AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik zeg mogelijk :)

Als je gevoelig ben voor oestro sides

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.322
Kan ik 2x aro/ari tijdens kuur indien nodig en ermee nakuren ? Of aro/ari 1x en met nolva nakuren
@Cools: wat vind je van het product post cycle support als nakuur? Dit is een product wat vnl bestaat uit resveratrol
WRITE-UP

Trans-Resveratrol:
This compound is like sliced bread to the supplement industry. There are many different health benefits to come from resveratrol, but we picked it up for one in particular. Resveratrol is capable of modulating estrogenic receptors as well as controlling aromatase, giving it that 'One Two Punch' for estrogen control.[2][3] Research has shown its estrogenic modulation capabilities to increase sperm production by stimulating the hypothalamic-pituitary-gonadal axis. [1]

Horny Goat Weed:
Horny Goat Weed (HWG) is a great source of the testosterone mimetic, Icariin. Research on Icariin has shown it to increase circulating testosterone levels as well as improve reproductive organs, making it a great therapeutic for hypoandrogenic states (like right after a steroids cycle). [4]

On top of the testosterone mimetic capabilities of icariin, it also has some very interesting metabolites. In vivo research has shown icariin to metabolize into icaritin and desmethylicaritin. [5] What's great about these guys is the fact that (like resveratrol) are very strong estrogenic receptor antagonists. [6][7]

Quercetin & Piperine:
Icariin and Resveratrol do not have the greatest bioavailablity in all the land so we gave them a little help with Quercetin and Piperine. Quercetin is used because it is the most potent natural inbitor of estrone sulfanase which degrades compounds like resveratrol. [15] This not only aids in absorption, but enhances antiestrogenic activity. Piperine is another addition because it enhances the ability of your intestines to absorb nutrients and phytochemicals. [16] Additionally, piperine may also inhibit the glucuronidase enzyme, another enzyme which degrades resveratrol.[17]

Niet bruikbaar als nakuur. Alle stoffen zijn in dit topic Test Boosters te vinden ;)

• #6.323
Cools,

Ik zou graag T3 toevoegen aan mijn kuur omdat ik nogal erg lijdt onder mijn 2000Kcal dieet.

Welke invloed heeft dit dan op mijn metabolisme? Daarmee bedoel ik. Kan ik dan vb. 500Kcal meer eten met nog steeds beter resultaat? Maakt de bron van die Kcal erg uit?

Bron van je kcal heeft toch effect op je vetverbranding alsook gevoel van welzijn/energie. Je kan gewoon lage dosis T3 toevoegen aan je kuur omdat meeste aas hier toch een negatief effect op hebben. Metabolisme wordt verhoogt, dus je kan wss iets meer eten. Vind 2000kcal tijdens een kuur trouwens te weinig of je moest al lage dosissen gebruiken voor spierbehoud.

Heb je gyno tijdens of voor deze kuur?
Voor, dan is je vet % te hoog
Tijdens, dan is je test te hoog, dus aanpassen

• #6.325
Cools, bestaat er een kans op gyno met test e 250mg en mast 200 mg of is deze zo goed als onbestaande?

Stel je hebt al wat gyno, zou deze dan erger worden met deze doseringen?

Kans is zeer klein, maar bij sommigen bestaande. Je kan altijd test verlagen en mast verhogen, maar mast is vrij androgeen en lijkt me onwaarschijnlijk.

Bron van je kcal heeft toch effect op je vetverbranding alsook gevoel van welzijn/energie. Je kan gewoon lage dosis T3 toevoegen aan je kuur omdat meeste aas hier toch een negatief effect op hebben. Metabolisme wordt verhoogt, dus je kan wss iets meer eten. Vind 2000kcal tijdens een kuur trouwens te weinig of je moest al lage dosissen gebruiken voor spierbehoud.

Het cutten gaat zelfs niet vooruit op 2000Kcal :(

Bulk waren het er 4000 ???

