AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

hoi cools,

ik zit nu 2 weken op 1000mg pompoenpit olie/dag. acne is niets verbeterd. ik heb dus niet het gevoel dat het bij mij aan DHT ligt.

ik heb je laatst verteld dat ik bij test/primo (jou kuur) echt 0,0 acne had.
waarschijnlijk was mijn A/E verhouding toen dus gewoon beter dan mijn eigen verhouding?

heb jij verder nog ideeën hoe ik dit kan aanpakken? het gaat om acne op mn rug en schouders. gezicht is vrij rustig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.462
hoi cools,

ik zit nu 2 weken op 1000mg pompoenpit olie/dag. acne is niets verbeterd. ik heb dus niet het gevoel dat het bij mij aan DHT ligt.

ik heb je laatst verteld dat ik bij test/primo (jou kuur) echt 0,0 acne had.
waarschijnlijk was mijn A/E verhouding toen dus gewoon beter dan mijn eigen verhouding?

heb jij verder nog ideeën hoe ik dit kan aanpakken? het gaat om acne op mn rug en schouders. gezicht is vrij rustig.

Betere ratio inderdaad.

Zinkzalf erop smeren helpt ook goed. Voor de rest gaat het moeilijk zijn om buiten een kuur je ratio te verbeteren. In jou geval zou een anti-oestrogeen wel eens kunnen helpen misschien. Te hoog oestrogeen kan dit ook veroorzaken.

Betere ratio inderdaad.

Zinkzalf erop smeren helpt ook goed. Voor de rest gaat het moeilijk zijn om buiten een kuur je ratio te verbeteren. In jou geval zou een anti-oestrogeen wel eens kunnen helpen misschien. Te hoog oestrogeen kan dit ook veroorzaken.

thanks! een anti oestrogeen, waar moet ik dan aan denken? een AI? of zijn ook hier ''natuurlijke'' supps voor?

daarnaast; ik ben bezig om weer een kuur in te plannen, wil weer de zelfde kuur gaan doen, (test primo) maar misschien nu eens een kickstartje toevoegen,
zit te denken aan stanavar (50mg winstrol 50mg anavar) of misschien de helft van deze dosering. hoe bang moet ik zijn voor acne van winstrol aangezien ik waarschijnlijk geen DHT gevoelige acne heb/krijg?

thanks maar weer!

• #8.464
thanks! een anti oestrogeen, waar moet ik dan aan denken? een AI? of zijn ook hier ''natuurlijke'' supps voor?

daarnaast; ik ben bezig om weer een kuur in te plannen, wil weer de zelfde kuur gaan doen, (test primo) maar misschien nu eens een kickstartje toevoegen,
zit te denken aan stanavar (50mg winstrol 50mg anavar) of misschien de helft van deze dosering. hoe bang moet ik zijn voor acne van winstrol aangezien ik waarschijnlijk geen DHT gevoelige acne heb/krijg?

thanks maar weer!

Zijn gelukkig supps ook voor. Neem je al vitamine D bv.?

Geen kickstart :P Niet nodig en kan toch ook kans verhogen op acne. Gewoon blijven bij wat werkt. Je kan dosering verhogen als je niet blij bent met resultaat.

Zijn gelukkig supps ook voor. Neem je al vitamine D bv.?

Geen kickstart :P Niet nodig en kan toch ook kans verhogen op acne. Gewoon blijven bij wat werkt. Je kan dosering verhogen als je niet blij bent met resultaat.

Jij ziet liever primo omhoog gaan he? zit te denken aan 250 test 400 primo.
jep, 1000iu d3 daags!

Cools,

Over twee weken ga ik beginnen met Test only op 500mg e4d, dus 875mg per week.
Zou jij op die dosering (naast 2x 750IU hcg) nog iets aanraden zoals Aromasin oid?
Ik weet dat je de dosering te hoog vindt maar ben benieuwd naar je mening.

• #8.467
Jij ziet liever primo omhoog gaan he? zit te denken aan 250 test 400 primo.
jep, 1000iu d3 daags!

Verhoog je vitamine D eens naar 2000iu (sowieso het minimum in de winter).

250 test - 400 primo is goed. Test zou ik niet verhogen want vermoedelijk zit je dan met meer acne.

• #8.468
Cools,

Over twee weken ga ik beginnen met Test only op 500mg e4d, dus 875mg per week.
Zou jij op die dosering (naast 2x 750IU hcg) nog iets aanraden zoals Aromasin oid?
Ik weet dat je de dosering te hoog vindt maar ben benieuwd naar je mening.

Veel oestrogeen :p zeker met de hcg. Lage dosis aromasin is aan te raden ja.

1000mg ew heftig!! Met de helft bereik je hetzelfde met Mast/Primo ernaast maar dan zonder de (gyno)sides

Laatst bewerkt:
Cools,

Wat vind jij de maximale aanvaardbare cruise dosis test e ervan uitgaande dat na je blast heel je bloedwerk perfect is?

• #8.473
Cools,

Wat vind jij de maximale aanvaardbare cruise dosis test e ervan uitgaande dat na je blast heel je bloedwerk perfect is?

125mg/week is al meer dan voldoende. Hogere doseringen is eigenlijk geen cruise en niet zo gezond voor je hart, bloedvaten en prostaat lijkt me.

Ik neem al een hele tijd 2 tabletten 62,5 mcg (2500 IE) vitamine D3.
Vind je het teveel? Tijdens dagen dat ik geen daglicht zie (ik werk in een werkplaats met TL verlichting) neem ik er soms zelfs drie.

Cools,

Wat kan ervoor zorgen dat je eetlust verliest op test deca? misschien te hoog oestro?

• #8.477
Cools,

Wat kan ervoor zorgen dat je eetlust verliest op test deca? misschien te hoog oestro?

Te hoge doseringen meestal en mogelijk ook oestrogeen. Dit heeft impact op vertering waaronder galaanmaak en hierdoor honger kan verminderen.

Artisjok extract helpt hiervoor, stimuleert honger als bitterstof door vertering te stimuleren (en galaanmaak en afgifte).

Of lager doseren of combineren met primo bv.

• #8.478
Ik neem al een hele tijd 2 tabletten 62,5 mcg (2500 IE) vitamine D3.
Vind je het teveel? Tijdens dagen dat ik geen daglicht zie (ik werk in een werkplaats met TL verlichting) neem ik er soms zelfs drie.

Nee dat is gewoon goed, mag zelfs hoger. Tot 5000iu kan voor meeste mensen. Bloedonderzoek is beste manier om zeker te zijn.

Ik zet er een beetje Mast bij en heb honger als n paard.

Ja heel vaag. na me wedstrijd kon ik de hele dag eten en nu eet ik in de ochtend een bakkie cornflakes en zit ik stampvol tot de avond... zat hoog in de test en deca 4 weken maar hierdoor nu gestopt.

Terug
Naar boven