MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Je hebt wel gelijk alain maar je hoeft niet zo te overdrijven:p

Verder ben ik het ermee eens dat als je op die 3 compounds niet afvalt iets verkeerd doet.

@Cools
Als je bij je hgh 100mg t4 neemt. Hoeveel t3 kan je daar nog naast nemen voor een eventuele eetlust boost?

Je statts laten echter wat anders zien. Hoe komt het dat je kuurt? Ik ken weinig mensen die tren, test en mast nodig hebben om 80 KG te wegen en op 10% staan ;) Niet voor mij, maar volgens mij houd je jezelf een beetje voor de gek.

Post anders je voeding en training eens :)

Dude ik houd kuurlogs bij. Lees ze allebei beide netjes door en kom dan terug.
Doe je ook iets van cardio? En wat voor verhouding eiwit-kh-vet hou je aan?

Cardio waar ik kan. Soms 0, soms 300Kcal, soms 500Kcal, afhankelijk van hoe druk de dag is.

45EI/40KH/15VE Darmen nogal gevoelig voor vet, daarom laag vet en niet laag KH

Je statts laten echter wat anders zien. Hoe komt het dat je kuurt? Ik ken weinig mensen die tren, test en mast nodig hebben om 80 KG te wegen en op 10% staan ;) Niet voor mij, maar volgens mij houd je jezelf een beetje voor de gek.

Post anders je voeding en training eens :)
Lekker elk weekend klemzuipen want yolo kan prima in cut met roids

Gezeik over gewicht *zucht*

Gewicht zegt vrijwel niks.

Hoop gasten die er op 80kg beter uit zien dan gasten op 100kg.

Gezeik over gewicht *zucht*

Gewicht zegt vrijwel niks.

Hoop gasten die er op 80kg beter uit zien dan gasten op 100kg.

Verschil zit hem gewoon 9/10x in lengte van de persoon en of de benen even ver ontwikkeld zijn. Meer is het niet hoor.. Dus als je die twee dingen in je achterhoofd houdt, zegt gewicht genoeg.. Verschil in gewacht van iemand zijn of haar botten is maximaal 2KG verschil.. reken uit je winst..

:roflol:

Maar hij is 80 kg op minimaal 15%
Zijn gewicht blijft wss zelfde omdat lekker veel vocht door aromatiseren maar ik bemoei niet.
Als jij abs, obliques en quads ziet aan 15% heb je best een vreemde fysiek.

Verder heb ik nog weinig deftige reacties gezien. Alles staat in mijn kuurlog, dus ofwel lees je wat er staat, ofwel houdt je gewoon je klep.

@Cools

Dus wat is het eindvoorstel, T3 +Kcal verhogen?

Verder heb ik nog weinig deftige reacties gezien. Alles staat in mijn kuurlog, dus ofwel lees je wat er staat, ofwel houdt je gewoon je klep.

@Cools

Dus wat is het eindvoorstel, T3 +Kcal verhogen?

Het ligt er helemaal aan hoe goed jouw abs, quads en core ontwikkeld zijn wil je wel of geen definitie zien op 15%.. Vetverdeling is daarnaast bij iedereen anders, dus je zwetst enorm met je vreemde fysiek.. Je hebt zelf een vreemd fysiek, vreemde vogel!

Jij ziet wat je wilt zien man, kijk nou even realistisch naar die fotos in je log.

Jij ziet wat je wilt zien man, kijk nou even realistisch naar die fotos in je log.
De huidplooi op mijn buik is letterlijk 8mm.

Bij 20 vroeger, met minder spiermassa was dat bijna 3cm. Ik hoef niet realistisch te kijken. De getallen staan er. Je schatting klopt gewoon voor geen ene moer.

Tenzij je nog wat informatief te zeggen hebt stel ik voor dat je vanaf nu tegen een muur gaat cryen over hoe niet-serieus ik bodybuilding neem en hoe ik graag van een biertje geniet en geen 20g spuit.

Doei

Het ligt er helemaal aan hoe goed jouw abs, quads en core ontwikkeld zijn wil je wel of geen definitie zien op 15%.. Vetverdeling is daarnaast bij iedereen anders, dus je zwetst enorm met je vreemde fysiek.. Je hebt zelf een vreemd fysiek, vreemde vogel!
Je kwetst me [emoji22]

Wow huh ik snap het even niet dus Tren zorgt ervoor dat je schildklier word vertraagd of juist versneld. Ik heb namelijk een overactieve schildklier

Hoi Guys ik heb een vraag.

Ik lees op pagina 1 de Kuur Test e 250 met primo 200,,,, Nu lees ik dat er vaak voor MAST wordt gekozen,, Geeft dit het zelfde resultaat als de Test e ,primo kuur? Ik neem aan dat mensen mast pakken i.v.m. de prijs?
Ik wil namelijk zelf test e, primo kuur doen om te cutten maar mast is ook een goede optie? Waarom de keuze voor m,ast?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.356
Je hebt wel gelijk alain maar je hoeft niet zo te overdrijven:p

Verder ben ik het ermee eens dat als je op die 3 compounds niet afvalt iets verkeerd doet.

@Cools
Als je bij je hgh 100mg t4 neemt. Hoeveel t3 kan je daar nog naast nemen voor een eventuele eetlust boost?

Dat is een moeilijke, hangt vanaf hoeveel T4 naar T3 wordt omgezet en dat verschilt. Beste is om eerst bloedwaarde dan te checken. Of gewoon alleen T3 gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.359
Dude ik houd kuurlogs bij. Lees ze allebei beide netjes door en kom dan terug.

Cardio waar ik kan. Soms 0, soms 300Kcal, soms 500Kcal, afhankelijk van hoe druk de dag is.

45EI/40KH/15VE Darmen nogal gevoelig voor vet, daarom laag vet en niet laag KH

Probeer eens 35/45/20

Terug
Naar boven