XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

wat raad jij dan aan?

• Topic Starter Topic Starter
En drie maanden later zie je zelfs niet dat hij gebruikt heeft omdat hij misschien 1 of 2 kg overhoudt.

Tuurlijk wel. Zelfs al verliest hij 2 kilo houd hij nog 3 kilo pure spiermassa over. Hoe sneller zijn eigen test herstelt en hoe minder vocht, hoe meer hij over houd. Veel met deze kuur dus in verhouding.

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 15:06 ----------

Stats van de anonieme gebruiker?

Zal eens zien wat ik kan posten.

da's toch niet mijn ervaring. da's de reden waarom ik nu al een tijdje weer naturel train. wat ben je ermee om tijdens een kuurtje (lichte kuurtjes) iets sterker en iets zwaarder te zijn om dan twee maanden later bijna alles weer te moeten inleveren. Zelfs al weeg je dan misschien een kg meer, in de spiegel zie je geen verschil. wil je vooruit,moet je regelmatig en zwaar kuren en met de gevaarlijke middelen zoals tren erbij. en dan moet je maar al de bijwerkingen en nadelen van AS erbij nemen. Misschien is het omdat ik wat ouder ben maar die lichte kuurtjes transformeren mijn lichaam niet meer dan moest ik naturel trainen. je ziet er eigenlijk enkel wat voller uit tijdens de kuur.

da's toch niet mijn ervaring. da's de reden waarom ik nu al een tijdje weer naturel train. wat ben je ermee om tijdens een kuurtje (lichte kuurtjes) iets sterker en iets zwaarder te zijn om dan twee maanden later bijna alles weer te moeten inleveren. Zelfs al weeg je dan misschien een kg meer, in de spiegel zie je geen verschil. wil je vooruit,moet je regelmatig en zwaar kuren en met de gevaarlijke middelen zoals tren erbij. en dan moet je maar al de bijwerkingen en nadelen van AS erbij nemen. Misschien is het omdat ik wat ouder ben maar die lichte kuurtjes transformeren mijn lichaam niet meer dan moest ik naturel trainen. je ziet er eigenlijk enkel wat voller uit tijdens de kuur.
Haha jij bent wel van de tegendraadse posts he :p
Niks mis mee hoor, ik vind het altijd goed als iemand "tegen" is. Zo wordt er beter over nagedacht. Maar ik denk dat Cools genoeg resultaten heeft laten zien om te kunnen zeggen dat je duidelijk meerdere kilo's VVM pakt met zijn lichte kuurtje (en zelfs daalt in vet%), dus dan kun je niet zeggen dat je dan "misschien" een kilo meer weegt. Ik denk dat je de resultaten onderschat. Niet geheel vreemd natuurlijk, want anders was deze lichte combo wel veel vaker uitgeprobeerd.

skydirk heeft wel een heel goed punt! Ik vermoed dat hij ook een gevorderde is en zijn natural basis allang voorbij gegaan is. Op dat punt huur je echt een lichaam met een kuurtje en daarna val je weer voor het grootste gedeelte terug. Enige manier om goed progressie te blijven maken is blasten en cruizen. Maar dat is weer een level hoger en neem je weer extra risico's.

skydirk heeft wel een heel goed punt! Ik vermoed dat hij ook een gevorderde is en zijn natural basis allang voorbij gegaan is. Op dat punt huur je echt een lichaam met een kuurtje en daarna val je weer voor het grootste gedeelte terug. Enige manier om goed progressie te blijven maken is blasten en cruizen. Maar dat is weer een level hoger en neem je weer extra risico's.
Volgens mij heeft Cools maar 1 proefpersoon met erg veel massa en die toch (nog steeds) goed gained op Cools' kuur. Daar kun je natuurlijk helemaal geen conclusies uit trekken. Je zou dan bijvoorbeeld 12 heren die al 10+ jaar aan BB doen en meerdere kuren achter de rug hebben, op het kuurtje van Cools moeten zetten en dan kijken wat daar uitkomt. Dus moet je wel gelijk geven dat je niet kunt stellen dat dit ook werkt voor gevorderde bodybuilders.
Nonetheless lijkt het me een heel goed en veilig alternatief voor de BBers die het wat minder extreem willen aanpakken. Maar daar ging het nu even niet om :p. Ben ook benieuwd hoe de kuurtjes gaan uitpakken van de mensen die hebben gezegd dat ze dit kuurtje een kans gaan geven (of er al mee bezig zijn).

Cools,

Ik ben zaterdag begonnen met 250mg test/200mg primo.
Nu zijn m'n ballen al de helft kleiner geworden.
Bij mij atroferen ze egt direct, niet pas na 3a4 weken.
Is het in mijn geval verstandig om wel hcg te nemen?

Ben van plan om de 6 weken aan te houden.
10 dagen lang nakuren met 50mg clomid.

