XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

hangt toch van zo veel verschillende factoren af

Dat snap ik, wat ik ben vergeten te vermelden is dat de factoren in persoon A en B hetzelfde zijn. Het is een fictief voorbeeld, maar ik doel erop dat het dezelfde persoon is.

Tijd voor herstellen nemen en evt bloedwaarden checken

Dat zeker! Maar ik stel deze vraag om het gebruik van Cools' test-primo kuurtje in perspectief te plaatsen tegenover naturel trainen. Ik heb namelijk ervaring met het kuurtje maar vraag me af of ik op deze manier moet doorgaan, of dat ik beter naturel kan verder gaan.

Dat zeker! Maar ik stel deze vraag om het gebruik van Cools' test-primo kuurtje in perspectief te plaatsen tegenover naturel trainen. Ik heb namelijk ervaring met het kuurtje maar vraag me af of ik op deze manier moet doorgaan, of dat ik beter naturel kan verder gaan.

Je kan met Natural ver komen zeker 10-15kg boven je lengte
Mits het totaal plaatje in orde is trainen voeding herstellen
Op je natty max ga je ook meer profijt hebben en overhouden wat je hebt opgebouwd. Maar denk wel kuren is huren

Je kan met Natural ver komen zeker 10-15kg boven je lengte
Mits het totaal plaatje in orde is trainen voeding herstellen
Op je natty max ga je ook meer profijt hebben en overhouden wat je hebt opgebouwd. Maar denk wel kuren is huren

Kuren = huren? Dus met andere woorden, de gains die je maakt met kuren, zal je uiteindelijk verliezen? Ook als je goed blijft trainen, eten en rusten?

Cools, hoe lang duurt het ongeveer totdat je T3 weer hersteld is. Is het voldoende om 1,5 week na T3 de cals wat te gaan uppen? Verder, hoe groot is de kans op ondergedoseeerde HCG eigenlijk..? (ivm het Test zetten na de HCG om een goede totale hoeveelheid te krijgen) Ik zet 2x /week 750IU en mijn ballen blijven prima dus eigenlijk denk ik sowieso niet dat ik hier überhaupt mee te maken heb. Ik zet nu in de cruise 105mg Test E naast 1500IU HCG /week. Dit moet dan op ongeveer 250mg Test totaal uitkomen, sjuust? Zou 120mg Test ook een optie zijn om er naast te zetten of word het dan teveel, dat is namelijk wat makkelijker af te lezen op de spuit :P

Kuren = huren? Dus met andere woorden, de gains die je maakt met kuren, zal je uiteindelijk verliezen? Ook als je goed blijft trainen, eten en rusten?

Het is geen rocket science: Als je gaat kuren wanneer je op je natty max zit, dan zal je na je kuur terugvallen naar die natty max. In realiteit kuren 99% voor ze hun natty max hebben bereikt. Op dat moment zal kuren je dus helpen om sneller je natty max te behalen en dat grotendeels te behouden (vochtgains verlies je na een kuur wel).

Als je verder wil gaan dan je natuurlijke limiet, dan moet je langere tijd blasten/cruisen.

Zo simpel is het.

Welke persoon zal dan het verste komen rond zijn 30ste?

In de veronderstelling dat ze beide op pakweg 21 jaar beginnen trainen, zullen ze beide ongeveer even ver staan op hun 30ste. De persoon die af en toe een korte kuur doet, zal wel op zijn 22/23ste al op dat niveau zitten, terwijl de andere persoon er veel langer zal moeten over doen om zijn natty max te bereiken.

nou rest alleen de vraag hoe snel je terug valt op je natty max indien je, laat ons zeggen, 3maand tussen de kuren laat. Mij lijkt het me dat je wel kleine beetjes boven je max kunt behouden zo

