Klein verslagje tot op heden van mijn kant. Zit nu in mijn 4e week (van de totaal 6 weken) met de volgende doseringen:
- 150mg Test E
- 20mg Anavar per dag
- 2x per week 500IU HCG
Aan het einde van de 1e week begon ik al kleine krachtwinsten te boeken (vermoedelijk door de Anavar). Nu ga ik wat betreft kracht elke week wel een stapje omhoog... Hopen dat dit de laatste weken ook nog aanhoudt.
Met betrekking tot lichaamsgewicht gaat alles ook prima, kwam uit een vrij langdurige cut waarbij ik ben geëindigd op 96kg (bij 1.96) met een vetpercentage van 10 procent. Niet heel indrukwekkend maar heb het in deze periode vrij druk gehad waardoor het trainen er wel eens bij inschoot. Enkel de laatste weken van deze cut was mijn training weer volgens plan.
Zodra ik met het kuurtje ben begonnen heb ik mijn calorieën weer aanzienlijk omhoog gegooid, indien er interesse is kan ik een overzicht geven van mijn voeding.
Mijn gewicht is (in de ochtend gemeten, 3 dagen na elkaar en daarvan het gemiddelde) nu 102.8kg. Ik zit erg laag zit qua zoutinname en aangezien ik totaal geen vocht vasthoudt in mijn gezicht (waar ik in een ver verleden wel last van had met een test E 500mg per week + HCG) denk ik dat het best wel prima gaat op eigenlijk zeer lage doseringen.
Zichtbare aders zijn ook behoorlijk toegenomen, met name onder het trainen. Bovenkant borst, schouders, onderarmen en lats zijn met name de plekken waar dit is toegenomen.
Overigens train in 5x in de week, split training met 5x5 of 4x8/6 op de massa oefeningen, en 3/4x 12 op de isolatie oefeningen met hier en daar een dropset of superset tussendoor.
Qua bijwerkingen eigenlijk niet zo veel te melden.
Had de eerste 2 weken veel (vreemde) dromen en was tegen de avond aan erg moe, dit is nu over.
Merk een kleine toename van libido, maar dat is echt minimaal.
Ben benieuwd wat ik uiteindelijk overhoudt na dit kuurtje. Ga in de periode na de kuur weer terug rond onderhoud eten, i.c.m. 4x per week trainen tot me volgende kuurtje, dit zal vermoedelijk 6 weken test/primo worden zo rond begin mei volgend jaar.