- Waardering
- 2.343
Ok pik. Pas op met die 150 test kuur!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou, 150 mg test kan best lekker zijn.
In combinatie dan wel met 600mg tren en 300mg mast ofzo, doe daar nog wat anavar bij en je hebt een zalige cutkuur (of cleanbulk zelfs)
Ik neem dus aan dat de conclusie kan zijn dat @martyyn geen fan is van te lichte kuurtjes.
Oh niks mis met lichte kuurtjes. Word alleen zo moe van dat bloat geneuzel laatste tijd.
'droge' massa jwtz!!!Oh niks mis met lichte kuurtjes. Word alleen zo moe van dat bloat geneuzel laatste tijd.
Hee cools weet jij toevallig of er iets bekend is over het effect van anavar op prolactine?
Alvast bedankt
Oh niks mis met lichte kuurtjes. Word alleen zo moe van dat bloat geneuzel laatste tijd.
Wat zijn dat voor vragen. Alsof iemand daar nu een deftig antwoord op kan geven.Cools, zie jij nog grote verschillen in termen van herstel bij het volgende:
-33 dgn 30mg ed
-25 dgn 40mg ed
Beide anavar.
Deze vraag gezien je dezelfde hoeveelheid gebruikt, maar bij de ene langer onderdrukt en bij de ander zwaarder onderdrukt.
Thx
oke dirk zalig kerstfeest grWat zijn dat voor vragen. Alsof iemand daar nu een deftig antwoord op kan geven.
Cools, zie jij nog grote verschillen in termen van herstel bij het volgende:
-33 dgn 30mg ed
-25 dgn 40mg ed
Beide anavar.
Deze vraag gezien je dezelfde hoeveelheid gebruikt, maar bij de ene langer onderdrukt en bij de ander zwaarder onderdrukt.
Thx
Weet niet of dit hier hoort maar ik geef het een shot.
Ik heb 1,5 jaar terug 8 weekjes 300mg test en 45mg anavar genomen, was toen heel laks met hcg en heb deze niet gebruikt. Wel nagekuurd met nolva. Nou 1,5 jaar verder is mijn libido nog steeds niet in orde en heb ik vaak last van halve erecties. (tijdens de kuur had ik nergens last van).. Heb een bloedtest ingepland maar dit is pas in het nieuwe jaar.. Enig idee wat ik meer kan doen?
Zijn iets kleiner dan voor de kuur... Dan haal ik hcg en clomid even in huis.. Raad je aan te wachten voor de bloeduitslag?
Vraagje Hoe kan het zijn dat het nog niet herstelt is en zorgt dit er dan voor dat het weer helemaal goed opstart.
Cools,
Irl en op internetfora kom ik vaak het verhaal tegen dat de dip na een lange of zware kuur pas na de nakuur komt.
Is hier een verklaring voor of zit dit meer tussen de oren?
Wordt door nolva of clomid de endogene productie redelijk snel terug hervat en valt deze terug weg als deze gestopt worden? Dan zou een eventuele optie langer nakuren en/of afbouwen met deze middelen kunnen zijn?
Dit is niet op mij van toepassing maar wou jouw visie hierover wel eens horen.