AndroidHealthClinic

Sticky TRT en vruchtbaarheid

[Link niet meer beschikbaar]

:Dlol. Ja dat is het juist, jij hoopt dat ik geen gelijk hebt ;). En dan zie je naast de logica.

Hcg gaat je spermakwaliteit verminderen omdat het je FSH verminderd. En LH ook trouwens.

En hoe zit dat met Hmg ? Dat is volgens mij een LH/FSH combinatie.

En hoe zit dat met Hmg ? Dat is volgens mij een LH/FSH combinatie.

Dat is een andere zaak. Dan worden je sertoli cellen (door FSH) ook gestimuleerd en je zaadwaliteit verbetert dus. Ik dacht dat Hmg alleen dit beinvloed en dat je hcg er nog moet bijnemen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dus eigenlijk is het aan te raden hmg te nemen tijdens trt?

Een kuur verminderd de kwantiteit en niet de kwaliteit van je sperma. Er is geen verhoogde kans op een kind met complicaties, alleen de kans om een vrouw uberhaupt zwanger te maken verklein je. De kwaliteit hersteld in de meeste gevallen gewoon natuurlijk weer.

Petrof, dat wordt ook niet gesteld, maar hCG vermindert wel je zaadkwaliteit.

Een kuur verminderd de kwantiteit en niet de kwaliteit van je sperma. Er is geen verhoogde kans op een kind met complicaties, alleen de kans om een vrouw uberhaupt zwanger te maken verklein je. De kwaliteit hersteld in de meeste gevallen gewoon natuurlijk weer.

Een kuur verminderd ook de kwaliteit. Niet alles LH, maar ook FSH daalt en je sertoli cellen zullen krimpen. Met gevolg slechter zaad.

En dat de kwaliteit hersteld hangt van vele factoren af. Sommige dosissen en middelen beschadigen je dna en bepaalde cellen en werking van enzymen. En daar nog niet een al te hoge dosis voor nodig bij sommige middelen.

Laatst bewerkt:
Petrof, dat wordt ook niet gesteld, maar hCG vermindert wel je zaadkwaliteit.
Dat hcg niet goed zou zijn voor de kwaliteit is volgens mij ook een achter haald iets. Ook omdat het vandaag de dag juist in het ziekenhuis voor geschreven word samen met fsh hormoon om de kwaliteit van het zaad te verbeteren.

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 16:40 ----------

Een kuur verminderd ook de kwaliteit. Niet alles LH, maar ook FSH daalt en je sertoli cellen zullen krimpen. Met gevolg slechter zaad.

En dat de kwaliteit hersteld hangt van vele factoren af. Sommige dosissen en middelen beschadigen je dna en bepaalde cellen en werking van enzymen. En das nog niet een al te hoge dosis hoor bij sommige middelen.
Zijn hier bewijzen van?

Dat hcg niet goed zou zijn voor de kwaliteit is volgens mij ook een achter haald iets. Ook omdat het vandaag de dag juist in het ziekenhuis voor geschreven word samen met fsh hormoon om de kwaliteit van het zaad te verbeteren.

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 16:40 ----------

Zijn hier bewijzen van?

Ja. Onderzoeken komen eraan.

2003

Lichaam herstelt compleet van kuur (behalve dan je eigen hormoonaanmaak)
http://www.ergogenics.org/axis.html

Ik kan ze er ook zo opzetten dan neem je het misschien serieuzer. Oorspronkelijke studie van bovenstaand artikel.

Reversibility of the effects on blood cells, lipids, liver function and hormones in former anabolic–androgenic steroid abusers
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0960076003001055

Hoe genotoxisch zijn testosteron, trenbolon en THG?
http://www.ergogenics.org/anabolica90.html

Laatst bewerkt:
zucht...............

http://ethesis.helsinki.fi/julkaisut/laa/biola/vk/karila/adversee.pdf
A significant positive correlation was observed between HCG dose used during the cycle and the percentage of morphologically abnormal spermatozoa (r=0.60, p<0.01)

When simultaneous background factors of morphologically abnormal spermatozoa were investigated, the HCG dose used was the only factor bearing significance in the model, accounting for 36.5% of the variance. In subjects using a higher dose of HCG, spermatozoa were significantly morphologically abnormal [mean: 80% vs. 28% (higher vs. lower)]

Waarom zucht je? Oorspronkelijke studie staat erbij. Van sciencedirect dan.

Selectief zoeken naar studies die jou gelijk bevestigen hoeft niet te betekenen dat die studies kloppen. Er zijn ook vast studies die andere dingen bewijzen. Daar komt bij dat het een studie van 8 jaar oud betreft.

Selectief zoeken naar studies die jou gelijk bevestigen hoeft niet te betekenen dat die studies kloppen. Er zijn ook vast studies die andere dingen bewijzen. Daar komt bij dat het een studie van 8 jaar oud betreft.
Oh, die studie is 8 jaar oud, ja dan kloppen de gegevens natuurlijk niet meer.

En kom dan met studies die iets anders bewijzen, zzzzzz. Hier moet ik van zuchten.

Post jij dan studies die me ongelijk geven. En ik zoek naar alle studies trouwens. Deze heb ik al jaren terug gelezen. En zit niet stil ondertussen. De ouderdom van de studie heeft niets met de resultaten te maken, hoe het getest wordt is van belang.

Laatst bewerkt:
Oh, die studie is 8 jaar oud, ja dan kloppen de gegevens natuurlijk niet meer.

En kom dan met studies die iets anders bewijzen, zzzzzz. Hier moet ik van zuchten.

Ik ben het levende bewijs, ik ben 5 jaar onderzocht etc. Maar om hier nu een beetje de google wijsneus uit te gaan lopen hangen door een paar zogenaamde studies te gaan copy-pasten van Ergogenics hoeft niet direct te betekenen dat je de wijsheid in pacht hebt toch?

Terug
Naar boven