Red010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
nee ze waren te laag.Misschien bedoelen ze omdat die LH en FSH waardes te hoog zijn met onmeetbaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee ze waren te laag.Misschien bedoelen ze omdat die LH en FSH waardes te hoog zijn met onmeetbaar.
nolva deed het zelfde met mij hoorWanneer 25/50 mg clomid je al emotioneel als een gek maakt, is nolva dan miss een optie?
DUS als je 1x per week 750 tijdens 8-9weken laat meelopen hoef je NIET nogmaals 1500 om de 4 dagen te doen voor de nakuur ?
En met hoeveel wordt de test verhoogd met 750iu?
Ik heb 2 korte kuren gedaan met bridge, (test var en test npp) en nu 3 weken 25mg clomid gehad. Word alleen gek van de sides, kan ik er al mee stoppen? Of is dit echt te kort? Heb bij laatste kuur 5k ui hcg gebruikt na afloop (2x1000 per week)
VInd vooral een hoop haren in de douche, acne heb ik een beetje maar dat trekt wel weg dus dat boeit me niet zoveel.Welke sides ervaar je dan? Ben benieuwd aangezien ik me op clomid juist fantastisch voel en op nolva een wrak
Ga je waarschijnlijk met elke SERM.VInd vooral een hoop haren in de douche, acne heb ik een beetje maar dat trekt wel weg dus dat boeit me niet zoveel.
Ja daarom wili k eigenlijk ook na 3 weken stoppen.
Hoi, ja dat vond ik ook vreemd. Ik heb het nog even na gevraagd en hij cruiste op 250mg test-e om de week.
Misschien bedoelen ze omdat die LH en FSH waardes te hoog zijn met onmeetbaar.
DUS als je 1x per week 750 tijdens 8-9weken laat meelopen hoef je NIET nogmaals 1500 om de 4 dagen te doen voor de nakuur ?
En met hoeveel wordt de test verhoogd met 750iu?
Wanneer 25/50 mg clomid je al emotioneel als een gek maakt, is nolva dan miss een optie?
Bedankt!Tijdens een kuur raad ik het niet aan. Een meer contante toevoer van voedingsstoffen is beter voor je spiergroei. Gewoon lager in kcal gaan als je wil cutten.
Ik zou ook kunnen concluderen dat zijn testwaarde goed is door de HCG en dat zijn hypofyse voor die reden nog niet reageert op clomid. Hij heeft na zijn kuur 3weken HCG gebruikt en is tijdens die HCGkuur met clomid begonnen.@Cools een maat van mij zit in de nakuur 3 weken clomid 20mg per dag. Hij heeft bloed laten prikken in de 3e week en volgens de resultaten is zijn testosteron 17 (Wat dat getal ook moge betekenen) maar zit in de normal range, zijn FSH en LH zijn echter onmeetbaar. Kan hij nu concluderen dat zijn clomid niet werkt/fake is ?
Hij heeft trouwens na zijn kuur drie weken 500iu HCG geprikt en is twee na de kuur begonnen met clomid.
Ne niet nodig.
Denk gelijk aan 150mg test, maar dag 5-6-7 is dat sterk lager.
nee, nu niet meer hij is nu off.Hij zit nog altijd op cruise? Dan gaat clomid idd niet werken.
ja, dat zou kunnen idd.Ik zou ook kunnen concluderen dat zijn testwaarde goed is door de HCG en dat zijn hypofyse voor die reden nog niet reageert op clomid. Hij heeft na zijn kuur 3weken HCG gebruikt en is tijdens die HCGkuur met clomid begonnen.
Hee cools,
Hoeveel dagen duurt het doorgaans voor test weer op zn oude niveau is na 4 weken anavar 30 mg?
Ik snap dat het bij iedereen anders is, maar heb je hier misschien bloedtesten van gezien?
Bedankt!
Wat betreft herstel na kuur; ook constante toevoer aangeraden of is IF dan een prima alternatief?