je dat poste maar daarna niet meer gevonden.

De mannenpil is "under construction"

Wellicht binnen 5 jaar legaal op de markt

Vraagje:
Ik heb last van mijn middenrug als ik op een bankje lig te trainen. Vantevoren had ik dat niet. Z.g.n. backpumps zijn dat toch?
Komt dat door de test of door de primo?

Thx

Terug
Naar boven