barbapapa5800
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En drie maanden later zie je zelfs niet dat hij gebruikt heeft omdat hij misschien 1 of 2 kg overhoudt.
Haha jij bent wel van de tegendraadse posts heda's toch niet mijn ervaring. da's de reden waarom ik nu al een tijdje weer naturel train. wat ben je ermee om tijdens een kuurtje (lichte kuurtjes) iets sterker en iets zwaarder te zijn om dan twee maanden later bijna alles weer te moeten inleveren. Zelfs al weeg je dan misschien een kg meer, in de spiegel zie je geen verschil. wil je vooruit,moet je regelmatig en zwaar kuren en met de gevaarlijke middelen zoals tren erbij. en dan moet je maar al de bijwerkingen en nadelen van AS erbij nemen. Misschien is het omdat ik wat ouder ben maar die lichte kuurtjes transformeren mijn lichaam niet meer dan moest ik naturel trainen. je ziet er eigenlijk enkel wat voller uit tijdens de kuur.

Volgens mij heeft Cools maar 1 proefpersoon met erg veel massa en die toch (nog steeds) goed gained op Cools' kuur. Daar kun je natuurlijk helemaal geen conclusies uit trekken. Je zou dan bijvoorbeeld 12 heren die al 10+ jaar aan BB doen en meerdere kuren achter de rug hebben, op het kuurtje van Cools moeten zetten en dan kijken wat daar uitkomt. Dus moet je wel gelijk geven dat je niet kunt stellen dat dit ook werkt voor gevorderde bodybuilders.skydirk heeft wel een heel goed punt! Ik vermoed dat hij ook een gevorderde is en zijn natural basis allang voorbij gegaan is. Op dat punt huur je echt een lichaam met een kuurtje en daarna val je weer voor het grootste gedeelte terug. Enige manier om goed progressie te blijven maken is blasten en cruizen. Maar dat is weer een level hoger en neem je weer extra risico's.
. Ben ook benieuwd hoe de kuurtjes gaan uitpakken van de mensen die hebben gezegd dat ze dit kuurtje een kans gaan geven (of er al mee bezig zijn).Not according to Cools, onze AAS God.
skydirk heeft wel een heel goed punt! Ik vermoed dat hij ook een gevorderde is en zijn natural basis allang voorbij gegaan is. Op dat punt huur je echt een lichaam met een kuurtje en daarna val je weer voor het grootste gedeelte terug. Enige manier om goed progressie te blijven maken is blasten en cruizen. Maar dat is weer een level hoger en neem je weer extra risico's.
Cools,
Ik ben zaterdag begonnen met 250mg test/200mg primo.
Nu zijn m'n ballen al de helft kleiner geworden.
Bij mij atroferen ze egt direct, niet pas na 3a4 weken.
Is het in mijn geval verstandig om wel hcg te nemen?
Ben van plan om de 6 weken aan te houden.
10 dagen lang nakuren met 50mg clomid.
Weeg nu 105 kilo op 12%
Doel einde van de kuur is 100+ op 8%