Powerful
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 146
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
De mannenpil is "under construction"
Wellicht binnen 5 jaar legaal op de markt
Bron?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mannenpil is "under construction"
Wellicht binnen 5 jaar legaal op de markt
Cools, had je je tijdje geleden nog verdiept in T3/Tren, zag dat je dat poste maar daarna niet meer gevonden.
Link naar de post staat meer info.Androgenen hebben een stimulerende effect op de vetverbranding en oestrogenen het omgekeerde. Maar het effect van aas op de schildklierhormonen ligt anders.
Vraagje:
Ik heb last van mijn middenrug als ik op een bankje lig te trainen. Vantevoren had ik dat niet. Z.g.n. backpumps zijn dat toch?
Komt dat door de test of door de primo?
Thx
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Vooral omdat ze beweren niet levertoxisch te zijn![]()
Wat is jouw mening voor het toevoegen van clen op een test e 375 mast e 400 tren e 200 cycle met hcg ernaast lopen? Beginnen op 20mcg en klimmen tot 80mcg ofzo? 2 weken on 2 weken off?Of beter niet?

Coole cools, heb vaker in mijn borst gezet en afgelopen do derdag in mijn borst gezet en sindsdien is heel mijn borst hard, in de vorm van een bult. Kan ook geen chest trainen want die bewegingen doen zeer en als je er op drukt ook of course, enig idee wanneer dit weg trekt?
Heb nu grotere tits dan mijn chick, is ze ook niet heel blij mee
@Cools hey cools ,, ik wil na me vakantie weer een kuur doen.
1-8w 250 test E5D
1-8w 200 mast E5D
1-4w mischien laag winstrol
En wil voor alle zekkerheid een al bij de hand hebben , welke vindt jij beter
Arimidex / aromasin
Ik kuur zonder maar wil het altijd bij de hand hebben voor alle zekkerheid.
Welke is beter?
En is arimidex/aromasin nakuur waardig?
[Link niet meer beschikbaar]
Dus hiit is superieur aan low intensity cardio?