MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.362
Hoi Guys ik heb een vraag.

Ik lees op pagina 1 de Kuur Test e 250 met primo 200,,,, Nu lees ik dat er vaak voor MAST wordt gekozen,, Geeft dit het zelfde resultaat als de Test e ,primo kuur? Ik neem aan dat mensen mast pakken i.v.m. de prijs?
Ik wil namelijk zelf test e, primo kuur doen om te cutten maar mast is ook een goede optie? Waarom de keuze voor m,ast?

250-250 moet dan zijn voor test-primo. Meeste kiezen voor inderdaad mast omdat het goedkoper is en de kans op real groter. Resultaat zal mogelijk iets minder zijn.

250-250 moet dan zijn voor test-primo. Meeste kiezen voor inderdaad mast omdat het goedkoper is en de kans op real groter. Resultaat zal mogelijk iets minder zijn.
Oke top, ik lees ook dat mast zeer acne gevoelig is hoe zit dat met wat jij aanraad cools?

Beter primo pakken i.v.m. acne gevoeligheid? Ik denk daar last van te hebben namelijk. Op teste E nergens last van maar deca en dboll wel heel ernstig zelfs.

• #6.367
Oke top, ik lees ook dat mast zeer acne gevoelig is hoe zit dat met wat jij aanraad cools?

Beter primo pakken i.v.m. acne gevoeligheid? Ik denk daar last van te hebben namelijk. Op teste E nergens last van maar deca en dboll wel heel ernstig zelfs.

Hangt van dosis en verhouding tot test (oestrogeen) af. Zoals je gemerkt hebt kan dit ook bij deca en.of dbol.

Ik raad sowieso primo aan op 250mg.

5iu generieke of 5iu pharma?

Stel deze vraag ff aan jou.
Ben nieuwsgierig naar gh.

Wat is een minimum dosering om wat van die vetverbranding, beter reageren op aas en betere huid mee te krijgen?

Wou het miss eens 2/3 maand proberen icm hogere dosis test.

Zal wel generiek worden dan. Hg is onbetaalbaar toch? Moet wel bij een 250/maand ex ana''s blijven haha

• #6.370
4 weken annavar op 30mg erop zitten.

4,5kg winst erby
En 1 procent vet eraf :)

Tevreden , maar nu komen de injects

Hey cools ik je je topics een beetje nagelezen, maar het is me toch nog niet helemaal duidelijk. Je raadt een relatief lage dosering voor PCT aan vergeleken met de rest van het web. Zo ver ik begrijp is er geen studie gedaan die een lage en hogere dosering bij mannen met laag testosteron(dus na een kuur) met elkaar vergelijkt. Je baseert de lage dosis dus deels op verwante studies en eigen ervaring.

Ben je van mening dat de bijkomende risico's/bijwerkingen niet opwegen tegen de voordelen van het extra opgang komen eigen Testosteron productie, of zorgt een hogere dosis simpelweg niet voor meer eigen testosteron productie?

• #6.374
Hey cools ik je je topics een beetje nagelezen, maar het is me toch nog niet helemaal duidelijk. Je raadt een relatief lage dosering voor PCT aan vergeleken met de rest van het web. Zo ver ik begrijp is er geen studie gedaan die een lage en hogere dosering bij mannen met laag testosteron(dus na een kuur) met elkaar vergelijkt. Je baseert de lage dosis dus deels op verwante studies en eigen ervaring.

Ben je van mening dat de bijkomende risico's/bijwerkingen niet opwegen tegen de voordelen van het extra opgang komen eigen Testosteron productie, of zorgt een hogere dosis simpelweg niet voor meer eigen testosteron productie?

Dat is volledig op studies gebaseerd. Voldoende onderzoeken die de effectiviteit van 'lage' dosis aantonen bij herstel van testosteron bij mannen in een zelfde toestand als na een kuur.

Verschil vooral is de lengte die ik aanraad van pct. Dat is niet standaard en berekend op dosis, lengte en middelen van de kuur. Het doel van een pct is je de heropstart van eigen aanmaak versnellen/stimuleren. Daar heb je niet veel van nodig in meeste gevallen en is eerder afhankelijk van de pct duur. Of je hcg tijdens of nadien gebruikt heeft hier ook invloed op. Het zijn vooral je leydig cellen die het moeilijker hebben bij de heropstart ipv je hypofyse.

@Cools
Waarom gaat bij mensen altijd de voorkeur naar mast en niet naar primo?
Primo werkt bij mij stukken en stukken beter dan mast. Ligt dit aan mij of doen ze dit vanwege de kosten?

• #6.379
Cools, ik ben nu 10 dagen bezig met anavar only op 30mg en merk hele erge vasculariteit, pomp en kracht behoud tijdens een hele grote deficit.

Het enige is, heb sinds vandaag een apart gevoel bij m´n ballen. Ik kan het gevoel niet echt beschrijven. Het is niet pijnlijk maar voelt vreemd.
Net gekeken en ze lijken heel iets gekrompen te zijn, maar kan het me ook verbeelden.

Wat kan je me aanraden? Nu nog 3 weken doorgaan en clomid nakuur of hcg erbij zetten?
Of verlagen naar 20mg en afmaken?

Terug
Naar boven