XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ja heel vaag. na me wedstrijd kon ik de hele dag eten en nu eet ik in de ochtend een bakkie cornflakes en zit ik stampvol tot de avond... zat hoog in de test en deca 4 weken maar hierdoor nu gestopt.
Leverwaarden goed? Toen hoefde ik ook alleen ontbijt namelijk toen ik dat had

wat voor doses artisjok poeder extract is voldoende trouwens? 800mg?

Om een of andere reden reageren je leydig cellen niet goed (vermoedelijk en dit zie ik meestal ook terug maakt de hypofyse voldoende LH aan).

Lage dosis hcg kan de leydig cellen weer gevoeliger maken aan LH waardoor ze beter reageren en meer testosteron produceren.

Aah i see :) Op een ander forum raad iemand aan zowel HCG als HMG is dit een idee of niet nodig?
Ik begin maandag aan de HCG

Cools, wat pak je nou het beste tegen tren of deca gyno, dus prolactine gyno zeg maar? Dostinex schijnt nog lastig verkrijgbaar te zijn..

Beter bij deonlinedrogist checken, heb je meer keuze. Ik zie geen concentratie staan, dus gaat 500mg gedroogd poeder zijn. 4-10 per dag zit je dan aan.

zitte allemaal tusse de 300-500mg. concentratie staat er niet bij. 10 caps word wel erg duur. zit je op 5gram :/

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.491
Cools, wat pak je nou het beste tegen tren of deca gyno, dus prolactine gyno zeg maar? Dostinex schijnt nog lastig verkrijgbaar te zijn..

mucuna pruriens is ook een optie (bevat L-dopa). Dopamine verhogen blijft de beste manier om prolactine te verlagen.

• #8.492
top besteld!

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben nu 2 wkn bezig met Anavar op 60mg/dag. Hoewel van nature mijn libido vrij hoog is, is dit na 1 week zowat volledig weg.
Hoe los ik dit zo goed, efficiënt en snel mogelijk op? Onmiddellijk volledig stoppen? Naar 30/40mg? Eventueel iets supplementeren?

Eerder 2 keer Anavar gebruikt.
Telkens 4 weken waarvan de 1e keer op 30mg (2wkn) en 40mg (2wkn). De 2e keer 4 weken op 60mg.
Toen was er geen enkel probleem, integendeel, mijn libido was zelfs hoger dan normaal.

@Cools hopelijk...

Laatst bewerkt:
anavar staat hier bekend om....waar het precies aan ligt weet ik zo 123 niet maar cools vast wel.

1ml test zal je wel helpen

Ik ben nu 2 wkn bezig met Anavar op 60mg/dag. Hoewel van nature mijn libido vrij hoog is, is dit na 1 week zowat volledig weg.
Hoe los ik dit zo goed, efficiënt en snel mogelijk op? Onmiddellijk volledig stoppen? Naar 30/40mg? Eventueel iets supplementeren?

Telkens 4 weken waarvan de 1e keer op 30mg (2wkn) en 40mg (2wkn). De 2e keer 4 weken op 60mg.
Toen was er geen enkel probleem, integendeel, mijn libido was zelfs hoger dan normaal.

@Cools hopelijk...

Anavar op 'hoge' dosering onderdrukt ook. Vandaar is het geen slecht idee om er low dose test naast te zetten.

Als je niet wil prikken dan verlaag je best je anavar dosis naar +- 40mg.

Misschien weet Cools nog andere manieren om je libido te verhogen.

• #8.500

@Cools hopelijk...

Op die dosis maakt je lichaam nog max 2 weken voldoende eigen test aan voor voldoende oestrogeen. Wat je nu hebt is te laag oestrogeen tov androgeen en dit is slecht voor je libido.

Verlagen naar 30-40mg dus.

Terug
Naar boven