AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, ik ben nu 10 dagen bezig met anavar only op 30mg en merk hele erge vasculariteit, pomp en kracht behoud tijdens een hele grote deficit.

Het enige is, heb sinds vandaag een apart gevoel bij m´n ballen. Ik kan het gevoel niet echt beschrijven. Het is niet pijnlijk maar voelt vreemd.
Net gekeken en ze lijken heel iets gekrompen te zijn, maar kan het me ook verbeelden.

Wat kan je me aanraden? Nu nog 3 weken doorgaan en clomid nakuur of hcg erbij zetten?
Of verlagen naar 20mg en afmaken?
Bij real anavar is dat niet mogelijk. Denk dat het psychisch is.....

@Cools

Hoelang raad je aan T3 te gebruiken bij een cutkuur?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.383
Cools, ik ben nu 10 dagen bezig met anavar only op 30mg en merk hele erge vasculariteit, pomp en kracht behoud tijdens een hele grote deficit.

Het enige is, heb sinds vandaag een apart gevoel bij m´n ballen. Ik kan het gevoel niet echt beschrijven. Het is niet pijnlijk maar voelt vreemd.
Net gekeken en ze lijken heel iets gekrompen te zijn, maar kan het me ook verbeelden.

Wat kan je me aanraden? Nu nog 3 weken doorgaan en clomid nakuur of hcg erbij zetten?
Of verlagen naar 20mg en afmaken?

Wijst meestal op gevoeligheid aan onderdrukking. Hcg is dan toch aan te raden en korte nakuur. Verlagen naar 20mg zal maar minimaal effect hebben.

Oestrogeen is daar de oorzaak niet van. We zien het ook niet veel terug bij test only. Wel bij niet-aromatiserende aas in hoge dosis of only.

Hoi Cools,

Maar de vorige keer had ik er totaal geen last van toen ik anavar only deed.
Qua androgeen heb ik nu minder dan met de anavar.

Anavar per week was toen 7x30 mg =210 mg
Nu heb ik Primo 2 ml a 100 mg dus 200 mg

Zou dus niet kloppen?

Ik merk wel dat ik dit alleen heb als ik gegeten heb dus niet als ik in de morgen opsta...

Hoe is dat gebeurd? Kan geen vocht zijn toch? Gecut na de kuur?

Ik weet het niet. Ik heb gewoon doorgetraind alleen iets minderr intensief en 1 dag in de week minder getraind dan toen ik anavar gebrukte.
Voor de rest heb ik allemaal hetzelfde gedaan, ook qua eten heb ik hetzelfde gegeten als toen met de anavar. Dus tja...

@Cools:

Ik had verwacht dat mijn libido zou stijgen door 1 ml test en 2 ml primo maar nee, sterker nog, het lijkt dat gedurende de daad mijn soldaat sneller slap word en ik minder opgewonden raakt.

Heb je misschien enig idee hoe dat kan gebeuren? wat kan ik er tegen doen wellicht?

Mijn teelballen lijken nog even groot als voor de kuur.

Bedankt alweer!

• #6.391
Hoi Cools,

Maar de vorige keer had ik er totaal geen last van toen ik anavar only deed.
Qua androgeen heb ik nu minder dan met de anavar.

Anavar per week was toen 7x30 mg =210 mg
Nu heb ik Primo 2 ml a 100 mg dus 200 mg

Zou dus niet kloppen?

Ik merk wel dat ik dit alleen heb als ik gegeten heb dus niet als ik in de morgen opsta...

Testosteron en daaruit verder DHT (zeker) is ook androgeen. De combi met primo maakt het androgener dan anavar alleen.

Maar kan ook aan wat anders liggen natuurlijk. Heb je het de gehele dag dan? (of alleen als je op bankje traint) Of na iets specifieks eten?

En je gehele onderrug of meer naar het midden toe?

• #6.392
@Cools:

Ik had verwacht dat mijn libido zou stijgen door 1 ml test en 2 ml primo maar nee, sterker nog, het lijkt dat gedurende de daad mijn soldaat sneller slap word en ik minder opgewonden raakt.

Heb je misschien enig idee hoe dat kan gebeuren? wat kan ik er tegen doen wellicht?

Mijn teelballen lijken nog even groot als voor de kuur.

Bedankt alweer!

Verhoog je primo naar 2,5ml (raad ik sowieso aan). Eens kijken wat dat doet. Kan gebeuren met sommigen en ligt meestal aan de verhouding.

@Cools:

Bij 300 test + 3iu Hgh wordt het 300 Mg primo?

Prima. Dat was het plan ook. Zit nu op 450 test en 30mg epi. En voel dat mijn tepels wat pijnlijk zijn als ik er op duw. Dit herken ik van vorige kuren. Dus ik ga dat even aanpakken ;)

Wat zou een goede kuur zijn als je met Test-P wil gaan kuren? Heb tot nu toe alleen ervaring met lange esters?

Laatst bewerkt:
Ik vind zelf 500 test 300 primo echt ideaal.

@Cools
Vraagje uit interesse, stel ik spuit 3ml test-e 250g/ml - 3ml tren 200mg/ml en 3ml mast 200mg/ml in een vial en schud hier een keer mee
Is 1ml dan 83mg test 66mg tren en 66mg mast? :p

Flinke spuit!! dat wordt n pip!! wel in je gluteus MAXIMUS.....:p

• #6.400
Terug
Naar boven