Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Oorspronkelijke eerste post
Dit gaat een vrij uitgebreid topic worden.

380 pagina's en meer dan 4 jaar later kunnen we stilaan concluderen dat het inderdaad een vrij uitgebreid topic is geworden :D Respect voor Cools zijn dedication om steeds opnieuw alle vragen te beantwoorden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.585
380 pagina's en meer dan 4 jaar later kunnen we stilaan concluderen dat het inderdaad een vrij uitgebreid topic is geworden :D Respect voor Cools zijn dedication om steeds opnieuw alle vragen te beantwoorden.

Graag gedaan :p Had niet verwacht dat het zoveel pagina's ging worden. Geen moeite met herhalende vragen, dus kan nog even doorgaan ;)

Hoe ziet jou favorieten cut en bulk kuur eruit daar ben ik wel benieuwd naar

Laatst bewerkt:
Jullie vergeten dianabol !

Cools toch ff nieuwsgierig,

Is dit topic zo nog wel interessant voor jou?
In het begin kon je nog veel dingen echt uitleggen.

Tegenwoordig moet je 10000× vertellen dat 247.5mg primo en 252.5mg test ook kan Ipv 250/250

Cools wat is de maximale veilige dosis hcg dat je in een keer kan injecteren zonder daarbij de leydigcellen en sertolicellen te beschadigen? Bijv in een hcg blast aan het einde van een kuur.

• #7.595
Cools toch ff nieuwsgierig,

Is dit topic zo nog wel interessant voor jou?
In het begin kon je nog veel dingen echt uitleggen.

Tegenwoordig moet je 10000× vertellen dat 247.5mg primo en 252.5mg test ook kan Ipv 250/250

Er komen nog regelmatig interessante vragen voorbij. En bij sommige herhalende vragen moet ik soms ook weer wat dingen herlezen. Er komt ook af en toe nieuwe info voorbij waardoor ik bepaalde ideeën moet aanpassen. Dus ik zie het als een training voor mijn hersenen :p

Bij aas gebruik is er veel gelijkend, maar er zijn ook kleine verschillen die het interessant maken.

• #7.596
Cools wat is de maximale veilige dosis hcg dat je in een keer kan injecteren zonder daarbij de leydigcellen en sertolicellen te beschadigen? Bijv in een hcg blast aan het einde van een kuur.

Max 2500iu zou ik zeggen om de 5 dagen, maar 1500iu zou al voldoende moeten zijn daarvoor.

• #7.597
Hoe ziet jou favorieten cut en bulk kuur eruit daar ben ik wel benieuwd naar

Test - primo blijft beste en veiligste combi :p Verhoudingen kan je aanpassen in bulk of cut (als je niet gevoelig bent aan oestrogeen tenminste).

Meer test dan primo in bulk en omgekeerd in cut.

Test - primo blijft beste en veiligste combi :p Verhoudingen kan je aanpassen in bulk of cut (als je niet gevoelig bent aan oestrogeen tenminste).

Meer test dan primo in bulk en omgekeerd in cut.

cools, wellicht een lastige vraag dit. maar stel dat je meer gains wilt dan net boven de naturalgrens met jouw voorgestelde kuren (en bijvoorbeeld eens naar een wedstrijd toe wilt werken). Wat is dan het meest verantwoorde/gezonde om te doen? jouw kuren maar dan langer, hogere dosering, bridgen of andere middelen? ik neig niet echt naar andere middelen, hoogstens tren eens voor de finishingtouch.

@drumbell : hoe denk jij er over? jij bent ook begonnen met Cools zijn kuren en bent nu aan het bridgen, hogere dosissen en andere middelen toch?

Laatst bewerkt:
Ik ben een paar weken geleden gestopt met mijn kuur, en heb een beetje onenigheid met degene die mijn spul verschil. Ik zou nog Clomid van hem krijgen maar dat komt er nu niet meer van denk ik. Ik heb tijdens mijn kuur HCG gezet, kun je dan af zonder een nakuur met clomid, of is dat wel een vereiste?

cc @Cools

• #7.600
cools, wellicht een lastige vraag dit. maar stel dat je meer gains wilt dan net boven de naturalgrens met jouw voorgestelde kuren (en bijvoorbeeld eens naar een wedstrijd toe wilt werken). Wat is dan het meest verantwoorde/gezonde om te doen? jouw kuren maar dan langer, hogere dosering, bridgen of andere middelen? ik neig niet echt naar andere middelen, hoogstens tren eens voor de finishingtouch.

@drumbell : hoe denk jij er over? jij bent ook begonnen met Cools zijn kuren en bent nu aan het bridgen, hogere dosissen en andere middelen toch?

Voor finishing touch masteron, veiliger dan tren en kan je ongeveer zelfde mee bereiken als je het goed doet.

Uiteindelijk gaat het toch om de androgeen-oestrogeen verhouding om droger en harder te komen staan. Mest test - primo - mast komt je al ver.

Terug
Naar boven