@Cools ik ben vanplan hgh op 5 iu ed en 2
iu ed(3dagen on 1 off) in mijn cruise te nemen. (dosering niet zeker) kan dit ook een meerwaarde hebben om mijn huid te herstellen? ik weet dat het veroudering (rimpels bijvoorbeeld) kan tegen gaan maar hoe zit dat met loshuid? Het is niet dathet nu hangt maar bij mijn onderbuik/armen is het aardig ver rek baar. Vooral als ik steeds droger komt word mijn huid bij mijn buik lelijker omdat het dan leeg is.

+1 ik verlies 0,5kg/mnd dat schiet ook niet echt op...
.

Hoe krijg je het op elkaar om op tren, mast en test niet af te vallen? Ik zou dan eens serieus je dieet en training onder de loep gaan nemen. Ik kon zelfs vier keer per week pizza´s eten op tren, en ik was een fucking rotsblok. Ik was zelfs aan het bulken. Het spul haalde gewoon de lol uit het proces dat bodybuilding heet, omdat het je te makkelijk wordt gemaakt (op de verschrikkelijke side´s dan).

Waarom doe je niet aan wat kcal. zig-zaggen, nadat je eens een goede refeed hebt gehad.

1. 3 dagen 20% onder onderhoud eten, minder carbs en meer eiwitten, vetten iets hoger; daarnaast 300-500 kcal. cardio.
2. Dag 4: Refeed. Op onderhoud eten en geen cardio. Krachttraining mogelijk en zelfs aan te raden.
3. cheatmeal per week.

Max. 4000-6000 kcal. onder je onderhoud per week zitten, en niet trainen als een idioot. Zat goede schema´s te vinden. Google anders "Blood and Guts" eens. Meer dan 250 mg. test, 200 mg. mast en 200 mg. tren is niet nodig. Of je hebt echt genetische pech om een beetje een deftig fysiek te ontwikkelen.

Succes!

Hoe krijg je het op elkaar om op tren, mast en test niet af te vallen? Ik zou dan eens serieus je dieet en training onder de loep gaan nemen. Ik kon zelfs vier keer per week pizza´s eten op tren, en ik was een fucking rotsblok. Ik was zelfs aan het bulken. Het spul haalde gewoon de lol uit het proces dat bodybuilding heet, omdat het je te makkelijk wordt gemaakt (op de verschrikkelijke side´s dan).

Waarom doe je niet aan wat kcal. zig-zaggen, nadat je eens een goede refeed hebt gehad.

1. 3 dagen 20% onder onderhoud eten, minder carbs en meer eiwitten, vetten iets hoger; daarnaast 300-500 kcal. cardio.
2. Dag 4: Refeed. Op onderhoud eten en geen cardio. Krachttraining mogelijk en zelfs aan te raden.
3. cheatmeal per week.

Max. 4000-6000 kcal. onder je onderhoud per week zitten, en niet trainen als een idioot. Zat goede schema´s te vinden. Google anders "Blood and Guts" eens. Meer dan 250 mg. test, 200 mg. mast en 200 mg. tren is niet nodig. Of je hebt echt genetische pech om een beetje een deftig fysiek te ontwikkelen.

Succes!

Dude ik ben de grens van "je traint niet goed" of "je dieet is niet goed" al lang voorbij hoor...

Refeed maybe, maar daar zie ik geen nut in want refeeds doe je na een tijd van cutten, en er is nog amper wat gecut hier.

Dude ik ben de grens van "je traint niet goed" of "je dieet is niet goed" al lang voorbij hoor...

Refeed maybe, maar daar zie ik geen nut in want refeeds doe je na een tijd van cutten, en er is nog amper wat gecut hier.

Je statts laten echter wat anders zien. Hoe komt het dat je kuurt? Ik ken weinig mensen die tren, test en mast nodig hebben om 80 KG te wegen en op 10% staan ;) Niet voor mij, maar volgens mij houd je jezelf een beetje voor de gek.

Post anders je voeding en training eens :)

Terug
Naar boven