Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Had ik wel verwacht idd.Beetje veel van het goede voor je hart. T3 en cardio is een optie![]()
zal me even verdiepen in t3 deze week.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik wel verwacht idd.Beetje veel van het goede voor je hart. T3 en cardio is een optie![]()
zal me even verdiepen in t3 deze week.
Je statts laten echter wat anders zien. Hoe komt het dat je kuurt? Ik ken weinig mensen die tren, test en mast nodig hebben om 80 KG te wegen en op 10% staanNiet voor mij, maar volgens mij houd je jezelf een beetje voor de gek.
Post anders je voeding en training eens![]()
Doe je ook iets van cardio? En wat voor verhouding eiwit-kh-vet hou je aan?
Lekker elk weekend klemzuipen want yolo kan prima in cut met roidsJe statts laten echter wat anders zien. Hoe komt het dat je kuurt? Ik ken weinig mensen die tren, test en mast nodig hebben om 80 KG te wegen en op 10% staanNiet voor mij, maar volgens mij houd je jezelf een beetje voor de gek.
Post anders je voeding en training eens![]()
Lekker elk weekend klemzuipen want yolo kan prima in cut met roids

Gezeik over gewicht *zucht*
Gewicht zegt vrijwel niks.
Hoop gasten die er op 80kg beter uit zien dan gasten op 100kg.

Als jij abs, obliques en quads ziet aan 15% heb je best een vreemde fysiek.
Maar hij is 80 kg op minimaal 15%
Zijn gewicht blijft wss zelfde omdat lekker veel vocht door aromatiseren maar ik bemoei niet.
Als jij abs, obliques en quads ziet aan 15% heb je best een vreemde fysiek.
Verder heb ik nog weinig deftige reacties gezien. Alles staat in mijn kuurlog, dus ofwel lees je wat er staat, ofwel houdt je gewoon je klep.
@Cools
Dus wat is het eindvoorstel, T3 +Kcal verhogen?
Jij ziet wat je wilt zien man, kijk nou even realistisch naar die fotos in je log.Als jij abs, obliques en quads ziet aan 15% heb je best een vreemde fysiek.
Verder heb ik nog weinig deftige reacties gezien. Alles staat in mijn kuurlog, dus ofwel lees je wat er staat, ofwel houdt je gewoon je klep.
De huidplooi op mijn buik is letterlijk 8mm.Jij ziet wat je wilt zien man, kijk nou even realistisch naar die fotos in je log.
Je kwetst me [emoji22]Het ligt er helemaal aan hoe goed jouw abs, quads en core ontwikkeld zijn wil je wel of geen definitie zien op 15%.. Vetverdeling is daarnaast bij iedereen anders, dus je zwetst enorm met je vreemde fysiek.. Je hebt zelf een vreemd fysiek, vreemde vogel!
Je hebt wel gelijk alain maar je hoeft niet zo te overdrijven
Verder ben ik het ermee eens dat als je op die 3 compounds niet afvalt iets verkeerd doet.
@Cools
Als je bij je hgh 100mg t4 neemt. Hoeveel t3 kan je daar nog naast nemen voor een eventuele eetlust boost?
Dat is een moeilijke, hangt vanaf hoeveel T4 naar T3 wordt omgezet en dat verschilt. Beste is om eerst bloedwaarde dan te checken. Of gewoon alleen T3 gebruiken.
Dude ik houd kuurlogs bij. Lees ze allebei beide netjes door en kom dan terug.
Cardio waar ik kan. Soms 0, soms 300Kcal, soms 500Kcal, afhankelijk van hoe druk de dag is.
45EI/40KH/15VE Darmen nogal gevoelig voor vet, daarom laag vet en niet laag KH
Zal vrijdag refeed gaan doen.