Cools, ik ben toch overgestapt op deca ipv bold. Wil nu iets van 500 test 400 deca en daarbij nog mast zetten, wat voor dosering mast zou jij aanraden?
Ik heb ampullen, en om juist te doseren wil ik mn spuitjes vast voorbereiden zodat ik de ampullen kan verdelen over de spuiten. Als ik gewoon met 1 naald alles optrek, er een nieuwe opzet en dan afgesloten ergens bewaar, zou dit hygiënisch zijn? Of kan ik dit beter anders doen? Heb alleen 2 vials van mn mast, twijfelde ook om het daar vast in te mengen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.074
Cools, hoe lang duurt het ongeveer totdat je T3 weer hersteld is. Is het voldoende om 1,5 week na T3 de cals wat te gaan uppen? Verder, hoe groot is de kans op ondergedoseeerde HCG eigenlijk..? (ivm het Test zetten na de HCG om een goede totale hoeveelheid te krijgen) Ik zet 2x /week 750IU en mijn ballen blijven prima dus eigenlijk denk ik sowieso niet dat ik hier überhaupt mee te maken heb. Ik zet nu in de cruise 105mg Test E naast 1500IU HCG /week. Dit moet dan op ongeveer 250mg Test totaal uitkomen, sjuust? Zou 120mg Test ook een optie zijn om er naast te zetten of word het dan teveel, dat is namelijk wat makkelijker af te lezen op de spuit :P

Ik zou toch een maand wachten, maar dat is voor iedereen verschillend en merk je snel genoeg aan de hand van gewicht en vet%.

Lijkt me klein omdat het spotgoedkoop is. Bij 750iu 2x/week zal dat samen met de test ongeveer op 250mg uitkomen. 120mg test gaat teveel worden voor cruise.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.075
Cools, ik ben toch overgestapt op deca ipv bold. Wil nu iets van 500 test 400 deca en daarbij nog mast zetten, wat voor dosering mast zou jij aanraden?
Ik heb ampullen, en om juist te doseren wil ik mn spuitjes vast voorbereiden zodat ik de ampullen kan verdelen over de spuiten. Als ik gewoon met 1 naald alles optrek, er een nieuwe opzet en dan afgesloten ergens bewaar, zou dit hygiënisch zijn? Of kan ik dit beter anders doen? Heb alleen 2 vials van mn mast, twijfelde ook om het daar vast in te mengen..

Ik zou bij 500mg test max 200mg deca zetten en 200mg mast erbij.

Al optrekken met een naald en zo bewaren is niet hygiënisch.Gewoon in vial laten en optrekken wanneer nodig.

Ik zou bij 500mg test max 200mg deca zetten en 200mg mast erbij.

Al optrekken met een naald en zo bewaren is niet hygiënisch.Gewoon in vial laten en optrekken wanneer nodig.
Oke, het probleem ja dat m'n mast in vial zit, is mast prop 150mg per ml, en m'n test en deca zijn 200mg per ml ampulen. Daarom wil ik ze vast voorbereiden om de juiste doseringen te kunnen krijgen. Ik wil e3d doseren, dus dat betekent dat er wat deca in de ampule over zou blijven

Ik zou toch een maand wachten, maar dat is voor iedereen verschillend en merk je snel genoeg aan de hand van gewicht en vet%.

Lijkt me klein omdat het spotgoedkoop is. Bij 750iu 2x/week zal dat samen met de test ongeveer op 250mg uitkomen. 120mg test gaat teveel worden voor cruise.
Oké, dus beter de Test op 0,35ml -> 105mg laten is je conclusie? Dit samen met de 2x 750IU HCG /week. T3 is ook duidelijk.

Cools, AAS maken je dus dmv het versterken van bepaalde hormonen androgeen of anabool wat dus betekend een hardere look etc.

Kun je als natty ook bepaalde hormonen sturen op een natuurlijke manier om een androgenere/hardere look te krijgen?

De olie vreet de rubber weg dus dat zou ik niey doen

Terug
Naar boven