XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hoi Cools,

Ik heb een vraagje over de toediening van HCG. Ik heb 5000IU met 1 ml water. Ik heb maar 2 insuline naalden.
Nu zegt de persoon dat ik de HCG 5000IU moet oplossen in de 1 ml water en de inhoud verdelen over de 2 insuline naalden.(2 keer 0.5 ml)
Hij adviseert dan om deze 5000IU in 2 dossisen te verdelen in 1 week. Dus in 1 week 5000IU HCG gebruiken verdeeld over 2 dagen.
Wordt dit wel eens gedaan op die manier?
Hij zegt dat de wanneer de HCG is opgelost,deze maar 1 week houdbaar is?!
Klopt dat?

Is 5000IU in een week niet erg veel voor 10 weken Test Primo 250/200 voor iemand die nog nooit AAS heeft gebruikt?

Zijn er andere opties in dat geval?

Bedankt wederom Cools!!

Hoi Cools,

Ik heb een vraagje over de toediening van HCG. Ik heb 5000IU met 1 ml water. Ik heb maar 2 insuline naalden.
Nu zegt de persoon dat ik de HCG 5000IU moet oplossen in de 1 ml water en de inhoud verdelen over de 2 insuline naalden.(2 keer 0.5 ml)
Hij adviseert dan om deze 5000IU in 2 dossisen te verdelen in 1 week. Dus in 1 week 5000IU HCG gebruiken verdeeld over 2 dagen.
Klopt dat?

Is 5000IU in een week niet erg veel voor 10 weken Test Primo 250/200 voor iemand die nog nooit AAS heeft gebruikt?

Bedankt wederom Cools!!
Met het bijbehorende steriel water is de hcg max een week houdbaar dacht ik. Gemengd met bac water kun je dit max 6 weken bewaren in de koelkast.

Als je nog met de kuur moet beginnen, 2 x per week 500iu hcg zetten vanaf het begin van de kuur. Ga je het gebruiken aan het eind van je kuur om hcg te blasten, dan 2 x 2500iu zetten om de 5 dagen. Ga je het dus vaker zetten heb je meer nodig dan 2 insuline naaldjes. (Ik weet niet of er mensen hier zijn die elke keer dezelfde insulinenaaldjes gebruiken bij de keren dat ze hcg zetten?) Ik gebruik iig elke keer een nieuwe, kosten geen drol die dingen en je werkt steriel.

Gr

Met het bijbehorende steriel water is de hcg max een week houdbaar dacht ik. Gemengd met bac water kun je dit max 6 weken bewaren in de koelkast.

Als je nog met de kuur moet beginnen, 2 x per week 500iu hcg zetten vanaf het begin van de kuur. Ga je het gebruiken aan het eind van je kuur om hcg te blasten, dan 2 x 2500iu zetten om de 5 dagen. Ga je het dus vaker zetten heb je meer nodig dan 2 insuline naaldjes. (Ik weet niet of er mensen hier zijn die elke keer dezelfde insulinenaaldjes gebruiken bij de keren dat ze hcg zetten?) Ik gebruik iig elke keer een nieuwe, kosten geen drol die dingen en je werkt steriel.

Gr

Krijg je geen enorme piek en onderdrukking als je in 1 week 2 keer 2500IU hcg gebruikt?
Als hij 10 weken zou kuren, in welke week zou hij dan de 5000IU moeten nemen? Week 11?

Krijg je geen enorme piek en onderdrukking als je in 1 week 2 keer 2500IU hcg gebruikt?
Als hij 10 weken zou kuren, in welke week zou hij dan de 5000IU moeten nemen? Week 11?
Ja dit is dus ook totaal niet de bedoeling. Jou begeleider raadt jou aan om meteen in week 1 al zulke dosissen hcg te zetten?

In het geval je stootdosissen hcg gaat zetten om je leydigcellen weer actief te krijgen:

Week 10: Laatste injectie test/primo
Week 10: 4 dagen na laatste injectie test/primo 1 injectie hcg 2500iu
Week 11: 5 dagen later na inject hcg 2e injectie hcg 2500iu.
Week 12: 14 dagen na laatste injectie test/primo starten met nakuur clomid 14 dagen 50mg ed.

Ja dit is dus ook totaal niet de bedoeling. Jou begeleider raadt jou aan om meteen in week 1 al zulke dosissen hcg te zetten?

In het geval je stootdosissen hcg gaat zetten om je leydigcellen weer actief te krijgen:

Week 12: 14 dagen na laatste injectie test/primo starten met nakuur clomid 14 dagen 50mg ed.

Bedankt Arnold. Ik geef het door aan de persoon in kwestie

Cools, kan jij iets zeggen over het effect van tamoxifen op het HDL en LDL? Las vanmiddag ergens (zal even moeten terugzoeken) dat het evt positief op HDL kan werken?

Wat voor regime voor stootdosissen zou jij aanraden na langere tijd blast en cruise, laat zeggen een jaar. zonder hcg tussendoor

Wat voor regime voor stootdosissen zou jij aanraden na langere tijd blast en cruise, laat zeggen een jaar. zonder hcg tussendoor
Wat betreft mijn eigen ervaring:

4 x 2000iu e3d
2 x 1500 iu e3d
2 x 1000 iu e3d
Daarna gewoon 2 x pw 500 iu zetten en verder gaan met blast & cruise of nakuren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.090
Cools, AAS maken je dus dmv het versterken van bepaalde hormonen androgeen of anabool wat dus betekend een hardere look etc.

Kun je als natty ook bepaalde hormonen sturen op een natuurlijke manier om een androgenere/hardere look te krijgen?

Heeft te maken met je natuurlijk androgeen-oestrogeen balans vooral. Trainen (voldoende beweging), gezonde leven (eten), voldoende zon (sterk licht en vitamine D) zorgen hier voor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.092
Hoi Cools,

Klopt dat?

Bedankt wederom Cools!!

Dat lijkt me onnodig en teveel. 1500iu om de 4 dagen (3x) is voldoende. Je hcg is 4-6 weken houdbaar met het bijgeleverde NaCl water.

Is hcg gepast bij een kuurtje 250test 250 primo 6weken? Of kan het gerust zonder?

Cools

Het is tegen jou principe maar hoeveel primo zou jij bij 500mg test zetten?

Alvast bedankt voor de reactie :D

Zit nu op 500 test 400 deca 400 mast

Ik heb veel last van vermoeide /verzuurde onderarmen niet alleen tijdens trainen maar ook in het dagelijks leven

Huis dweilen of een kabel oprollen voel ik soms al heel erg

Dit heb ik altijd al erg maar nu is het nog erger, ook veel.last van pijntjes die spontaan komen en gaan, enige idee waar dit door kan komen?n

Terug
Naar boven