MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Self

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.304
  • #6.305
Vraagje:
Ik heb last van mijn middenrug als ik op een bankje lig te trainen. Vantevoren had ik dat niet. Z.g.n. backpumps zijn dat toch?
Komt dat door de test of door de primo?

Thx

Primo, is meestal door hoger androgeen tov oestrogeen.

Wat is jouw mening voor het toevoegen van clen op een test e 375 mast e 400 tren e 200 cycle met hcg ernaast lopen? Beginnen op 20mcg en klimmen tot 80mcg ofzo? 2 weken on 2 weken off?Of beter niet?

Coole cools, heb vaker in mijn borst gezet en afgelopen do derdag in mijn borst gezet en sindsdien is heel mijn borst hard, in de vorm van een bult. Kan ook geen chest trainen want die bewegingen doen zeer en als je er op drukt ook of course, enig idee wanneer dit weg trekt?
Heb nu grotere tits dan mijn chick, is ze ook niet heel blij mee

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Dus hiit is superieur aan low intensity cardio?

@Cools hey cools ,, ik wil na me vakantie weer een kuur doen.

1-8w 250 test E5D
1-8w 200 mast E5D
1-4w mischien laag winstrol

En wil voor alle zekkerheid een al bij de hand hebben , welke vindt jij beter

Arimidex / aromasin

Ik kuur zonder maar wil het altijd bij de hand hebben voor alle zekkerheid.
Welke is beter?

En is arimidex/aromasin nakuur waardig?

Laatst bewerkt:
Kan ik 2x aro/ari tijdens kuur indien nodig en ermee nakuren ? Of aro/ari 1x en met nolva nakuren

• #6.313
Wat is jouw mening voor het toevoegen van clen op een test e 375 mast e 400 tren e 200 cycle met hcg ernaast lopen? Beginnen op 20mcg en klimmen tot 80mcg ofzo? 2 weken on 2 weken off?Of beter niet?

Beginnen op 20mcg idd. Voor sommigen is 40mcg al genoeg maar je kan tot 80mcg. 2on/2off is goede keuze.

Maar ik raad het niet aan icm tren :p

• #6.314
Coole cools, heb vaker in mijn borst gezet en afgelopen do derdag in mijn borst gezet en sindsdien is heel mijn borst hard, in de vorm van een bult. Kan ook geen chest trainen want die bewegingen doen zeer en als je er op drukt ook of course, enig idee wanneer dit weg trekt?
Heb nu grotere tits dan mijn chick, is ze ook niet heel blij mee

Lijkt me ook geen goed plan om in je borst te injecteren, zoals je kan zien.

Ontstekingsremmer zou ik mee beginnen en indien er verkleuringen op de huid optreed of je wordt ziek antibiotica bij dokter gaan halen.

Als het goed gaat trekt het vanzelf weg en is het alleen maar ingekapselde olie.

• #6.315
@Cools hey cools ,, ik wil na me vakantie weer een kuur doen.

1-8w 250 test E5D
1-8w 200 mast E5D
1-4w mischien laag winstrol

En wil voor alle zekkerheid een al bij de hand hebben , welke vindt jij beter

Arimidex / aromasin

Ik kuur zonder maar wil het altijd bij de hand hebben voor alle zekkerheid.
Welke is beter?

En is arimidex/aromasin nakuur waardig?

Zou voor Arimidex gaan, aromasin schakelt je aromatase enzymen volledig uit. Kan je ook als nakuur gebruiken, maar zou gewoon clomid nemen.

• #6.316
@Cools: wat vind je van het product post cycle support als nakuur? Dit is een product wat vnl bestaat uit resveratrol
WRITE-UP

Trans-Resveratrol:
This compound is like sliced bread to the supplement industry. There are many different health benefits to come from resveratrol, but we picked it up for one in particular. Resveratrol is capable of modulating estrogenic receptors as well as controlling aromatase, giving it that 'One Two Punch' for estrogen control.[2][3] Research has shown its estrogenic modulation capabilities to increase sperm production by stimulating the hypothalamic-pituitary-gonadal axis. [1]

Horny Goat Weed:
Horny Goat Weed (HWG) is a great source of the testosterone mimetic, Icariin. Research on Icariin has shown it to increase circulating testosterone levels as well as improve reproductive organs, making it a great therapeutic for hypoandrogenic states (like right after a steroids cycle). [4]

On top of the testosterone mimetic capabilities of icariin, it also has some very interesting metabolites. In vivo research has shown icariin to metabolize into icaritin and desmethylicaritin. [5] What's great about these guys is the fact that (like resveratrol) are very strong estrogenic receptor antagonists. [6][7]

Quercetin & Piperine:
Icariin and Resveratrol do not have the greatest bioavailablity in all the land so we gave them a little help with Quercetin and Piperine. Quercetin is used because it is the most potent natural inbitor of estrone sulfanase which degrades compounds like resveratrol. [15] This not only aids in absorption, but enhances antiestrogenic activity. Piperine is another addition because it enhances the ability of your intestines to absorb nutrients and phytochemicals. [16] Additionally, piperine may also inhibit the glucuronidase enzyme, another enzyme which degrades resveratrol.[17]

Supplements Als nakuur :o:o:o
En dan heb je plots nolva nodigmet haast en ben je fucked want je heb het telaat ofiets

Cools,

Ik zou graag T3 toevoegen aan mijn kuur omdat ik nogal erg lijdt onder mijn 2000Kcal dieet.

Welke invloed heeft dit dan op mijn metabolisme? Daarmee bedoel ik. Kan ik dan vb. 500Kcal meer eten met nog steeds beter resultaat? Maakt de bron van die Kcal erg uit?

Cools, bestaat er een kans op gyno met test e 250mg en mast 200 mg of is deze zo goed als onbestaande?

Stel je hebt al wat gyno, zou deze dan erger worden met deze doseringen?

Terug
Naar boven