Weeg nu 105 kilo op 12%
Doel einde van de kuur is 100+ op 8%

altijd hcg;)

Ik train al lang maar ben helemaal geen gevorderde bb'er. Ik heb wel een atletisch, sportief lichaam voor mijn leeftijd maar ben nooit zwaar geweest. Weeg nu ook 5kg minder dan 5 jaar geleden. Ik heb wel wat geëxperimenteerd met AS. Vooral met lichte kuren. Ik ben ook pas beginnen kuren toen ik (denk ik) 43 jaar was. De meest kuurtjes die ik geprobeerd heb, zijn ook gedaan geweest door mijn trainingsmaat die een jaar jonger is dan mij. En onze beide ervaringen waren toch dat die lichte kuurtjes toch niet veel opgebracht hebben. Meestal vorderingen tijdens de kuur die daarna grotendeels verdwenen. Mijn eerste kuur bestond ook uit test, winny en primo en had ook 6 weken geduurd. Die heeft mij ook 3kg opgebracht maar eerlijk gezegd viel dat toch tegen als je in de spiegel keek. Ik vroeg mij toen wel af waar die 3kg zaten. Jaren later bracht diezelfde kuur mijn eigenlijk bijna niks meer op. Ik heb ooit methyltren met testenanthaat genomen. Ben daar na drie weken mee gestopt omdat ik daar een heel ander mens door werd en dat niet goed was voor mijn omgeving. Toen heb ik ook gevoeld dat dit andere koek was. Daar zag ik wel mijn lichaam goed veranderen. Had ik dat 6 weken gebruikt, zou het wel wat opgeleverd hebben terwijl ik er ook droger door werd. Ik ben bvb ook niet zo'n tegenstander van winny only. Vond dat die kuurtjes soms meer bijbrachten dan 500mg test per week. Maar niet altijd. Die pillen zullen niet altijd juist gedoseerd zijn, veronderstel ik. Ik heb alleszins ervaren dat praktijk en theorie soms fel verschillen. Ik herinner mij ook dat ik van mijn eerste test enanthaat en sustenon kuurtjes zo geil werd als een paard terwijl ik daarna gewoon een goed libido had tijdens test kuurtjes.

Cools,

Ik ben zaterdag begonnen met 250mg test/200mg primo.
Nu zijn m'n ballen al de helft kleiner geworden.
Bij mij atroferen ze egt direct, niet pas na 3a4 weken.
Is het in mijn geval verstandig om wel hcg te nemen?

Ben van plan om de 6 weken aan te houden.
10 dagen lang nakuren met 50mg clomid.

Weeg nu 105 kilo op 12%
Doel einde van de kuur is 100+ op 8%

Dan kan je best wel een lichte dosis hcg nemen. Dit betekent dat dit niet jou eerste kuur is en dat je al langer en zwaarder hebt gekuurd. Hoe meer en hoe langer je kuurt, hoe gevoeliger je systeem wordt aan bijwerkingen.

500iu per week zou ik dan zetten. Maar als je atrofie na een kuur snel herstelt is het niet nodig.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 19:07 ----------

Stats van de anonieme gebruiker?

-1.72m
-traint 5 jaar.
-2000 Kcal
-2de kuur
-eerst gecut en begonnen op 80,5 kg op 16 a 17 procent. (digitaal gemeten!!!)
-nu 84,8 kg op 15 a 16 procent

Dit is de 2de testpersoon in dit topic met goede resultaten. Aantal kg spiermassa zoals ik voorspelde ook.

Nu afwachten op nakuur en nadien. De andere heeft zijn nakuur al afgemaakt, dus zal eens pm en.

Zal binnekort, als er meer resultaten zijn, een pdf maken met alle resultaten.

Laatst bewerkt:
wat denk je om vit B5 te nemen mocht er tijdens de kuur acne ontstaan?
ik heb als puber hier wel flink last van gehad.
of kan je dan best al ineens B5 nemen van het moment dat je start?

Roa bij de hand houden.

heb ik niet direct toegang tot.
ik las dat vit B5 'the next best thing" is...
roa heeft ook sides naar wat ik lees...

1 per dag heb je weinig sides.
Beetje droge lippen.
Maar vit b5 moet je dan wel hoog doseren

ik heb die van now foods besteld bij b&f, 500mg per cap.
mss dat ik beging zoals ze voorschrijven aan 1 cap per dag, heb ik acne, dan verhoog ik het wel...

Heb je nu al acne dan?
500 mg is veels te weinig bro;)

NOOIT ROACCUTANE GEBRUIKEN!!!

Is extreem giftig voor je cellen en organen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Isotretinoin

Isotretinoin's exact mechanism of action is unknown but several studies have shown that isotretinoin induces apoptosis (cell death) in various cells in the body such as cells in meibomian glands,[40][41] hypothalamic cells,[88] hippocampus cells[82][83] and important for treatment of acne, in sebaceous gland cells.[42][43]

Kan je hypothalamus defenitief beschadigen en bv testosteron productie voor eeuwig en altijd verlagen. Een van de vele schadelijke, mogelijke bijwerkingen.

GetXXL kan dit bevestigen.

Gezien dit vooral DHT gerelateert is gaat RED MACA goed helpen.

DIFFERENTIAL RATES OF CONVERSION OF TESTERONE TO DIHYDROTESTOSTERONE IN ACNE AND IN NORMAL HUMAN SKIN- A POSSIBLE PATHOGENIC FACTOR IN ACNE
http://www.nature.com/jid/journal/v56/n5/abs/5618033a.html

Testosterone Metabolism in the Skin:

A Review of Its Function in Androgenetic Alopecia, Acne Vulgaris, and Idiopathic Hirsutism Including Recent Studies With Antiandrogens
http://archderm.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=535505

Vitamine D is ook een mogelijke oplossing. Vitamine b5 zal ik eens onderzoeken.

Laatst bewerkt:
Maar dan dus trt voor eeuwig, problem solved :)

Nee ff serieus.
Dosering zegt alles natuurlijk.
Groot verschil tussen 20 mg per dag of 100;)
Ja, sommige zitten zelfs op 100, of niet dan spuitelf :p

In geen enkele dosis aan te raden ;)

Terug
Naar boven