XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.401
  • #6.402
Ik vind zelf 500 test 300 primo echt ideaal.

@Cools
Vraagje uit interesse, stel ik spuit 3ml test-e 250g/ml - 3ml tren 200mg/ml en 3ml mast 200mg/ml in een vial en schud hier een keer mee
Is 1ml dan 83mg test 66mg tren en 66mg mast? :p

Kan je gewoon mengen en zonder te schudden is het vrij goed verdeeld (door het erin te spuiten mengt het al). Indien het dezelfde olie (merk) is.

Je hebt dan 750mg test e, 600mg tren en 600mg mast op 9ml olie.

Dus dan heb je inderdaad de mg die je aangeeft.

@Cools

Ik ben bezig aan een kuur met enanthaat esters. Helaas zal ik te weinig gear hebben om mijn kuur te voltooien en zal ik aan week 8 geen enathaat meer hebben.
Nu vroeg ik me af of ik mijn kuur kon voltooien (20 weken) met 12 weken korte esters eraan geplakt.

nl: Tren A, Test P en Mast P.

Zo ja, dien ik de eerste weken de dosissen aan te passen aan de halfwaardetijd van de enanthaatesters?

• #6.405
@Cools

Ik ben bezig aan een kuur met enanthaat esters. Helaas zal ik te weinig gear hebben om mijn kuur te voltooien en zal ik aan week 8 geen enathaat meer hebben.
Nu vroeg ik me af of ik mijn kuur kon voltooien (20 weken) met 12 weken korte esters eraan geplakt.

nl: Tren A, Test P en Mast P.

Zo ja, dien ik de eerste weken de dosissen aan te passen aan de halfwaardetijd van de enanthaatesters?

Gewoon stoppen op 8 weken :p

Maar je kan er gewoon korte ester achter zetten. De week na laatste lange ester injectie zou ik de dosering van korte esters halveren en week erna weer omhoog.

Testosteron en daaruit verder DHT (zeker) is ook androgeen. De combi met primo maakt het androgener dan anavar alleen.

Maar kan ook aan wat anders liggen natuurlijk. Heb je het de gehele dag dan? (of alleen als je op bankje traint) Of na iets specifieks eten?

En je gehele onderrug of meer naar het midden toe?

Hoi Cools,

Nee ik heb jet alleen als ik op een bankje lig met gewichten en na de set wil ik overeind komen. Het zit meer in het midden van mijn rug.

Als ik me douch en ik buig naar rechts met mijn heup dan lijkt het alsof ik bijna kramp krijgt vanuit mijn zij, soort stekende pijn.
Nieren misschien?

Ik heb het niet altijd maar wel regelmatig.

Gewoon stoppen op 8 weken :p

Maar je kan er gewoon korte ester achter zetten. De week na laatste lange ester injectie zou ik de dosering van korte esters halveren en week erna weer omhoog.

Waarom stoppen?
10 Weken cut, 10 weken Bulk.

Verhoog je primo naar 2,5ml (raad ik sowieso aan). Eens kijken wat dat doet. Kan gebeuren met sommigen en ligt meestal aan de verhouding.

Bedankt. Ik ga het eens proberen.

Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn HPTA Axis niet plat ligt, want mijn teelballen voelen nog even groot aan.
50 mg extra primo of Mast zal daar toch geen verandering in brengen?

Cools.

Voor een cutkuur raad je dan ook test/primo aan @ 6 weken?

• #6.413
Bedankt. Ik ga het eens proberen.

Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn HPTA Axis niet plat ligt, want mijn teelballen voelen nog even groot aan.
50 mg extra primo of Mast zal daar toch geen verandering in brengen?

Heeft niets met je axis te maken als je kuurt, maar met de verhouding tussen test en de rest ;)

• #6.414
Hoi Cools,

Nee ik heb jet alleen als ik op een bankje lig met gewichten en na de set wil ik overeind komen. Het zit meer in het midden van mijn rug.

Als ik me douch en ik buig naar rechts met mijn heup dan lijkt het alsof ik bijna kramp krijgt vanuit mijn zij, soort stekende pijn.
Nieren misschien?

Ik heb het niet altijd maar wel regelmatig.

Moeilijke zaak. Doet het pijn als je op je ruggenwervel duwt (als je eraan kan)? Indien niet moet je aan beiden kanten langs je ruggenwervel eens duwen -> hand in je zij zetten net onder de ribben met duim vooraan. Waar de toppen van je vingers zijn zitten je nieren.

Maar denk eerder dat het je rugspieren zijn.

Moeilijke zaak. Doet het pijn als je op je ruggenwervel duwt (als je eraan kan)? Indien niet moet je aan beiden kanten langs je ruggenwervel eens duwen -> hand in je zij zetten net onder de ribben met duim vooraan. Waar de toppen van je vingers zijn zitten je nieren.

Maar denk eerder dat het je rugspieren zijn.

Nee doet eigenlijk geen pijn als ik met mijn duim net onder mijn ribben druk.
Soms als ik loop of gewoon zit voel ik het ook aan beide kanten maar misschien heeft er mee te maken dat ik gisteravond zware dumbell curl voor de biceps heb gedaan en wel eens naar mijn zijkanten hebben gebogen om het gewicht te kunnen curlen. Misschien is het een soort spierpijn.

Ik kan me niet voorstellen dat ik na 4 weken Test/Primo nierproblemen heb gekregen hierdoor.

• #6.417
Nee doet eigenlijk geen pijn als ik met mijn duim net onder mijn ribben druk.
Soms als ik loop of gewoon zit voel ik het ook aan beide kanten maar misschien heeft er mee te maken dat ik gisteravond zware dumbell curl voor de biceps heb gedaan en wel eens naar mijn zijkanten hebben gebogen om het gewicht te kunnen curlen. Misschien is het een soort spierpijn.

Ik kan me niet voorstellen dat ik na 4 weken Test/Primo nierproblemen heb gekregen hierdoor.

Nee niet met je duim duwen :p Met je andere vingers, je nieren zitten aan je rug. Maar lijkt me ook sterk dat dit het is.

Denk ook spieren.

• #6.418
Terug
Naar boven