AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools zit erover na te denken om een (korte) blast/cruise te gaan doen.
Nou was mijn vraag aan jou wat je zou aanraden:

1. Blast - Cruise - Blast - off
2. Blast - Cruise - Blast - Cruise - off

En voor hoe lang zou je de blast, de cruise en de off periodes adviseren?
Tijdens gehele blast/cruise ben ik van plan hcg mee te laten lopen op 2x 750IU per week.
Ik weet dat het niet jouw manier van kuren is maar ben toch erg benieuwd naar je mening.
Alvast bedankt!

Cools even een vraag. Ik heb jou kuur opgevolgd betreft anavar 30mg voor 4 wkn. Wat gaat het me brengen als ik nu een keer 30mg stromba zal doen? Blijft mijn eigen productie dan ook in stand? en zijn de geringe bijwerkingen ook nihil? Hoor het graag van je.

@Cools / of iemand anders met zinnig antwoord

Wat mag je eigenlijk verwachten nadat je of gaat na een blast&cruise ?
( er van uitgaande dat er goed doorgetraind en gegeten wordt uiteraard )

Wordt er in principe meer massa over gehouden dan de on/of regel toe te passen ? Of verlies je even snel weer alles als bij een bv 8/12weekse kuur met alle extra nadelen er bovenop ?

@Cools / of iemand anders met zinnig antwoord

Wat mag je eigenlijk verwachten nadat je of gaat na een blast&cruise ?
( er van uitgaande dat er goed doorgetraind en gegeten wordt uiteraard )

Wordt er in principe meer massa over gehouden dan de on/of regel toe te passen ? Of verlies je even snel weer alles als bij een bv 8/12weekse kuur met alle extra nadelen er bovenop ?

Tijdens blasten/cruisen ga je een fysiek opbouwen (en behouden) die een stuk hoger boven je natty max ligt. Wanneer je vervolgens OFF gaat zal je langzaam terug gaan naar je natuurlijke grens. De snelheid waarmee dit gebeurt hangt af van hoe goed je blijft eten en trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.105
Zit nu op 500 test 400 deca 400 mast

Ik heb veel last van vermoeide /verzuurde onderarmen niet alleen tijdens trainen maar ook in het dagelijks leven

Huis dweilen of een kabel oprollen voel ik soms al heel erg

Dit heb ik altijd al erg maar nu is het nog erger, ook veel.last van pijntjes die spontaan komen en gaan, enige idee waar dit door kan komen?n

500 test - 200 deca - 200 mast gaat beter werken.

• #8.106
Cools zit erover na te denken om een (korte) blast/cruise te gaan doen.
Nou was mijn vraag aan jou wat je zou aanraden:

1. Blast - Cruise - Blast - off
2. Blast - Cruise - Blast - Cruise - off

En voor hoe lang zou je de blast, de cruise en de off periodes adviseren?
Tijdens gehele blast/cruise ben ik van plan hcg mee te laten lopen op 2x 750IU per week.
Ik weet dat het niet jouw manier van kuren is maar ben toch erg benieuwd naar je mening.
Alvast bedankt!

Optie 2 lijkt me beter ipv meteen na blast 'cold turkey' te gaan.

Hangt van lengte blast af, maar gemiddeld minimaal 6 weken cruise. Off periode zou ik 6 maanden doen, eerder ben je niet hersteld bij blast-cruise.

• #8.107
Cools even een vraag. Ik heb jou kuur opgevolgd betreft anavar 30mg voor 4 wkn. Wat gaat het me brengen als ik nu een keer 30mg stromba zal doen? Blijft mijn eigen productie dan ook in stand? en zijn de geringe bijwerkingen ook nihil? Hoor het graag van je.

Zelfde ongeveer maar met kans op gewrichtsklachten.

Sinds ik de T3 heb laten vallen is mijn eetlust aardig wat toegenomen. Tegelijkertijd, het moment dat ik de T3 dropte, 1 week daarvoor ben ik met Tren gestopt. Is het droppen van de Tren de reden dat ik meer honger ben gaan krijgen?

Daarbij, ik zet zometeen pin 2 van de cruise en ben afgelopen week (na het droppen van T3) bijna een kilo afgevallen en een tikkeltje droger wat wel mooi is natuurlijk, maar je zou zeggen dat mijn T3 juist (redelijk) plat zou moeten liggen? Dus eerder op gewicht blijven/aankomen ipv afvallen.

Zal ik deze cal toch nog even aanhouden en kijken wat volgende week me brengt of verhogen met 100? De bedoeling is om mijn nieuwe onderhoud op te zoeken, daar 3-4wk op te zitten alvorens de bulkblast te beginnen. BVD!

Ik ga binnenkort naar een hardstyle feest en zit nog in mijn nakuur. Hoe zit het eigenlijk met de combinatie van Clomid en XTC? Kan dat gewoon of beter van niet?

Zelfde ongeveer maar met kans op gewrichtsklachten.
oke dankje Cools, Weet alleen niet welke dosering ik moet nemen, Er zijn namelijk tabl van 2mg en tabl van 10mg. Hoeveel zou ik er dan moeten nemen van die 2mg tabletten? Schijnen wel goed te werken!

Cools, vraag me af of het nemen van progesteron (10/20mg) voordeel zou bieden Off en On cycle ivm T3,oestrogeen dominantie en vrije test. thx

Ik ga binnenkort naar een hardstyle feest en zit nog in mijn nakuur. Hoe zit het eigenlijk met de combinatie van Clomid en XTC? Kan dat gewoon of beter van niet?

mrrajs.jpg

• #8.116
Oké maar dat wil niet zeggen dat hypertrophie niet mogelijk is voor die tijd lijkt me?

Nee, maar dat heb je in de kuur in grote mate bereikt. Nadien is het belangrijk om te herstellen en zoveel mogelijk te behouden. Dit hang af van eigen hormoonwaardes nadien, voeding, rust en training.

• #8.117
Sinds ik de T3 heb laten vallen is mijn eetlust aardig wat toegenomen. Tegelijkertijd, het moment dat ik de T3 dropte, 1 week daarvoor ben ik met Tren gestopt. Is het droppen van de Tren de reden dat ik meer honger ben gaan krijgen?

Daarbij, ik zet zometeen pin 2 van de cruise en ben afgelopen week (na het droppen van T3) bijna een kilo afgevallen en een tikkeltje droger wat wel mooi is natuurlijk, maar je zou zeggen dat mijn T3 juist (redelijk) plat zou moeten liggen? Dus eerder op gewicht blijven/aankomen ipv afvallen.

Zal ik deze cal toch nog even aanhouden en kijken wat volgende week me brengt of verhogen met 100? De bedoeling is om mijn nieuwe onderhoud op te zoeken, daar 3-4wk op te zitten alvorens de bulkblast te beginnen. BVD!

Ja, tren kan honger onderdrukken. En nee, je eigen aanmaak van schildklierhormonen kan snel herstellen en zijn ook andere factoren die daar effect op hebben.

• #8.118
  • #8.119
oke dankje Cools, Weet alleen niet welke dosering ik moet nemen, Er zijn namelijk tabl van 2mg en tabl van 10mg. Hoeveel zou ik er dan moeten nemen van die 2mg tabletten? Schijnen wel goed te werken!

10mg tabletten lijken me handiger. Dosis blijft 30mg.

• #8.120
Terug
Naar boven