XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

DUS als je 1x per week 750 tijdens 8-9weken laat meelopen hoef je NIET nogmaals 1500 om de 4 dagen te doen voor de nakuur ?

En met hoeveel wordt de test verhoogd met 750iu?

Pagina 1

Tja ik weet het......maar toch.......opzoeken blijft lastig...
Er zelfs een heel topic aan geweid: Google waarom hcg?

Hcg kan bij elke kuur toegevoegd worden op 500iu-750iu 2x/week, behalve bij de anavar only natuurlijk omdat anders een nakuur nodig is.

Dit zorgt voor sneller herstel. Wel opletten dat je eigen testosteronaanmaak gestimuleerd wordt en dus ook de omzetting naar oestrogeen. Dus reken op 100mg test dat je eigenlijk minder zou moeten zetten voor een goede A:E verhouding. Mensen gevoelig aan oestrogene bijwerkingen zoals gyno moeten hier zeker rekening mee houden en hun dosis hier op voorhand aan aanpassen.

Laatst bewerkt:
Ik heb 2 korte kuren gedaan met bridge, (test var en test npp) en nu 3 weken 25mg clomid gehad. Word alleen gek van de sides, kan ik er al mee stoppen? Of is dit echt te kort? Heb bij laatste kuur 5k ui hcg gebruikt na afloop (2x1000 per week)

@Cools

Laatst bewerkt:
Ik heb 2 korte kuren gedaan met bridge, (test var en test npp) en nu 3 weken 25mg clomid gehad. Word alleen gek van de sides, kan ik er al mee stoppen? Of is dit echt te kort? Heb bij laatste kuur 5k ui hcg gebruikt na afloop (2x1000 per week)

Welke sides ervaar je dan? Ben benieuwd aangezien ik me op clomid juist fantastisch voel en op nolva een wrak

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.011
DUS als je 1x per week 750 tijdens 8-9weken laat meelopen hoef je NIET nogmaals 1500 om de 4 dagen te doen voor de nakuur ?

En met hoeveel wordt de test verhoogd met 750iu?

Ne niet nodig.

Denk gelijk aan 150mg test, maar dag 5-6-7 is dat sterk lager.

Hee cools,
Hoeveel dagen duurt het doorgaans voor test weer op zn oude niveau is na 4 weken anavar 30 mg?
Ik snap dat het bij iedereen anders is, maar heb je hier misschien bloedtesten van gezien?

Tijdens een kuur raad ik het niet aan. Een meer contante toevoer van voedingsstoffen is beter voor je spiergroei. Gewoon lager in kcal gaan als je wil cutten.
Bedankt!
Wat betreft herstel na kuur; ook constante toevoer aangeraden of is IF dan een prima alternatief?

@Cools een maat van mij zit in de nakuur 3 weken clomid 20mg per dag. Hij heeft bloed laten prikken in de 3e week en volgens de resultaten is zijn testosteron 17 (Wat dat getal ook moge betekenen) maar zit in de normal range, zijn FSH en LH zijn echter onmeetbaar. Kan hij nu concluderen dat zijn clomid niet werkt/fake is ?
Hij heeft trouwens na zijn kuur drie weken 500iu HCG geprikt en is twee na de kuur begonnen met clomid.
Ik zou ook kunnen concluderen dat zijn testwaarde goed is door de HCG en dat zijn hypofyse voor die reden nog niet reageert op clomid. Hij heeft na zijn kuur 3weken HCG gebruikt en is tijdens die HCGkuur met clomid begonnen.

Ne niet nodig.

Denk gelijk aan 150mg test, maar dag 5-6-7 is dat sterk lager.

Bedankt.

Nog 1 vraag hier over,
Is het herstel in jou ogen anders wanneer je 1x per week hcg laat meelopen of op het einde van de kuur 1500iu in 1 week zet? ( met 1/2 dagen ertussen)

Welke tijd na je nakuur raad je aan met het starten van een (mini) cut met clen?

Terug
Naar boven